Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #1 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lurer på om det er noen som har fått tilbake eksen med denne null kontakt regelen..? Etter å ha lest litt rundt på nett så har jeg fått for meg at han gjerne kommer tilbake etter en stund når han blir redd for at du har gått videre eller noe..? Virker merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #2 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen får kanskje litt panikk når de får mistanke om at eksen har gått videre. Veldig mange innser gjerne ikke hva de hadde før de har mistet det.. Eksen min kom krypende tilbake når han fikk høre at jeg hadde gått videre og truffet en annen, for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #3 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, har forstått det sånn at veldig mange menn gjør dette..De tror det blir enklere andre steder, men innser at det er problemer overalt, hehe. Ver det eksen din som dumpet deg? Og hva var grunnen til at han ville tilbake om jeg får spørre..? Jeg sitter i en situasjon nå hvor jeg må bryte kontakt med min eks, og jeg kommer heller ikke til å treffe på han tilfeldelig da han bor ganske langt bort. Jeg vet han er glad i meg og lei seg, og det er egentlig ingenting jeg heller vil enn at han skal ha lyst til å satse. Det eneste som får meg til å klare å bryte denne kontakten er håpet om at han kanskje skal angre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #4 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, har forstått det sånn at veldig mange menn gjør dette..De tror det blir enklere andre steder, men innser at det er problemer overalt, hehe. Ver det eksen din som dumpet deg? Og hva var grunnen til at han ville tilbake om jeg får spørre..? Jeg sitter i en situasjon nå hvor jeg må bryte kontakt med min eks, og jeg kommer heller ikke til å treffe på han tilfeldelig da han bor ganske langt bort. Jeg vet han er glad i meg og lei seg, og det er egentlig ingenting jeg heller vil enn at han skal ha lyst til å satse. Det eneste som får meg til å klare å bryte denne kontakten er håpet om at han kanskje skal angre.. Jepp, enkelte har dessverre så kort tankegang.. Han dumpet meg ja, han sa han var lei. Den første uken ga jeg uttrykk for hvor trist jeg syntes det var, hvor mye jeg savnet han osv. Men så gadd jeg rett og slett ikke bruke mer energi på han, kuttet kontakten og kom meg videre. Etter hvert innså han vel at det vi hadde kanskje ikke var så ille like vel, og angret. Jeg tok han tilbake, noe som må ha vært det dummeste valget jeg har tatt til nå. Utro var han også, bare noen uker etter at jeg tok han tilbake. Tosk! Jeg håper virkelig det ordner seg for dere, på en eller annen måte. Et brudd er vondt uansett, og å bryte kontakten er også kjempevondt. Men tro meg når jeg sier det - det går faktisk over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 3. oktober 2012 #5 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, det funker av og til, men du har ingen garantier. Hvis han er ferdig med deg så er han ferdig, da vil ikke ti ville hester klare å dra ham tilbake. Derimot er det viktigere at du stiller deg spørsmålet om det er verdt å forsøke å redde forholdet/prøve igjen. Hvis du tar ham tilbake er det viktig at det blir ordnet opp i de tingene som gikk skeis. Men hvis du vil ha ham tilbake, så funker "no contact" bra, men ha tålmodighet. Lev livet og mèn det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #6 Del Skrevet 3. oktober 2012 Huff..høres ut som at du har vært gjennom en del.. Men da fikk han som fortjent! Det ser ganske så mørkt ut her for oss..Men jeg håper virkelig at han vil se med tiden at vi hadde noe fint, og at han hadde ei jente foran nesa si som var villig til å gjøre alt for at han skulle ha det bra. Jeg vet at det går over til slutt, men det er vanskelig når jeg er helt sikker på at det er han jeg vil være sammen med.. Og jeg fatter ikke hvorfor han ikke vil når han egentlig ikke vil miste meg..En ting at avstanden er stor, men man kan jo ikke vite om det funker eller ikke før man har prøvd. Sukk..må gi slipp på det fineste jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #7 Del Skrevet 3. oktober 2012 Han sier han har tatt valget han føler er rett, men jeg hører at han tviler på det selv. Og han er også kjempe lei seg..Han viser ikke så ofte følelser og det får meg til å tro at han ikke er totalt ferdig.. Jeg får prøve denne null kontakt regelen da. Så vil vel tiden vise om han er like glad i meg eller ikke, eller så har jeg kanskje kommet videre et stykke på vei og blir ikke like skuffa om det ikke skulle være tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #8 Del Skrevet 3. oktober 2012 Huff..høres ut som at du har vært gjennom en del.. Men da fikk han som fortjent! Det ser ganske så mørkt ut her for oss..Men jeg håper virkelig at han vil se med tiden at vi hadde noe fint, og at han hadde ei jente foran nesa si som var villig til å gjøre alt for at han skulle ha det bra. Jeg vet at det går over til slutt, men det er vanskelig når jeg er helt sikker på at det er han jeg vil være sammen med.. Og jeg fatter ikke hvorfor han ikke vil når han egentlig ikke vil miste meg..En ting at avstanden er stor, men man kan jo ikke vite om det funker eller ikke før man har prøvd. Sukk..må gi slipp på det fineste jeg vet om. Det er forferdelig vondt. Og kjærlighetssorg skal gjøre vondt også. Jeg var helt sikker på at eks nr 1 var min store kjærlighet, og var helt knust når han gjorde det slutt. Etter hvert som han tabbet seg ut, mer og mer for hver tabbe, innså jeg at det faktisk ikke var riktig, og at jeg fortjente bedre. Ikke så mange måneder etter at vi gjorde det slutt for andre gang traff jeg verdens herligste mann. Jeg ble opp over ørene forelsket, og han var bare ubeskrivelig. Jeg har fremdeles sterke følelser for denne mannen, men han ønsket en pause, og siden det har jeg ikke hørt noe fra han. Så har gitt opp, og kommet meg videre.. Fokuser på deg selv, TS. Prøv å nyte livet litt, selv om det kanskje er vanskelig. Kommer han tilbake er jo det kjempefint! Men frem til det må du love meg at du prøver å ha det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Del Skrevet 3. oktober 2012 For meg trigger dette motsatt respons om jeg ikke helt har kommet over henne. Jeg er ikke interessert i å se henne sammen med noen andre, men innser også at jeg har fint lite kontroll over det, så derfor er det eneste og beste jeg kan gjøre for meg selv å avslutte siste rest av relasjonen mellom oss. Anonym poster: 4d1f5806b3421244f46c6934fc36a225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #10 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ja, det er vel gjerne ikke noe fasitsvar på det..Alle er jo forskjellige. Men det er både godt og vondt å høre at han vil savne meg, tenke på meg, er glad i meg, helst ville blitt her osvosv. Det er vanskelig å legge fra seg alt håp når han sier slike ting.. Bra skal jeg vel få det på en eller annen måte uansett! Men jeg vil virkelig vinne ham tilbake på en måte da jeg vet vi har det fint sammen! Og det er dette som gjør at jeg nok aldri kommer meg videre..Sitter allerede å legger planer på hvordan dette skal gå til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #11 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det er forferdelig vondt. Og kjærlighetssorg skal gjøre vondt også. Jeg var helt sikker på at eks nr 1 var min store kjærlighet, og var helt knust når han gjorde det slutt. Etter hvert som han tabbet seg ut, mer og mer for hver tabbe, innså jeg at det faktisk ikke var riktig, og at jeg fortjente bedre. Ikke så mange måneder etter at vi gjorde det slutt for andre gang traff jeg verdens herligste mann. Jeg ble opp over ørene forelsket, og han var bare ubeskrivelig. Jeg har fremdeles sterke følelser for denne mannen, men han ønsket en pause, og siden det har jeg ikke hørt noe fra han. Så har gitt opp, og kommet meg videre.. har du fremdeles følelser for han første? Anonym poster: 58f59986f9735b69440668414f6dab33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #12 Del Skrevet 3. oktober 2012 har du fremdeles følelser for han første? Anonym poster: 58f59986f9735b69440668414f6dab33 Neinei! Vi er bare veldig gode venner nå, heldigvis. Men han nummer to skulle jeg gjort ganske mye for å få tilbake, selv om jeg på en måte har gått litt videre og prøver å date andre menn. Der kom bruddet så brått og uventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #13 Del Skrevet 3. oktober 2012 Neinei! Vi er bare veldig gode venner nå, heldigvis. Men han nummer to skulle jeg gjort ganske mye for å få tilbake, selv om jeg på en måte har gått litt videre og prøver å date andre menn. Der kom bruddet så brått og uventet.. Hva gjorde at følelsene for han første forsvant? Var det at du traff den andre? Anonym poster: 58f59986f9735b69440668414f6dab33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #14 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hva gjorde at følelsene for han første forsvant? Var det at du traff den andre? Anonym poster: 58f59986f9735b69440668414f6dab33 Følelsene for han første forsvant litt etter litt etter at vi ble sammen igjen. Han rota det til veldig mange ganger, var utro og såret meg på veldig mange måter. Så jeg tok det opp med han at jeg var lei av å bli løyet til, såret og at jeg ikke klarte å stole på han, og vi ble etter en laaang prat enige om å gå fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 3. oktober 2012 #15 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det er forferdelig vanskelig å bryte kontakt. Jeg sendte melding og ringte eksen min igår uten respons..og det sårer bare meg selv enda mer. Og driver nok han lenger vekk. Jeg tenker at han trenger nok litt tid. og håper han vil huske det positive og fine etter en stund borte fra meg. Ikke det destruktive og vonde som har vært etter bruddet. Jeg har laget meg en kalender på en måned hvor jeg skal krysse av for hver dag jeg ikke tar kontakt, og håper dette hjelper meg. Det eneste jeg har lyst til er jo å sende han en melding å fortelle hvor glad jeg er i han eller ringe han, men det virker ikke som at det kommer noe godt ut av det.. Samtidig er jeg redd han vil glemme meg om jeg ikke gjør det. Vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #16 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vi var veldig av og på i slutten, men til slutt så kuttet vi kontakten helt. De andre gangene så hadde jeg ringt og sendt meldinger og prøvd å finne en måte å orde opp.. (Vi kunne til og med være "venner"!! ) Nei, til slutt så landet føttene mine på jorden og neste gang han hadde ett tilbakefall så kuttet jeg ham helt ut! Ganske tidlig etter fikk han seg ny dame. Jeg kom rimelig fort over ham, syntes mest synd på nestemann han skulle herse med, så det gikk fint. selv om det så klart stakk.. Ikke lenge etter traff jeg han som nå er min store kjærlighet og far til datteren min. DA kom han krypende og trodde at jeg bare skulle slippe alt til fordel for det fjolset.. AMEN for høy selvtillitt Men ja.. redselen for at noen skal gå videre uten dem er tydeligvis skummel! Anonym poster: 252e3e5dabf001c81c311cec8e219350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 3. oktober 2012 #17 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det ligger i oss alle, redselen for å være alene, bli glemt, at de skal treffe noen andre som er "bedre" enn oss. Selvsagt kan det skje, men hvorfor skulle ikke du også kunne treffe noen etter en stund? Som noen sier, det er viktig å ha selvtillit og tro på at man fortjener å være lykkelig. Kan hende su er nødt til å være alene en stund, men det er ikke verdt det i det lange løp å være sammen med noen som sårer deg gjentatte ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #18 Del Skrevet 3. oktober 2012 Følelsene for han første forsvant litt etter litt etter at vi ble sammen igjen. Han rota det til veldig mange ganger, var utro og såret meg på veldig mange måter. Så jeg tok det opp med han at jeg var lei av å bli løyet til, såret og at jeg ikke klarte å stole på han, og vi ble etter en laaang prat enige om å gå fra hverandre.. Dette er identisk til min historie, bare at jeg ikke har gjort det slutt enda. Føler at det er der vi er på vei nå, meg og samboer. For mye løgner, utroskap og smerte som har skjedd. Anonym poster: 1c4bcc23a16227ecd99741fe873ead2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #19 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lilliani: kan jeg spørre hvorfor det ble slutt mellom deg og han siste? Anonym poster: 1c4bcc23a16227ecd99741fe873ead2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliani Skrevet 3. oktober 2012 #20 Del Skrevet 3. oktober 2012 Lilliani: kan jeg spørre hvorfor det ble slutt mellom deg og han siste? Anonym poster: 1c4bcc23a16227ecd99741fe873ead2a For å være helt ærlig har jeg ikke peiling. Han sa det var fordi jeg fortjente noen som tok bedre vare på meg (han jobbet utenbys, og var alltid opptatt oosv..) men den unnskyldningen er litt for oppbrukt. Han ville vel bare ikke ha meg, men var ikke mann nok til å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå