Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #61 Del Skrevet 2. mars 2004 men hvorfor drar du konklusjonene at STORE PUPPER = STOR DAME og derfor sender du linker til kjoler som ligner på telt :o Hallo, det var en link jeg fant i farta der damene hadde store pupper, jeg så ikke etter om de var digre ellers for for meg var det helt uvesentlig. Forresten syns jeg ikke de var så digre. Disse damene hadde store pupper, og det var det jeg var ute etter. Slutt å være så hårsåre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 2. mars 2004 #62 Del Skrevet 2. mars 2004 *sukker tungt* Jeg blir lei meg jeg... :-( Syns også at de gammeldagse kjolene er nydelige - slik som de to jeg lenket til og om jeg noen gang skulle stå brud vil jeg da fremheve det som er meg - nemlig at jeg er slank og har et flott smalt liv - og da er det vanskelig å ikke vise at jeg har pupper på kjøpet.. Jeg vil da gjerne være fin - men ikke barpike! Tex kommer nok ikke i bryllupet ditt likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #63 Del Skrevet 2. mars 2004 men hvordan og ikke minst HVOR mener du da at vi med litt større bryster skal gjøre av puppene våre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #64 Del Skrevet 2. mars 2004 Da jeg var forlover sist giftet venninden min seg i nydelig hvit kjole. Hun har digre pupper, bowlingkuler minst, og hadde en kjempeflott tettsittende kjole. Hun er smal om livet og kjolen var tettsittende til over brystene. Hun hadde små ermer på kjolen som gikk til ti cm nedenfor skulderen, og en ganske rett utrigning som skjulte hele kløften og alt. Nydelig var hun. Slank i livet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #65 Del Skrevet 2. mars 2004 Tex kommer nok ikke i bryllupet ditt likevel... Det blir nok ikke noe av det nei TEX; Jeg gråter overhode ikke fordi vi ikke mener det samme - jeg blir lei meg fordi du pirker i noe som for meg er både problematisk og sårt. Jeg elsker korte miniskjørt, utringede bluser, horesnøringer og alt det andre vakre og kvinnelige som får gutteblod til å bruse. Men jeg syns at en brud skal være litt jomfruelig, uansett om hun er tyve eller førti, har fem barn eller ingen. Det har noe med at hun faktsik skal binde seg til en mann og ikke burde tenke på å friste andre.... Jeg liker ikke særlig godt miniskjørt osv... jomfruelig er jeg overhode ikke intressert i å virke - men jeg mener sexy er det samme som vakkert i veldig stor grad og jeg mener at en brud skal være vakker for sin kommende mann - ikke for å friste andre Skjønner at vi ser ulikt på tingene - jeg har for eksempel ikke noe forhold til Gud som jeg er intressert i å pleie og derfor er ikke bare skuldre i kirken noen problemstilling for meg. Min uenighet med deg Tex kommer egentlig bare av at du til å begynne med fremstilte store bryst som et likhetstegn med vulgaritet og DET er jeg uenig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #66 Del Skrevet 2. mars 2004 [ Min uenighet med deg Tex kommer egentlig bare av at du til å begynne med fremstilte store bryst som et likhetstegn med vulgaritet og DET er jeg uenig i Meget godt oppsummert og jeg skriver under på den :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #67 Del Skrevet 2. mars 2004 Det var aldri min mening og jeg beklager hvis noen har oppfattet det slik. Men store bryst, så vel som små bryst, er vulgære hvis man ikke har vett på å dekke seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2004 #68 Del Skrevet 2. mars 2004 *sukker tungt* Jeg blir lei meg jeg... :-( Syns også at de gammeldagse kjolene er nydelige - slik som de to jeg lenket til og om jeg noen gang skulle stå brud vil jeg da fremheve det som er meg - nemlig at jeg er slank og har et flott smalt liv - og da er det vanskelig å ikke vise at jeg har pupper på kjøpet.. Jeg vil da gjerne være fin - men ikke barpike! Som Tex sier: Vi kan ikke mene det samme. Jeg likte kjolene du viste veldig godt, men så er jeg veldig glad i klær som har sterke bånd til fortiden. :D ( Det er ikke uten grunn at jeg studerer arkeologi og skal studere eldre historie ) Den dagen du skal planlegge bryllup, noe jeg er sikker på at du kommer til å gjøre, så synes jeg du skal prøve disse typene kjoler for å se hvordan du blir med dem på. Siden du har et flott smalt liv, og vakre kvinnelige bryster så hvorfor ikke fremheve det?!? :D Hva en brud velger å ha på seg, har vel litt med personligheten og meningene til hver enkelt brud å gjøre? Noen synes det er greit å ikke være fullt så jomfruelig som andre, mens andre liker å holde på tradisjoner og ønsket om å se "tekkelig" og jomfruelig ut. Ikke alle ville gått i kirken med de kjolene du viste oss, noen ville gjort det. Mange gifter seg i kirken, og noen ikke. Jeg kommer ikke til å gifte meg i kirken. Jeg føler det blir feil, for jeg er ikke troende, men det er bare meg da. :D Det er mange meninger ute og går, men jeg synes du bør gjøre som du vil. Bryllupet er jo brudens og brudgommens dag. Hva vi på KG mener spiller i grunnen ikke så stor rolle så lenge paret blir lykkelig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #69 Del Skrevet 2. mars 2004 Det var aldri min mening og jeg beklager hvis noen har oppfattet det slik. Men store bryst, så vel som små bryst, er vulgære hvis man ikke har vett på å dekke seg til. Ergo: Jeg er vulgær så fremt jeg ikke har kjole som går helt opp til halsen. Med mine pupper er det ikke noe "problem" å vise 10 cm kløft, og fremdeles ha 2/3 av puppene dekket til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #70 Del Skrevet 2. mars 2004 Som Tex sier: Vi kan ikke mene det samme. Jeg likte kjolene du viste veldig godt, men så er jeg veldig glad i klær som har sterke bånd til fortiden. :D ( Det er ikke uten grunn at jeg studerer arkeologi og skal studere eldre historie ) Den dagen du skal planlegge bryllup, noe jeg er sikker på at du kommer til å gjøre, så synes jeg du skal prøve disse typene kjoler for å se hvordan du blir med dem på. Siden du har et flott smalt liv, og vakre kvinnelige bryster så hvorfor ikke fremheve det?!? :D Hva en brud velger å ha på seg, har vel litt med personligheten og meningene til hver enkelt brud å gjøre? Noen synes det er greit å ikke være fullt så jomfruelig som andre, mens andre liker å holde på tradisjoner og ønsket om å se "tekkelig" og jomfruelig ut. Ikke alle ville gått i kirken med de kjolene du viste oss, noen ville gjort det. Mange gifter seg i kirken, og noen ikke. Jeg kommer ikke til å gifte meg i kirken. Jeg føler det blir feil, for jeg er ikke troende, men det er bare meg da. :D Det er mange meninger ute og går, men jeg synes du bør gjøre som du vil. Bryllupet er jo brudens og brudgommens dag. Hva vi på KG mener spiller i grunnen ikke så stor rolle så lenge paret blir lykkelig. :D Noe sier meg at "we are on the same page" Saeria... Jepp, sier jeg bare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #71 Del Skrevet 2. mars 2004 Saeria. Yup, yup,yup Tror du blir utrolig fin jeg poirot i en kjole med kløft, hvis ikke det er jomfru looken du er ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #72 Del Skrevet 2. mars 2004 Saeria. Yup, yup,yup Tror du blir utrolig fin jeg poirot i en kjole med kløft, hvis ikke det er jomfru looken du er ute etter da? Men jeg vil jo ikke HA en kjole med kløft!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg HATER å ha kløft. Men jeg vil heller ikke ha høyhalset kjole. Og hva velger man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #73 Del Skrevet 2. mars 2004 *hjelp* ble du sinna på meg. :oops: Kløft var kanskje feil ord , jeg mente utringning, eller en v hals, hvis du skjønnr hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2004 #74 Del Skrevet 2. mars 2004 :oops: Klappet for og greier. Ikke hverdagskost. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2004 #75 Del Skrevet 2. mars 2004 Men jeg vil jo ikke HA en kjole med kløft!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg HATER å ha kløft. Men jeg vil heller ikke ha høyhalset kjole. Og hva velger man da? Nå vet jeg ikke om dette er din stil, men jeg synes kjolene som du finner her er utrolig fine. Hvertfall de fleste som du får se når du klikker på tour og celtic spirit 2001 knappene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #76 Del Skrevet 2. mars 2004 *hjelp* ble du sinna på meg. :oops: Kløft var kanskje feil ord , jeg mente utringning, eller en v hals, hvis du skjønnr hva jeg mener Nei, ikke sinna, kjære gamle Alex! Men oppgitt, for det er jo hele mitt problem. At jeg ikke liekr slik jeg ser ut, at andre sier jeg er vulgær slik jeg ser ut om jeg tar på meg en normal kjole og at jeg ikke akn noe for de urteite puppene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #77 Del Skrevet 2. mars 2004 Det skjønner jeg er frustrende MEN jeg som også har store fordeler synes nå ikke det er vulgert men en v hals eller en utringning, og så lenge du finner noe DU liker og føler deg vel i er det det viktigste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. mars 2004 #78 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg fant en kjempefin kjole forleden, som ikke er så utringet, faktisk en av mine favoritter!!!!Skal finne den igjen når jeg har litt mere tid!!Ikke fortvil jenter!!!!!Vakre blir dere uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. mars 2004 #79 Del Skrevet 2. mars 2004 Man er vakker som person uansett små eller store og det er det som vil bli fremhevet på den store dagen. Dine lysende øyne og forventningsfulle smil vil overstråle hele "puppeproblematikken" :-) Hilsen ei med 85E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 2. mars 2004 #80 Del Skrevet 2. mars 2004 Enig med deg Ibe. Men, Poirot, har du vært og prøvd noen kjoler? Jeg er sikker på at du ikke er den eneste med dette "problemet". Jeg har selv en stroppeløs kjole, og det vises ikke særlig kløft i den.. (ok, nå er jeg D-cup da (mulig jeg har gått ned til C-cup..) Og, den korsetten jeg har er også veldig fin, den støtter puppene uten noen form for løft og push. Men, jeg kan skjønne at det kan være vanskelig å finne korsetter og kjoler om du har str. 70F...Alle tror jo at damer med store pupper er store ellers også. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå