Chiquita Skrevet 25. februar 2004 #21 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det så mye mer forstyrrende om noen gjester går ut for å "ta seg en blås", enn om noen gjester går på do under middagen da??? *forstår ikke problemet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. februar 2004 #22 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det så mye mer forstyrrende om noen gjester går ut for å "ta seg en blås", enn om noen gjester går på do under middagen da??? *forstår ikke problemet* Det som er forstyrrende er når en røyker ser at en annen røyker har gått ut, så følger gjerne flere på. Dermed mangler plutselig kanskje 5-6 eller kanskje 10 stk plutselig ved bordet. Og da går det fort i stå med planen om å gjennomføre taler o.l. Dessuten så er jo ofte røykerne litt lenger borte enn de som går på do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 25. februar 2004 #23 Del Skrevet 25. februar 2004 Dette har forandret seg veldig de siste ti årene. Jeg husker hvor overgitt tanta mi var fordi hun hadde vært i bryllup hvor det ikke lå sigarettesker på middagsbordet. Jeg husker flere bryllup hvor det lå Prince pakker spredt fordelt på middagsbordet. Det førte til at veldig mange( inkl. meg) ble festrøyker for kvelden. Godt tidene forandrer seg. Vi hadde så kort middag i vårt bryllup at ikke en gang en storrøyker ville giddet å snike seg ut underveis. På festen var det røykerom for røykere. Skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #24 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi skal ha det røykfritt under middagen, men ikke helt bestemt oss for hva det blir til på festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. februar 2004 #25 Del Skrevet 25. februar 2004 Har også diskutert dette i en tidligere tråd. Har selv sluttet å røyke, men vi kommer til å legge inn en pause etter hovedretten slik at det kan ryddes av før desserten, alle gjestene får strukket litt på bena, og røykerne får tatt seg en røyk. Det å ta seg en røyk etter mat er jo så deilig! Det går ann å ta litt hensyn syntes da jeg.......både til røykerne og alle de andre som syntes det er lenge å sitte 4 timer til bords! Tror alle gjestene hadde satt pris på en liten pause jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 25. februar 2004 #26 Del Skrevet 25. februar 2004 VI har det veldig enkelt i forhold til dette valget. Min kjærer morfar har kols, og blir adskillig verre med røyk, og så har vi et par stykk som er kraftig astmatikere under middagen. Så det sier seg selv at det må være røykfritt. Men kanskje jeg tar til meg den idèen med å legge inn en røykepause mellom middag og dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. februar 2004 #27 Del Skrevet 25. februar 2004 Røykfritt under middag,røyke hvor de vil etter middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. februar 2004 #28 Del Skrevet 26. februar 2004 Vi skal ha det røykfritt, røykloven har også tredd i kraft da! Heldigvis...Men under middagen kommer vi til å legge inn pause mellom hovedrett og hvilerett tenker jeg! Uansett må de gå ut for å røyke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå