Brumm Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Hei! Vi vurderer å gifte oss på en utenlandsk ambassade til sommeren, og jeg er litt usikker på hva slags kjole jeg kan velge.... Har veldig lyst på en som denne http://www.steviesgowns.co.uk/catalogue/mo...code=P9256/9263 men kanskje med skjørt som denne http://www.steviesgowns.co.uk/catalogue/mo...code=P9254/9264 Noen som har innspill til hvor jeg kan få tak i noe sånt, er det for "fint" til ambassadebryllup, burde jeg ikke bruke hvit kjole i det hele tatt kanskje? Veldig usikker på om jeg "vil"bruke masse penger på en kjole til en sånn dag, men den var jo så fiiiiiiiin! (selvsagt helt objektivt sett :-) Klemmer fra Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Ta med bildene til en brudesalong og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjole nummer en var nyyyydelig!!!!! Klart du kan ha en sånn, uansett hvor du gifter deg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud04 Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Begge kjolene var fine, men nr. en var som Tex sier helt nydelig!! Kan godt bruke disse i et Ambassade-bryllup. Er det bryllup, så er det bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Klart du kan bruke en sånn kjole i ambassadebryllup! Og begge var nydelige :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Tusen takk, koselig at dere likte den! Overdelen er perfekt, og akkurat slik jeg har sett den for meg, men tenkte kanskje det passet bedre med et smalere skjørt, siden det ikke er full pakke med kirke og greier.... Men er kjempetakknemlig for alle innspill! Klemmer fra Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå