Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvor seint får barna deres være ute nå på vinteren. Jeg reagerer litt på at naboens barn er ute ganske seint på kvelden. Det er snakk om en 7 åring, som ofte er ute til i halv ni-ni. er ikke det litt seint når barnet skal på skolen dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Min 6 åring får ikke lov å være ute etter det har blitt mørkt. Det vil si kl 18 nå på vinteren. Ja 1/2 9 er litt seint når man skal på skolen dagen etter, bør egentlig være i seng da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Vår 6-åring må hjem etter barne-tv og absolutt senest kl. 19.00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Vår sjuåring må hjem før barnetv hvis han er ute og leker, hvis han blir med noen hjem, må han komme hjem kl. 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Min sønn som snart er seks får ikke lov til å være ute etter kl 18, selv om jeg ikke liker at han er ute etter at det er mørkt uansett .. Er han hos naboen får han lov til å se barnetv der før han må hjem..Og i seng før klokken har blitt åtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 26. februar 2004 #6 Del Skrevet 26. februar 2004 Åtteåringen min må hjem senest kl 19 når det er skole dagen etter. Han legger seg kl 20.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå