Gå til innhold

Hvordan "teller" dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørs hvem som spør. :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

For min del er det kuk i fitte, rumpe og/eller øret.

Skrevet

Teller bare med penetrering av penis. Det andre du nevner blir i så fall folk jeg har rota med :gjeiper:

wtf. blowjob er f.eks. å "rote med noen"? på hvilken planet er ikke oralsex også sex?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker samleie. Men jeg har ikke hatt oralsex med eller blitt fingret av folk jeg ikke har hatt vanlig samleie med... en eneste fyr jeg bare runket - han teller ikke :ler: , ellers har jeg enten gått hele veien, eller bare klina.

Anonym poster: d42afd022ac59b61c77b5bf8080534fa

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

wtf. blowjob er f.eks. å "rote med noen"? på hvilken planet er ikke oralsex også sex?

Ja, det er en form for sex, men en jeg har gitt en bj til havner ikke på listen over antall sexpartnere. Sånn er det i alle fall for meg ;)

Skrevet

Teller når det har vært samleie, som så mange andre jenter her. Men then again, har aldri bare hatt oralsex med noen uten at det har vært samleie før eller siden.

Skrevet

Det gøye med forskjellen mellom menn og kvinners definisjon av sex er at jeg kan si til dama at jeg aldri har kjøpt sex samtidig som jeg kan svare ja til kompisene om de spør.

Anonym poster: 9d84c100b23528db3e18cf3b6170d15d

Skrevet

For min del er det kuk i fitte, rumpe og/eller øret.

Kukk i øret? Har du tatt noen i øret?!? (Ævv!!) :omg:

Gjest Katten.
Skrevet

Kukk i øret? Har du tatt noen i øret?!? (Ævv!!) :omg:

Kjekt med mikropenis.

• Liker 7
Skrevet

For meg er bj å rote ja :P

Jeg har hatt sex med 3 stk. Har sugd 2 stk, og han ene fingret meg, men de tells ikke på listen ;)

Anonym poster: 7b1bb33869baf2ecc11b7fb725dfa737

Skrevet

Jeg har noen jeg ikke teller med, ja. Det er bare "roting". Selv om det har vært fingring og kanskje oralsex.

Anonym poster: eb850282ef47cc551ef605d1424aa607

Skrevet

For meg ville både oralsex og samleie telt. No har eg berre hatt sex (alt inkludert) med to personar, og aldri gjort noko "halvvegs" med nokon andre (bortsett frå kyssing/klining), så eg treng ikkje tenkje over dei definisjonane.

Skrevet

Jeg teller på fingrene.

Anonym poster: 84df37be00fc9002a3e1b7aaeeb8c8c9

• Liker 1
Skrevet

Jeg teller oralsex og penetreringssex. Såfremst målet var orgasme, så er det sex synes jeg.....

Skrevet

Kødder dere?

Dere teller ikke med oralsex? Hvordan utfører dere så egentlig oralsex da? (bare gjentar oralSEX sånn at vi får med oss at det har ordet sex i seg).

La meg se om jeg har skjønt dette:

- 69stillingen er ikke sex.

- Om jeg gir oralsex samtidig som jeg blir stimulert på klitoris eller innvendig(men ikke med penis) så har jeg ikke hatt sex.

- Om en fyr gir meg oralsex, slikker og leker på diverse vis bak(men ikke med penis) og/eller jeg gjør diverse ting på han, så har vi ikke hatt sex

- Om vi stimulerer hverandre på alle vis,utenom å penetrere så har vi ikke hatt sex.

- Dersom en mann munnknuller meg mens han drar meg i håret, slenger meg på alle fire - bruker tunge og fingre bak på en skikkelig skitten og hard måte, får så meg til å suge han igjen mens han holder lett kverlertak om halsen - jeg kommer hardt og han spruter over hele meg, jeg slikker det i meg - så er det ikke sex?

Herregud. Neivel.

Anonym poster: 122b4be7d656ca2f9bc9a4a26695185b

• Liker 3
Skrevet

Hva om når kun jeg har gitt han en bj? Da har ikke han vært nær meg. Det har skjedd en gang. Har han hatt sex med meg da?

Anonym poster: 3801a39a300696a96fa928b14fe92722

Skrevet

Hva om når kun jeg har gitt han en bj? Da har ikke han vært nær meg. Det har skjedd en gang. Har han hatt sex med meg da?

Anonym poster: 3801a39a300696a96fa928b14fe92722

ja, det er oralsex. du har hatt sex med en mann.

hva er det neste, at analsex ikke teller som sex? hva er det som feiler enkelte kvinner her inne. er nå jeg skal si at jeg har kun hatt sex med to kvinner i mitt liv, fordi de var de eneste jeg faktisk hadde følelser for. sex uten følelser, teller ikke som sex for meg...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Teller bare samleie selvfølgelig, alt annet er jo bare teit. Når noen sier at de har hatt 5 sexpartnere så regner jeg jo med at det er snakk om 5 sexpartnere som hun eller han har pult. Da kunne man i teorien vært jomfru, men sagt man hadde hatt 5 sexpartnere fordi man har hatt oralsex.

Endret av solch
Skrevet

Teller bare samleie selvfølgelig, alt annet er jo bare teit. Når noen sier at de har hatt 5 sexpartnere så regner jeg jo med at det er snakk om 5 sexpartnere som hun eller han har pult. Da kunne man i teorien vært jomfru, men sagt man hadde hatt 5 sexpartnere fordi man har hatt oralsex.

Lesber er evig jomfru de da eller?

Anonym poster: 37ade4a2cb7bd91c2d39583a068728e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...