Gjest HunterLady Skrevet 4. oktober 2012 #41 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Oralsex og penetrering, men ikke klining og litt tafsing utapå klærne. Kan for øvrig legge til at det ikke er ofte at det kun dreier seg om oralsex. Kun én av mine tidligere sexpartnere som jeg kun har gitt oralsex, og ingenting mer. Ellers har det alltid vært penetrering med i bildet. Endret 4. oktober 2012 av HunterLady
solch Skrevet 4. oktober 2012 #42 Skrevet 4. oktober 2012 Lesber er evig jomfru de da eller? Anonym poster: 37ade4a2cb7bd91c2d39583a068728e0 Det syntes jeg blir noe annet.. Da sex-partnerne er av det samme kjønn. Men for oss heterofile syntes jeg det blir feil.
Cathrine88 Skrevet 4. oktober 2012 #43 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg lurer enkelt og greit på hvordan dere "teller" hvor mange dere har hatt sex med? Må det ha vært penetrering, eller teller dere oral, fingring osv som sex? Jepp, teller alt det som sex.
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2012 #44 Skrevet 5. oktober 2012 Sjølvsagt er oralsex/fingring/blow job sex! Viss det berre er penetrering har vel lesbiske par aldri sex, dei då...
darth Vader Skrevet 5. oktober 2012 #45 Skrevet 5. oktober 2012 denne tråden er absurd. hvorfor teller ikke så mange her inne f.eks. oralsex og fingring som sex? er det for å holde det totale "antallet" nede?
Gjest Nikee Skrevet 5. oktober 2012 #46 Skrevet 5. oktober 2012 denne tråden er absurd. hvorfor teller ikke så mange her inne f.eks. oralsex og fingring som sex? er det for å holde det totale "antallet" nede? Kan godt være! For min del teller oralsex, fingring som sex på lik linje som samleie. Å kline, og tafsing er ikke sex for min del.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #47 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg teller til en, og så beholder jeg ham. Anonym poster: f4d9ece7e2b1f952eece76fb39eded8f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #48 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg teller kun med de som har penetrert meg, samt den ene jenta jeg har vært med ettersom vi gjorde alt som kunne gjøres uten en penis i bildet. Det er så vidt jeg husker to personer jeg kun har hatt oralsex med, men de er ikke på listen. Føler at det blir feil. Ikke fordi jeg vil ha så få som mulig på listen, det bryr jeg meg ikke om, og to fra eller til har lite å si uansett. Det bare føles feil for meg. - jente 23 Anonym poster: 2fb0736241293cd9140cef3b9fb3e66d
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2012 #49 Skrevet 5. oktober 2012 Sjølv om det "kjennest feil" for deg å ha dei med i statistikken, har du jo hatt sex med dei. Det er jo slik at ein kan ha sex med mennesker ein ikkje bryr seg om, men ein har like fullt hatt sex med dei. Elles kan jo eg no i ettertid seie at eg ikkje har hatt sex med nokon
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #50 Skrevet 5. oktober 2012 Sjølv om det "kjennest feil" for deg å ha dei med i statistikken, har du jo hatt sex med dei. Det er jo slik at ein kan ha sex med mennesker ein ikkje bryr seg om, men ein har like fullt hatt sex med dei. Elles kan jo eg no i ettertid seie at eg ikkje har hatt sex med nokon Man tenker forskjellig. Når jeg tenker på sexlister tenker jeg kun på de man har ordentlig "pult". Ingen av de jeg har snakket med om dette teller med de de har hatt oralsex med, i så fall blir det en andre liste på siden av hovedlisten. Handler ikke om hva jeg følte overfor guttene. En av guttene jeg hadde kun oralsex med var en kompis, mens mange av de som faktisk står på listen min driter jeg langt i og det var kun en ubetydelig one night stand Anonym poster: 2fb0736241293cd9140cef3b9fb3e66d
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2012 #51 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, ja, eg synest ialle fall det er rart. Oralsex er jo sex, det ligg jo i ordet...
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #52 Skrevet 5. oktober 2012 All penetrering er da sex. penis, finger, øre, rumpe, nese, munn osv.
Gjest Gunfreak Skrevet 5. oktober 2012 #53 Skrevet 5. oktober 2012 All penetrering er da sex. penis, finger, øre, rumpe, nese, munn osv. I så fal har jeg sex med div deler av hode mitt rett som det er.
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #54 Skrevet 5. oktober 2012 I så fal har jeg sex med div deler av hode mitt rett som det er. onani mener du
Gjest Gunfreak Skrevet 5. oktober 2012 #55 Skrevet 5. oktober 2012 onani mener du Så du sier at Q-tips egentlig er sex leketøy? 1
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #56 Skrevet 5. oktober 2012 Så du sier at Q-tips egentlig er sex leketøy? For noen!
darth Vader Skrevet 5. oktober 2012 #57 Skrevet 5. oktober 2012 Man tenker forskjellig. Når jeg tenker på sexlister tenker jeg kun på de man har ordentlig "pult". Ingen av de jeg har snakket med om dette teller med de de har hatt oralsex med, i så fall blir det en andre liste på siden av hovedlisten. Handler ikke om hva jeg følte overfor guttene. En av guttene jeg hadde kun oralsex med var en kompis, mens mange av de som faktisk står på listen min driter jeg langt i og det var kun en ubetydelig one night stand Anonym poster: 2fb0736241293cd9140cef3b9fb3e66d regner du analsex for sex? hvis ja, hvorfor er da ikke oralsex sex? hvis nei, er det mulig....
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #58 Skrevet 6. oktober 2012 Ja, ja, eg synest ialle fall det er rart. Oralsex er jo sex, det ligg jo i ordet... Jeg sier ikke at oralsex ikke er en form for sex, jeg sier bare at jeg ikke føler at det kvalifiseres til å telles med på sexlista. regner du analsex for sex? hvis ja, hvorfor er da ikke oralsex sex? hvis nei, er det mulig.... Jepp, analsex er en form for sex det også. Jeg har da aldri sagt at oralsex ikke er sex. Nå har jeg aldri kun hatt analsex med noen, men om jeg hadde hatt det hadde jeg regnet det med på listen - for da har det så å si vært "tiss i tiss". Man har rett og slett pult, for å være litt vulgær i ordlyden her. Anonym poster: 2fb0736241293cd9140cef3b9fb3e66d
darth Vader Skrevet 6. oktober 2012 #59 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg sier ikke at oralsex ikke er en form for sex, jeg sier bare at jeg ikke føler at det kvalifiseres til å telles med på sexlista. dette gir ingen mening. du innrømmer at oralsex er sex, men det kommer likevel ikke med på "sexlista". ser du ikke det absurde i det selv?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #60 Skrevet 6. oktober 2012 dette gir ingen mening. du innrømmer at oralsex er sex, men det kommer likevel ikke med på "sexlista". ser du ikke det absurde i det selv? Nei, jeg ser ikke det absurde i det. Det finnes vel ingen vedtatte regler for hvordan en sexliste skal fungere. Noen teller kun med puling, noen teller også med oralsex. Min erfaring fra min vennekrets er at det ikke er så vanlig å telle med de man kun har hatt oralsex med. Fingring og runking er også en type sex. Skal det telles med? Noen sier sikkert ja, jeg sier nei. Heftig roting hvor man gnikker seg inntil hverandre med klær/undertøy på og klemmer og gnir på erogene soner kan vel også kalles for sex. Skal det også telles med? Anonym poster: 2fb0736241293cd9140cef3b9fb3e66d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå