Gå til innhold

Sex og menstruasjon

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Med store blødninger er ikke det aktuelt med vagianalt samleie. dessuten er det et j......søl. ikke særlig apetittlig med blo langt oppover kroppen?

jeg selv takker nei til det og forstår din mann som ikke synes det er noe særlig.

men man kan da ta på hverandre for det? Vi hadde god sex for det. Man kan ha sex hele mnd igjennom og man kan da avstå de dagene de verste blødninger er?

hver sin lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så rart med det, men vi blir alltid så kåte når jeg får mensen. Dette er kanskje fordi vi vet at det ikke blir noe på oss på noen dager. Her i huset blir det bare litt kosing de dagene jeg har mensen. Når det begynner å gå over, er vi derimot veldig ivrige :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å ha sex under mensen det blir så mye søl, men i dusjen går det bra, så det er et fint alternativ når kåtheten tar overhånd :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart med det' date=' men vi blir alltid så kåte når jeg får mensen. Dette er kanskje fordi vi vet at det ikke blir noe på oss på noen dager. Her i huset blir det bare litt kosing de dagene jeg har mensen. Når det begynner å gå over, er vi derimot veldig ivrige :tunge1:[/quote']

:enig_animasjon:

Det at mannen din ikke er interessert i sex under mensperioden er ikke uvanlig, men det faktum at han ikke koser med deg i det hele tatt, er litt betenkelig... Synes han at du er frastøtende under mensen?

Dersom du er nøye med hygienen, skifter tampong/bind ofte, og ellers steller godt med deg selv under mensen, fatter jeg ikke hvorfor han trekker seg unna og unngår fysisk kontakt...?

Kanskje han vil unngå å bli opphisset, og få nei?

Selv passer jeg på å tilfredsstille mannen min på andre måter under mensen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan ikke begripe at dere orker å ha samleie under mensen :o

Selv om jeg er kåtest den uka mensen herjer, så gir jeg heller sambo en avsugning og "leker" med meg selv i dusjen etterpå.

Men når mensen er over, skal jeg si det er en som virkelig får kjørt seg :sjarmor:

iiiiiha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mannen slikker ikke dere under mensen? Fingre? Bare lurer.. har aldri kjørt brannbil - men det kunne jo hende at det skulle bli aktuelt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...