Gå til innhold

Tipper du lotto?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og har aldri tippet lotto før. Har igrunn lyst til å begynne.. Hver uke er det noen som blir millionær, og sansynligheten er jo SVÆRT, SVÆRT liten på at den blir meg, men samtidig er den jo like stor for at det blir meg, eller deg som hvem som helst andre...ikke sant?

Tipper du lotto, hvorfor, hvorfor ikke?

Tar du i så fall nye tall hver uke, eller flerukerskupong?

Anonym poster: e225be8d16bf38314f8afcbe6a4cca7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Lotto er egentlig bare en ekstra skatt. Forskjellen fra Lotto og de andre skattene er at Lotto er frivillig, men jeg betaler nok skatt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Disguise

1 kupong i uka skader jo ikke. De som spiller for flere hundre kroner i uka kan heller sette pengene på en sparekonto og når det har gått 30 år så har de vunnet i lotto.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Hender jeg slenger inn en tippekupong nå og da når jeg føler meg heldig. Kanskje 4 ganger i året eller noe, og har vunnet små summer hver gang (mellom 100kr og 2000kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg spiller, og snart vinner jeg den store potten. Har en god magefølelse på at storgevinsten blir min.

Anonym poster: 721d0bbcf83d9f073d29e49199245324

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slutta for mange år siden

Ble sånn at jeg fikk panikk hvis jeg hadde glemt å fornye/levere inn ny, det irriterte meg, gadd ikke mer

ja jeg vet, tanken at "tallene kommer sikkert til å gå inn full pott den ene gangen jeg ikke deltar!" er bare tull, men sånn funker min hjerne og det orker jeg ikke hehe

Da er det bedre at jeg garantert vet at jeg aldri vinner... forstå det den som kan :rolleyes:

Anonym poster: 40e5953e56e03b111228e0fff5843cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, jeg har tippet fast i hele mitt liv, men ikke vunnet noe å nevne.

Pleier å være en eller to gevinster på kr. 48.- pr år. Jippi. :(

Det er en ren utgiftspost, men om en ikke leverer, så er en ikke med på leken heller.

Jeg leverer en lotto i uka og har tenkt å fortsette med det så lenge jeg vet hva lotto er for noe. ;)

---

ps. Har forsøkt faste tall (bursdager etc.), "hemmelige magiske tall" (lol)

vilkårlige tall, latt maskinen få velge ut; med like stort hell.

Spiller nok ingen rolle. Har en flax, så har en det uansett tall.

Jeg har det ikke. :trist:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ei fast rekke som jeg har levert HVER eneste uke i minst 2 år nå:P Men det meste jeg har vunnet er 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan bli skikkelig ekkelt, er at om en har en fast rekke som en er bombesikker på tallene på; hvis en glemmer å levere èn uke, så kan det være ens egne tall som går inn med toppgevinsten og de tallene husker en jo...gjett hvordan forferdelig følelse en hadde sittet igjen med da? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Spiller fast lotto og viking-lotto hver uke. Det er et rent pengesluk, men det gir tross alt en relativt billig og ufarlig spenning i hverdagen :gjeiper:

Anonym poster: 93a3ab6863185840154ef181ce97ea4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant iallfall ut at jeg ikke er sanndrømt. Drømte nemlig at jeg vant 2 mill.

Jeg slenger inn en kupong når jeg husker på det. Har bare vunnet maks 500 kr. Vant 6000 i extra da og de pengene kom godt med.

Anonym poster: 3c7a36233cc012326f3b0ac0fd589b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker på å legge inn kuponger for ti uker av gangen, ferdigutfylt. Bestreber meg hardt på IKKE å legge merke til hvilke tall som legges inn, slik at jeg iallfall lever i lykkelig uvitenhet dersom en rekke fra min forrige kupong skulle ta førstepremien...

Anonym poster: 93a3ab6863185840154ef181ce97ea4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller hver eneste uke..men vinner nesten aldri hehe

men har håp om at jeg blir millonær endag hehe

Anonym poster: ab6e6ce1c4e9bec849d6a592eebc5434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi spiller hver uke. Den som ikke satser vinner ikke noe :) Er jo litt harmløs spenning i hverdagen (Hehe, så spennende liv har jeg liksom)

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller vikinglotto fordi vinnersjangsene større på de minste gevinstene. Det er alltid hyggelig å få tlf fra Norsk Tipping at jeg har vunnet 45kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn en 5-ukers Lotto og Extra hver femte uke. Det koster meg totalt 350 kroner og det har jeg råd til å miste. Men jeg vinner relativt ofte en liten premie, gjennomsnittlig en gang per 5-ukers, så da er det greit. De gangene jeg får igjen gevinsten, eller mer, legger jeg inn en joker også. Det er veldig greit å spille på nettet (og spillekortet kan brukes for å f.eks. sjekke selvangivelsen på Altinn, for de som ikke viste det...). Jeg vant mellom 5- og 6000 i sommer og det var greit siden jeg for første gang i mitt liv fikk en (liten) baksmell. Da var det erstatning for skattepengene jeg vanligvis får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...