MariM Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg skal ikke være vinterbrud selv, men kom over dene annonsen på Finn som kanskje kan være av interesse for andre: http://www.finn.no/finn/bap/object?pdc=107...2406&id=4209885 (Ja, nå vet ikke jeg hvordan jeg lager mindre linker enn dette...men håper det går greit ) Et lite tips fra meg, bare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Takk for linken! Tror ikke det er akkurat en slik jeg skal ha, men det er greit å ha litt forskjellig å kikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Guud, den var fin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Ja, det synes jeg også Det var prisen jeg tenkte mest på da. Synes det var så billig for en helt ny cape! Engasjerer meg litt for dere vinterbruder vet du: (søstra mi skal gifte seg nå i Mars men hun har allerede kjøpt seg cape. Og jeg vet hva den kostet - ca. 3 ganger så mye som den på Finn :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 >Synes den var stygg. Liker ikke blank fløyel. Men om man liker den ser det jo ut til å være et bra kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Vil tilføye at den hadde sett enda bedre ut i silke Er SÅ fan av caper i "prinsessestil"...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 >Synes den var stygg. Liker ikke blank fløyel. Enig med Poirot!!! Synes den crushede, blanke velouren er stygg, og gjør at capen ser litt "simpel" ut. MEN, snittet var fint da. Hadde den vært sydd opp i feks tykk, matt fløyel (IKKE crushet), eller kanskje et matt silkestoff e.l. så hadde den vært fin :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå