Gå til innhold

Kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg bruker faktisk aldri kondom. Bruker ppiller, meen skulle nok brukt kondom i tillegg for å være 100% sikker. Har ikke brukt det siden første typen min for 6 år siden. Jeg har vel en fast partner nå, vart 1 mnds tid. Jeg sjekker meg for kjønnsykdommer når jeg bytter partner, og spør alltid ny partner om han har noe. Men såklart, kondomer ville kanskje vært det enkleste... Men jeg synes helt ærlig det er litt turnoff og finne frem. Men det har vel noe med at jeg ikke har brukt det på mange år heller, og var i ganske lange seriøse forhold. Nå som jeg har hatt litt forskjellige partner burde jeg kanskje tenkt annerledes.. men det gjør jeg altså ikke. Har tatt ppillene fast i 6 år da. Jeg synes vel spesielt at de som er imot abort bør være påpasselige med kondom, da det ikke er sikkert at duden er enig. Har en kompis i den situasjonen nå, han skulle nok ønske han brukte kondom.

Etter sex så løper jeg til toalettet, små flau. Man venner seg jo til det, men det er alltid litt ubehagelig... Men for meg så synes jeg hele ferdigbrukt kondom greia er kleinere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...