AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Noen med Mai baby her? Fordeler, ulemper? Hva er din erfaring? Anonym poster: 78160c0d15384522678a7c0bd67c2037
charactouy Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Min mai-baby er i alle fall fantastisk Det er veldig greit at det begynner å bli sommerlig ute, så man slipper å pakke inn baby i 20 lag klær for å våge seg utenfor døra. En annen fordel er at man slipper å gå høygravid midtsommers - det er tungt det! Ellers er vel mai-babyer som alle andre babyer vil jeg tro
Gjest Vettel Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Å jeg er trøtt! Tok meg lang tid å forstå dere mente babyer født i mai! Siden det sto Mai baby, med stor M trodde jeg det først var skrivefeil for mei tai... Så trodde jeg det var en lekesak, haha! *går og legger meg*
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Å jeg er trøtt! Tok meg lang tid å forstå dere mente babyer født i mai! Siden det sto Mai baby, med stor M trodde jeg det først var skrivefeil for mei tai... Så trodde jeg det var en lekesak, haha! *går og legger meg* Sov godt Anonym poster: 78160c0d15384522678a7c0bd67c2037
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 jeg har en som ble født i slutten av mai, og det var virkelig ett herlig tidspunkt å få baby på! Slapp høygravid på sommeren, babyen kunne tidlig ligge ute i bare boddyen. Det er generelt lettere å komme seg ut på trilletur på vår/sommer, noe som gjorde at det var lettere å få av "babykiloene". Mai er også veldig greit da man med litt ferie/avspasering i tilegg til permisjonen kan komme seg helt til bhg start i august og man har krav på plass:) Så jeg kan ikke annet enn å si gratulerer og nyyyt tiden! Anonym poster: f84e1fbcc60e0a93846b4a73f13e751b
Stinelin Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har også maibaby, veldig greit å slippe bitteliten baby på den kaldeste årstiden. Nå som vinteren kommer føler jeg han er mye mer robust. Mtp trilling kunne han forsåvidt like gjerne vært født tidligere, for de første to månedene gikk med til å få kontroll på amming, soving og spising for min egen del. Først etter et par måneder fikk vi vært noe særlig ute. Håper at neste barn kommer i perioden mars-mai. Lykke til! 1
Gjest Alabama Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Slitsomt med baby når det er så varmt. Heldigvis var denne sommeren litt kaldere enn normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå