Gå til innhold

Korsett til oss med litt som har litt mye....

Bill

Anbefalte innlegg

Jeg skulle prøve korsett her om dagen...., og resultatet skremte meg. Ja, jeg vet at jeg har litt å stri med, og bruker vanligvis størrelse 75DD, men jeg så ut som en "melkeku". Det var rett før jeg slo meg selv ut....

Mia Gundersen på en god dag.

På brudesalongen ble jeg anbefalt å kjøpe et korsett fordi det var finest under stroppeløse kjoler.

Er det noen som har kjøpt, eller har linker til steder der jeg også kan finne et litt sexy korsett...

Er det ikke det ene problemet, så er det det andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mine 70 E ønsker jeg ikke noe korsett av den pushete typen. Har prøvd det en gang, og ønsker ikke å servere puppene mine på et fat for gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pent når jenter med digre pupper har kløft så langt som Glomma, syns jeg.....

Jeg ville nok tenkt meg litt om før jeg valgte et korsett som forvandlet meg til Dolly Parton. Jeg sier ikke at dine linker gjør det, bare en liten kommentar fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet så jeg blir takknemlig for alle linker jeg kan få tak i på dette området.

Jeg bruker normalt 85 E, så det blir et problem å finne noe som passer. Syns det er litt skummelt å bestille på nett også når du ikke får prøvd.......men i nøden spiste fanden fluer........... :sjarmor:

Her er noen linker:

http://www.vollerscorset.co.uk/homepage.html

http://www.1lingeriestore.com/cgi-bin/webc...html?p_catid=69

http://www.mydeepsecret.com/

http://www.figleaves.com/uk/dept.asp?node_id=61

http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=50640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke pent når jenter med digre pupper har kløft så langt som Glomma, syns jeg.....

Jeg ville nok tenkt meg litt om før jeg valgte et korsett som forvandlet meg til Dolly Parton. Jeg sier ikke at dine linker gjør det, bare en liten kommentar fra meg....

Kløft er ikke alltid så lett å unngå når man har store pupper, med mindre man skal ha høyhalset kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poirot skrev:

Skrevet: Ons Feb 25, 2004 18:41    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Tex skrev:  

Kløft er ikke alltid så lett å unngå når man har store pupper, med mindre man skal ha høyhalset kjole.  

:ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man store pupper så har man store pupper. Jeg mener man skal være stolt av hver eneste cm2 av puppene og hver eneste cm av kløfta. Man greier ikke å gjemme det uansett, og det tar seg mye bedre ut om man med selvtillit fremhever sine atributter enn om man gjør et fåfengt forsøk på å gjemme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke enig i. Det finnes masse kjoler som passer for jenter med store pupper uten at man trenger å vise frem tredve cm kløft. Jeg syns ikke det er pent i det hele tatt. Klart det er flott med barmfagre jenter, men det blir for vulgært å stille i brudekjole med diger kløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke enig i. Det finnes masse kjoler som passer for jenter med store pupper uten at man trenger å vise frem tredve cm kløft. Jeg syns ikke det er pent i det hele tatt. Klart det er flott med barmfagre jenter, men det blir for vulgært å stille i brudekjole med diger kløft.

Man MÅ jo ikke ha 30 cm kløft fordi om man har store pupper, akkurat som man ikke MÅ ha så kort skjørt at dusken synes om man har pene lår :ler: Det er ikke sånn at enten viser man alt eller ingenting vetdu Tex, det går an å la være å skjule noe uten å legge alt fram på bordet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dreide vel ikke denne diskusjonen seg om hva akkurat du mente om digre pupper da, Tex.

Blir for dumt når noen (med små pupper?) begynner å kritisere folk med store fordeler, som har lyst å kle seg sexy og kanskje vise frem litt kløft.

Det er jo ikke du som skal se dem i undertøyet de kjøper!

Man må vel få lov til å kle seg flott og sexy selv om man har et par kilometer med kløft..?? Og selv om DU synes det er stygt... :tunge1:

Vulgært å stille i brudekjole som viser kløft??? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater kløften min, jeg og ønsker ikke å vise den. Men det går desverre ikke med mange av de kjolene som finnes. Men så står jeg jo i kø for å få vurdering til reduksjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har store pupper så har man det, de går ikke ann å skjule og de er der uansett. Jeg har gått i sorte høyhalsede gensere i fem år for å prøve å få de til å vike mindre, men enbrudekjole er en brudekjole og de er der uansett, om man ikke prøver å fremheve deem blir de fremhevet uansett pga str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med Tex. Man ikke fremheve dem til enhver tid, men det er sant at er du stor over der så er det ganske umulig å skjule.

Jeg er selv stor, så dette er ingen kritikk fra en med "lite." :wink:

Uansett så går det an å gjøre det både smakfullt å sexy på en gang uten å virke "billig."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man har store pupper så har man det, de går ikke ann å skjule og de er der uansett. Jeg har gått i sorte høyhalsede gensere i fem år for å prøve å få de til å vike mindre, men enbrudekjole er en brudekjole og de er der uansett, om man ikke prøver å fremheve deem blir de fremhevet uansett pga str.

Vet du, faktisk er det nettopp høyhalsede gensere som fremhever brystene! Det aller beste om man har store bryster er overdeler med V-hals, bare prøv og se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 korsetter...Det ene går rett over puppene, og det er nok lite egnet om dere har større en D-cup (er bare så vidt det er pent på meg med d-cup. ) Ellers har jeg et korsett jeg har kjøpt på Christiane brudesalong, det sitter veldig pent over puppene og "pusher" ikke opp...Damen i salongen sa at dette korsettet passer alle, uansett størrelse - og det tror jeg på. Det satt like pent på meg som bruker 85 D som på søsteren min som bruker 75 B...

Forøvrig kan jeg heller ikke unngå å få kløft, men det er ikke så mye av den som synes under min stroppeløse kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at man er som man er, og skal være stolt over det. Om man liker å kle seg vulgært, sexy, klassisk eller jomfruelig så bør man velge det man

1. selv trives i og

2. det som kler de formene man udiskutabelt har.

Hva ANDRE måtte finne usmakelig har SÅÅÅÅ lite med saken å gjøre, særlig på en sånn dag. Det noen kaller vulgært kaller andre sexy- smaken er som baken, som kjent.

Hva angår korsett så har triumph en del fine korsetter/bodyer i store størrelser som "klemmer flatt" mer enn det løfter opp. Det er 10 år siden jeg kjøpte mitt, men Triumph er ganske klassiske så jeg tipper utvalget er ganske likt nå også. Det er sikkert de mest spesialiserte undertøysforretningene (ikke Cubus etc) som har det største utvalget i store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...