Gjest Darthoven Skrevet 4. oktober 2012 #21 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) I mine øyne forsterkes utseendet til ei hot kvinne dersom hun ikke bruker BH, og omvendt. Dersom "bestemor" med 60kg for mye dropper BH`en så kan det bli litt vel mye wiggely waggely. Pene normale kvinner i alle aldre burde imidlertid droppe BH`en! Endret 4. oktober 2012 av Darthoven
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #22 Skrevet 4. oktober 2012 Dere som sier at det aldri er ekkelt med synlige stive brystvorter skulle sett min forrige sjef! Hun er i begynnelsen av 50 årene og har lange flate pupper som man tydelig ser formene til igjennom skjortene, og hun har alltid stive brystvorter. Jeg er kvinne som syn at det er litt ekkelt, det er iallefall IKKE sexy! Og man kan se at hun bruker BH. Anonym poster: be693410b48369a9000432338a8505e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #23 Skrevet 4. oktober 2012 TS her. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke alltid orker å gå med disse forbannede spilebh'ene med tjukk polstring som gnager Derfor går jeg ofte med sportsbher eller bher som ikke har polstring i seg og om jeg ikke har på tjukk genser da så syns brystvortene gjennom. Jeg selv syns ikke det ser fælt ut, men jeg lurer på om det er upassende, om folk syns det er frastøtende og tenker at jeg burde kle på meg. Ellers kan jeg godt gå uten bh (så lenge toppen jeg har på meg er litt tettsittende over brystet så det støttes litt). Jeg er 25år og har fyldige pupper (men vil ikke kalle de svæære). De er faste så henger ikke nede ved navlen når jeg ikke har på bh. Anonym poster: 11d23e716cb91a856b37bb5292fcfe20
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #24 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har (dessverre) a-cup, og har stive brystvorter HELE tiden, så jeg må bruke bombshell for at ikke brystvortene skal synes gjennom. Synes det er upassende jeg når brystvortene synes gjennom. Anonym poster: 0fce3dfcd5f07062ea8b8e1fbfa7ab7c
Gjest Lille-pus Skrevet 4. oktober 2012 #25 Skrevet 4. oktober 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM. Lille-pus (mod)
Pottah Skrevet 4. oktober 2012 #26 Skrevet 4. oktober 2012 Etter at jeg har dusjet om kvelden og bare sitter hjemme i sofaen så sitter jeg ofte med bare en t-skjorte uten BH, men har alltid på meg BH når jeg er ute i offentligheten, og syns at det burde alle ha. Syns at puppene mine, de er det kjæresten min som skal få se, ikke offentligheten Men det er altså bare min mening 1
xXAmorXx Skrevet 4. oktober 2012 #27 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg selv, personlig føler at de "flyr i alle kanter" da.. Også syns jeg det heller ikke er så pent med brystvorter som synes gjennom trøya.. Spessielt ikke i offentlighet.. 1
Anglofil Skrevet 4. oktober 2012 #28 Skrevet 4. oktober 2012 Not. Synes det er utrolig kleint. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #29 Skrevet 5. oktober 2012 Pupper er pent, og brystknoppen er en særlig dekorativ del av puppen. Hvorfor i all verden skal det skjules? Noen av argumentene for at puppene skal tildekkes og brystknoppen gjøres usynlig, er forbausende parallelle med de argumentene som i andre kulturer fremføres som begrunnelse for at kvinners ansikter skal tildekkes. (upassende, bare kjæresten skal se, osv) Andre argumenter går på manglende aksept for at kroppen forandrer seg med årene. (struttende ungpikepupper er greit, mens middelaldrende pupper er ubehagelige). Evner dere ikke å se at også middelaldrende pupper og middelaldrende kvinnekropper for øvrig er vidunderlig vakre? Anonym poster: 56886bfbd4f11971407a7a65980deaf2 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #30 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har (dessverre) a-cup, og har stive brystvorter HELE tiden, så jeg må bruke bombshell for at ikke brystvortene skal synes gjennom. Synes det er upassende jeg når brystvortene synes gjennom. Anonym poster: 0fce3dfcd5f07062ea8b8e1fbfa7ab7c Jeg har heldigvis a-cup, og bruker aldri BH. Og puppene viser da ikke. Jeg har nemlig klær på. Om folk ser antydning til stive brystvorter gir jeg pokker i - det kunne man nemlig se da jeg brukte slike pokkers ubehagelige vatterte BHer også. Noen syns sikkert det er sexy, noen syns det er upassende, de fleste gir antagelig blaffen, eller har ikke lagt merke til det. JEG går slik fordi det er behagelig. Anonym poster: 06856055c26c274f132b7286fea47c13 4
solch Skrevet 5. oktober 2012 #31 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg føler meg ganske sexy og frigjort når jeg går uten BH. Men det skjer bare innenfor husets fire vegger. Kunne ikke gjort det ute blant folk liksom.. Om jeg er på besøk hos noen, og sann etter man har hatt sex da, så gidder jeg ikke å hive på meg BH-en etterpå. Drar bare genseren over hodet, så blir det lett tilgjengelig kos. Mmmm. Ble kosesyk jeg nå. 1
Gjest anonym2233 Skrevet 5. oktober 2012 #32 Skrevet 5. oktober 2012 Kommer helt ann på vil jeg mene. Av og til kan det være hot, og av og til not. Litt vanskelig å begrunne svaret mitt... Kommer jo i tillegg ann på hva man har på seg, hvordan overdelen er. Om overedeln/toppen får puppene til å se ut som "hengepupper" eller "flat"... Skal ikke uttale meg for noe som helst. Jge kan fint gå unnlate å bruke bh under t- skjorten eller en typisk sommerkjole med V-hals, eller hvis jeg skal ta en snar tur ned til butikken og har allerede vært hjemme den dagen. Kjæresten min synes det er fint
Surriball Skrevet 5. oktober 2012 #33 Skrevet 5. oktober 2012 Det er NOT i det offentlige rom. Det er utrolig kleint når man ser brystvorten til en kvinnelig foreleser, spesielt når det er så synlig at man vet at alle andre også har lagt merke til det... Synes også det er upassende å ikke bruke BH så det synes... Men hjemme synes jeg ofte at det er deilig å ta den av seg. 1
Gjest Tidssone Skrevet 6. oktober 2012 #34 Skrevet 6. oktober 2012 Du verden. Alt hva man skal tenke på. Jeg går ofte i trenings-bh når jeg er på trening. Nipplene synes ofte gjennom. I dont give a shit... Og, en ting. Er det flest kvinner som har svart at det er not at nipplene synes og at det er horribelt å gå uten BH? 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #35 Skrevet 6. oktober 2012 Helst ikke gå uten BH om du har fine pupper. Jeg vil helst ikke bli opphisset, når jeg går rundt offentlig. Anonym poster: 6542154d905d4bdcd71031475f6de160
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. oktober 2012 #36 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg synes det er usexy hvis det er gjort med overlegg. En jente som går med stram, hvit singlet uten bh vil se tacky ut uansett hvordan man snur og vender på det. En jente i en stram, svart kjole uten bh på, kan se elegant og vakker ut. En jente i tskjorte uten bh kan se kjempesøt ut, men også litt uflidd ut. Alt kommer na på sted, person og også pupper. Jeg synes små pupper kler best åvære bh-løse.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. oktober 2012 #37 Skrevet 6. oktober 2012 Og personlig går jeg helst uten bh hjemme, under singlet. Men under visse typer materiale klør det sykt mye uten bh.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #38 Skrevet 6. oktober 2012 Utrolig ekkelt, uansett hvordan de ser ut. Anonym poster: 51918e33938dbe1384f1b5f8999c833e
Cocktail Skrevet 6. oktober 2012 #39 Skrevet 6. oktober 2012 Har silikon, men ikke merkbart. Fine pupper, thats all. Jeg kjører alternativ stil med løse klær, litt hippie, og digger å gå uten bh. Nipplene er alltid stive og viser gjennom klærne. Å gå utfordrende og kjøre utrigning og alt det der er ikke sexy kombinert med å gå uten bh. Men jeg føler meg vel uten bh og kler meg ikke utfordrende ellers, og da synes jeg at det er ok. Ikke at jeg bryr meg om hva andre tenker og mener, men å ha på bh for å skjule noe er gammeldags. Jeg er fornøyd med puppene mine og synes det å gå uten bh passer stilen, og da ser jeg ikke problemet. Jeg føler meg hot, og om andre ser på meg pga at jeg er annerledes eller hva enn det måtte være, vet jeg ikke. Uansett går jeg slik jeg vil og synes det er alle tiders med jenter uten bh
Medlem Skrevet 6. oktober 2012 #40 Skrevet 6. oktober 2012 Det kommer helt an på hvordan hun bærer puppene uten BH. Faste og ikke alt for store, da er uten BH absolutt hot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå