Gå til innhold

Juletre


Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

tror plantasjen selger juletre når det nærmer seg

Vi kasta det gamle arva plastjuletreet i fjord, skal kjøpe nytt selv i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har et som er kjempefint, og ser nesten ekte ut. Tror det ble kjøpt på bohus, men det er noen år siden nå. For å få lukta inn henter mamma gran kvister i skogen og lager dekorasjoner rundt i huset. Første året de hadde plasttre var pappa rimelig oppgitt. Han trodde han skulle slippe barnåler overalt, men den gang ei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har astma og allergi ,så i fjor fant vi ut at nå er tiden inne for plastikk.

Jeg savner litt den lukta treet gir når en setter det opp,men ettersom jeg ikke kjenner lukta etter 2.3 dager,går det egentlig greit.

http://www.kunstkerstbomen.nl/product/detail/kunstkerstboom-california-deluxe-pe-blauw

Kjøpte det i fjor sommer og hadde det oppe til jul. Helt greit tre og vi er fornøyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Da jeg var liten reagerte jeg på at mamma og pappa hadde ekte juletre. Hadde astma som barn så kan ha vært derfor. Da bestemte de seg for å bytte til plast. Så det har igrunn bare blitt sånn for hele vår familie.. jeg har det, søss har det og de har det.

For det første syns jeg de faktisk kan være mye penere enn vanlige trær til tider. Er noen ekte juletre om har kanskje sånn 3 greiner og resten er bare stamme. Syns ikke det er fint.

Og ihvertfall de trærne vi er vant til, drysser ikke. Ihvertfall ikke mer enn ekte. Så er praktisk også.

Så er det jo penger spart også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Nille i fjor, og det er faktisk veldig fint! Jeg liker juletre i plast jeg, da kan ha det hele desember og nyte fine julelys hele adventstiden:) Og for meg som ikke er så begeistret, mildt sagt, for insekter: supert! Ser på det som en juledekorasjon, feirer ikke julaften hjemme - så får ekte juletre på selve julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har et som er kjempefint, og ser nesten ekte ut. Tror det ble kjøpt på bohus, men det er noen år siden nå. For å få lukta inn henter mamma gran kvister i skogen og lager dekorasjoner rundt i huset. Første året de hadde plasttre var pappa rimelig oppgitt. Han trodde han skulle slippe barnåler overalt, men den gang ei :fnise:

Haha, må bare le :fnise: Det er sånn som jeg også kunne funnet på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...