Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #41 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja da har vi forskjellig oppfatning. Å servere pupper som blikkfang når du går som hvit brud oppover kirkegulvet er for meg et tegn på dårlig sans for humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #42 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja da har vi forskjellig oppfatning. Å servere pupper som blikkfang når du går som hvit brud oppover kirkegulvet er for meg et tegn på dårlig sans for humor. :o :o Jeg kan da ikke noe for at jeg har store pupper!!! Jeg skammer meg over dem og ønsker å operere de bort og serverer de IKKE som blikkfang. Men de er der, og på grunn av størrelsen er de uansett ikke usynlige. Jeg ble lei meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #43 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja da har vi forskjellig oppfatning. Å servere pupper som blikkfang når du går som hvit brud oppover kirkegulvet er for meg et tegn på dårlig sans for humor. Det er da ikke snakk om å servere dem! :o Men for min del har jeg pupper midt foran og de er DIGRE - kan jeg ikke få brukt dem til noe (altså pakke dem pent inn og være pen) - hva skal jeg gjøre da? Teipe dem inntil kroppen??? :o De er der enten jeg liker det eller ikke og jeg får kløft samme faen hva jeg gjør. Skal jeg ikke ha kløft må jeg gå i burka og det syns jeg er stusselig Det er ikke noe galt i å være sexy på en diskret måte som brud, mener jeg. Det er jo ikke snakk om å være utringet til navelen. Og for enkelte av oss er det dessverre slik at vi ikke kan noe for at vi har kløft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. mars 2004 #44 Del Skrevet 2. mars 2004 Herreverden dahhhh!!! Da må du jaggu definere hva du mener med "å servere" Tex. HAR man pupper med cup d og oppover så GÅR det ikke ann å skulle "skjule" dem. Det er nå vel ikke snakk om noe "dårlig humor"!!!!! Sorry men jeg BLIR så oppgitt av sånne utsagn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #45 Del Skrevet 2. mars 2004 :o :o Jeg kan da ikke noe for at jeg har store pupper!!! Jeg skammer meg over dem og ønsker å operere de bort og serverer de IKKE som blikkfang. Men de er der, og på grunn av størrelsen er de uansett ikke usynlige. Jeg ble lei meg nå. Kjære venn, ikke bli lei deg!! :o Store pupper er en gave, og jeg sier ikke at det er stygt! Men det er forskjell på kjoler, da!! Noen kjoler, som fex disse er kjempefine på jenter som har store pupper, men klart hvis man vil være et sexsymbol på bryllupsdagen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #46 Del Skrevet 2. mars 2004 Store pupper er en gave, og jeg sier ikke at det er stygt! Men det er forskjell på kjoler, da!! Noen kjoler, som fex disse er kjempefine på jenter som har store pupper, men klart hvis man vil være et sexsymbol på bryllupsdagen....... Vet du Tex, nå blir jeg nesten litt sinna på deg... Kjoler som de du viser i lenken din er beregnet på STORE bruder - jeg er ikke stor jeg har bare store bryst. Nå skal ikke jeg gifte meg, men jeg vil da forbeholde meg retten til å bruke en kjole som f.eks DETTE uten å bli sett på som vulgær, eller sexsymbol wannabe... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. mars 2004 #47 Del Skrevet 2. mars 2004 Kjære venn, ikke bli lei deg!! :o Store pupper er en gave, og jeg sier ikke at det er stygt! Men det er forskjell på kjoler, da!! Noen kjoler, som fex disse er kjempefine på jenter som har store pupper, men klart hvis man vil være et sexsymbol på bryllupsdagen....... Tex - du skriver mye klokt, morsomt og har gode råd å komme med. Mang en gang jeg har ledd godt av dine utsagt MEEEEN - nå irriterer du meg Tex!!! ( og jeg formoder det er lov å si sin mening på en konstruktiv måte her?????) Hva mener du med ......"være et sexsymbol"...... - - nesten så jeg tilllater meg å spørre : har du a-cup bryst og er misunnelig på de som HAR pupper??? (Ja jeg vet - en smule fjortis å spørre sånn men jeg klarer ikke å beherske meg!!!) Du svarte Poirot på en flott måte tilbake....men du MÅTTE komme med en liiiiiten syrlig slutt ang "sexsymbolet". GET REAL jente!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #48 Del Skrevet 2. mars 2004 Sånn som DETTE syns jeg også er flott - er det for sexsymbolaktig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. mars 2004 #49 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har aldri sagt at jeg vil være sexsymbol når jeg er brud. Men jeg har faktisk prøvd en del kjoler som ligner på de du viste og jeg får kløft i disse også. Som jeg har prøvd å si har jeg kløft nesten helt opp til kravebenet og må ha kjole som dekker til halsen om den ikke skal vises. Det ønsker jeg ikke å ha. DET betyr ikke at jeg ønsker å være mest mulig sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #50 Del Skrevet 2. mars 2004 *gamle Alex har klart og rote seg inn på bryllup sidene* :o Men jeg må slenge meg på Suzy og Poirot- her tråkker du på noen tær Tex. Jeg har også store fordeler og som Suzy og Poirot åprøver og forklare deg så får vi kløft nesten uansett. Hvis det er og serve de på et fatt eller være kleddd som et sexsymbol, nei da synes jeg du tar feil og du sårer også noen føleser på veien. De brudekjolene du la ut- sier litt omholdingen din- De var for PLUSS SIZE :o Hvorfor i alle dager trekker du konklusjonen at vi må ha store kjoler fordi vi har store bryster, det betyr jo ikke at vi er store resten av kroppen. Jeg hadde også blitt såret hvis det hadde vært meg som skulle finne en passende kjole. Det er da ikke vulgært med en liten kløft, mange bruder kjøper jo korsetter for og dytte ting opp for å vise litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 2. mars 2004 #51 Del Skrevet 2. mars 2004 Herre jemini. Man fokuserer selvsagt på de fordelene man har, i dette tilfellet ganske bokstavelig :-) Du skal jammen være puritansk for å bli støtt av at noen har store pupper og ikke har skam nok i livet til å prøve å gjemme dem...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. mars 2004 #52 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg er enig med deg, Peluche. Det skal da ikke være nødvendig å gjemme dem fordi de er store. Men jeg synes det er forskjell på å ikke gjemme dem og på å presse dem opp og frem. Store pupper i en støttende BH (eller tilsvarende) synes jeg kan være flott - også på en brud. Men når de er preset så opp at det ser ut som om de er på vei over kjolekanten (og ja - det er noen av dem) så synes jeg ikke det passer seg på en brud. I alle fall blir det for meg litt vulgært til å skride opp kirkegulvet med. Men jeg burde kanskje ikke blande meg siden jeg er en av de skrekkelig misunnelige med A-cup... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #53 Del Skrevet 2. mars 2004 Mne jeg tror ikke noe nav de er med store bryster snakker om og ha push up og så stor utringning så de tyter ut, men det er snakk om at de også kan ha en pen kjole som ikke ser ut som et telt og hvis kløft på en smaklig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. mars 2004 #54 Del Skrevet 2. mars 2004 Joda, jeg ser jo det. Men jeg har også sett bilder av bruder hvor det ser ut som om puppene er på vei ut. Og det er vel ikke akkurat snakk om push-up med mye innlegg, men heller et korsett e.l. som presser litt for mye opp. For meg er ikke det pent. Og i alle fall ikke på en brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 2. mars 2004 #55 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg synes det er forskjell på å ikke gjemme dem og på å presse dem opp og frem. Store pupper i en støttende BH (eller tilsvarende) synes jeg kan være flott - også på en brud. Men når de er preset så opp at det ser ut som om de er på vei over kjolekanten ... så synes jeg ikke det passer seg på en brud. Enig. Sånne antrekk som hun puppe-Jordan i England og Pamela trekker på seg blir litt langt over kanten, men det er nok ikke det jentene her vil ha heller... Ellers: Heia Poirot og Suzy. Noen av oss har pupper, og det kan vi da ikke for. Andre går rundt å putter seg fulle av silikon, og så skal vi (OK, mine er ikke så store da, D-cup) som har fra naturens side gjemme våre? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #56 Del Skrevet 2. mars 2004 Først av alt, fjortis-Scorpina, jeg "lider" ikke av a-cup, tvert i mot.... Men jeg syns ikke kløft i brudekjoler er pent, for meg blir det her-har-jeg-masse-adjektiver-men-jeg-lar-være-å-bruke-dem. Men jeg har også sett bilder av bruder hvor det ser ut som om puppene er på vei ut. Og det er vel ikke akkurat snakk om push-up med mye innlegg' date=' men heller et korsett e.l. som presser litt for mye opp. For meg er ikke det pent. Og i alle fall ikke på en brud.[/quote'] Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2004 #57 Del Skrevet 2. mars 2004 Sånn som DETTE syns jeg også er flott - er det for sexsymbolaktig??? Nå fikk jeg feelingen av å dra tilbake til en helt annen tidsperiode. :D Hun på bildet så litt bonderomantisk ut. *drømme* Jeg synes ikke det er sexsymbolaktig. I likhet med mange andre synes jeg at store bryster er flott, og jeg er litt misunnelig på de som har kløft. :oops: Skulle gjerne hatt det selv. Grensen for vulgært med store pupper i brudekjole går for min del når puppene ser ut som om de er på vei ut av kjolen, og de klorer seg fast med nebb og klør for å unngå uønsket lufting. Kanskje det var det Tex også mente? :klø: Ellers synes jeg kløft er fint og kvinnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. mars 2004 #58 Del Skrevet 2. mars 2004 *sukker tungt* Jeg blir lei meg jeg... :-( Syns også at de gammeldagse kjolene er nydelige - slik som de to jeg lenket til og om jeg noen gang skulle stå brud vil jeg da fremheve det som er meg - nemlig at jeg er slank og har et flott smalt liv - og da er det vanskelig å ikke vise at jeg har pupper på kjøpet.. Jeg vil da gjerne være fin - men ikke barpike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #59 Del Skrevet 2. mars 2004 men kjære deg Tex, Nå har jo både Suzy og Poirot skrevet at det er ikke sånn kjole de mener . Det er ikke meningen at alt skal løftes opp eller tyte ut, men hvorfor drar du konklusjonene at STORE PUPPER = STOR DAME og derfor sender du linker til kjoler som ligner på telt :o Hvis du ikek synes kløft er pent ( LES litt kløft, ikke hengende utafor) skal man da ha høyhalset kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mars 2004 #60 Del Skrevet 2. mars 2004 *sukker tungt* Jeg blir lei meg jeg... :-( Ikke gråt, lille venn, vi kan ikke alle mene det samme. Om noen mener jeg er for puritansk i min smak, vel det får være opptil hver enkelt. Jeg elsker korte miniskjørt, utringede bluser, horesnøringer og alt det andre vakre og kvinnelige som får gutteblod til å bruse. Men jeg syns at en brud skal være litt jomfruelig, uansett om hun er tyve eller førti, har fem barn eller ingen. Det har noe med at hun faktsik skal binde seg til en mann og ikke burde tenke på å friste andre.... Men klart, kanskje jeg er ekstrem. Jeg skal ha stroppeløs kjole selv, men nekter å gå barskuldret i kirken. Så min elskede mamma har virdd hjernen i månedsvis for å finne en måte å ordne det på.... For respekten for kirken, for Gud og ikke minst for min kommende mann sier meg at ok, vakker er ikke noe problem, men sexy..... nei det blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå