Lexington Skrevet 10. oktober 2012 #21 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tote fra Prada Den er veldig mye finere i virkeligheten enn på bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. oktober 2012 #22 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Åh, herregud, jeg er også helt forelsket i den vesken, Lexington! Men jeg synes den er finere i fargen "clay grey" Fant et bilde som viser fargen og vesken bedre Endret 12. oktober 2012 av Fashionistaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 10. oktober 2012 #23 Del Skrevet 10. oktober 2012 Åh, herregud, jeg er også helt forelsket i den vesken, Lexington! Men jeg synes den er finere i fargen "clay grey" Jeg synes faktisk også at den er finere i grå, men jeg mangler en svart veske med den fasongen i garderoben. Men siden man ikke tenker økonomi i denne tråden, så ønsker jeg meg begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. oktober 2012 #24 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Jeg synes faktisk også at den er finere i grå, men jeg mangler en svart veske med den fasongen i garderoben. Men siden man ikke tenker økonomi i denne tråden, så ønsker jeg meg begge Hehe, skjønner! Hadde ikke gjort meg noe å ha den i beige/karamellfarge i tillegg til grå og den sorte heller, sett at ikke penger er noe problem. Satt ved siden av en dame med den i beige her om dagen, under et foredrag, tror hun enten trodde jeg var gal/ hadde tenkt til å stjele vesken hennes, så mye som jeg glante på vesken, men den er altså så pen Endret 10. oktober 2012 av Fashionistaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå