Gjest BM2 Skrevet 8. oktober 2012 #61 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg tror de fleste voksne mennesker har et litt mer naturlig forhold til sånne ting. Personlig kaster jeg et raskt blikk, (om situasjonen tilsier det) gir vedkommende kvinne et smil, før jeg går videre og smiler litt for meg selv fordi dagen plutselig finn en fin liten opptur og ikke lenger virker så ulidelig grå og meningsløs 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. oktober 2012 #62 Skrevet 8. oktober 2012 Tråden ryddet for innlegg på dialekt. Referanse gjøre til KGs regler: * Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på norsk så lenge dette er mulig. Hvis dette ikke er morsmålet, kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet, unntaket er i dagbøkene. Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #63 Skrevet 8. oktober 2012 Dersom jeg ser en kvinne som er synlig bh-fri, har jeg en tendens til å tillegge henne også andre positive egenskaper, som styrke og selvstendighet til å være frigjort fra motekrav, og trygghet på egen kropps kvaliteter uten at den skal måtte deformeres. Og det er helt uavhengig av hennes alder og størrelse og fasong på puppene. Anonym poster: 56886bfbd4f11971407a7a65980deaf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå