Gå til innhold

Syk eller er det bare graviditetsplager?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange rundt meg har vært syke i det siste, både i familien og kollegaer. Jeg fikk selv veldig vond hals for over en uke siden, men følte aldri at det ble noe mer, litt tett i nesen men det har jeg i grunnen vært en stund og har forstått at det kan skyldes graviditeten.

Har fortsatt med å gå på jobb som vanlig, men har vært ekstra trøtt. Prøver å skjule dette på jobb så jeg presser meg kanskje litt mer enn nødvendig der.. Blir mye avslapping etter jobb... Men nå har jeg blitt veldig "pudding" i kroppen, hodet er også litt rart, ikke direkte vondt, men mer sånn tett som man kan føle det er når man brygger på noe forkjølelse. Men det blir liksom ikke noe mer ut av det! Ingen snue, halsen er kun vond om natten(ligger med åpent vindu)... I går gikk jeg hjem fra jobben pga at jeg følte ikke jeg hadde energi i kroppen. Har vært hjemme i dag også, sov leeenge og det var kjempegodt. Er redd for å presse kroppen min...

Kan man bli helt pudding i kroppen og være tung i hodet og veldig trøtt bare av gravidieten?? Vil det gå over?? Er 10 uker på vei.

Har bestilt første legetime, men fikk ikke før om 1 måned...

Anonym poster: 943e05073f9357999ec9621d2e795f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten det er forkjølelse eller pga graviditeten vil det gå over, så det kommer vel egentlig på det samme :)

Skrevet

Det er jo et poeng :Nikke:

Synes vel bare litt synd på meg selv her jeg sitter i sofaen og ikke orker gå tur med hunden en gang..

Krysser fingrene for at det går over snart! :nigo:

Anonym poster: 943e05073f9357999ec9621d2e795f27

Skrevet

Mitt største gravididtets"symptom" var hvert fall å være helt pudding i kroppen! Orket ingenting. Sto opp, gikk ut på badet og tisset og måtte hvile etter å ha vasket hendene og gått til stuen.. Så det kan godt være "bare" graviditeten ja. Dette var verst i 1.trimester, og har kommet litt i bølger siden. Er ganske pudding igjen nå, men nå er det 4 uker til termin så det er kanskje ikke så rart... Men joda, jeg husker enda hvor hardt det var å slite seg gjennom arbeidsdagen i 1.tri ja. Ekstremt trøtt og slapp! Lykke til videre uansett! Det blir bedre =)

Anonym poster: 7eff6d261db87625e57eadc2a35b8a9d

Skrevet

Tror jeg har gått tur alene med hunden max 20 ganger totalt gjennom hele svangerskapet, jeg...

Minst 10 av dem var helt, helt i begynnelsen.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...