Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #42 Skrevet 2. oktober 2012 Hvis du KUN skal surfe på facebook så har det ikke noe å si. Den dagen du finner ut av at du vil kopiere ting fra en maskin til en annen eller skrive ut noe så blir det et lite problem. Som lett kan løses ved å kjøpe en ny pc (med USB) ;-P
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #43 Skrevet 2. oktober 2012 Hallo, jeg skal da litt av hvert. Grrrrr.
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #44 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) http://www.komplett....ku=761940#extra Men den har SD-kort-leser... Det er rimelig dårlig prioritering. Hadde den hatt bare en eneste USB kontakt, kunne man fint plugget i en minnekortleser. Ikke så lett å få til det motsatte. Kjøper hun en Win7-maskin nå så får hun oppgradering til windows 8 til en billig penge. http://www.dinside.n...g-til-windows-8 Windows 8 kjører faktisk ganske greit, selv på en treg billig-maskin. http://www.dinside.n...8-paa-billig-pc Win8 kjører enda lettere enn Win7? Det er jo en fin ting. Edit: Finner lite info om den chromepesen, dårlig tegn. Acer Aspire One 722/725 (Elkjøp&Expertpcene ser ut til å være de samme pcene) finner man en god del info om. Edit2: Et review av Review Acer Aspire One 725. Endret 2. oktober 2012 av Lutetium 71
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #45 Skrevet 2. oktober 2012 Tsk, det er ingen pcer noe sted. Ubekreftet, ubekreftet.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #46 Skrevet 2. oktober 2012 Eller, den ubekreftede ene er nå bare et rødt kryss. Verden er imot meg.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #47 Skrevet 2. oktober 2012 Win8 kjører enda lettere enn Win7? Det er jo en fin ting. Mye raskere, mye lettere å bruke enn man først får inntrykk av gjennom alle klagene over alt. Men folk klagde når Windows 95 kom ut også. Dette er hvordan en billig-pc med Windows 8 (eller Windows RT - billig-versjonen av Windows 8) ser ut: http://www.youtube.com/watch?v=G2Mspib-qxo
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #48 Skrevet 2. oktober 2012 Eller, den ubekreftede ene er nå bare et rødt kryss. Verden er imot meg. Sjekket du cdon? 1
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #49 Skrevet 2. oktober 2012 Eller, den ubekreftede ene er nå bare et rødt kryss. Verden er imot meg. Oktober 26... eller 29? husker ikke hvilket, så kommer Windows 8 ut. Med det kommer det også en rekke nye maskiner, også en haug med billigmaskiner. Disse er raske, enkle å bruke for deg som ikke kan så mye om PC og alt fra små-små til gigantiske, og alt der i mellom. Så hvis du har tålmodighet så anbefaler jeg deg å vente en måned. Hvis ikke så anbefaler jeg deg å enten kjøpe en på Elkjøp/Expert (for da kan du lett stikke innom butikken hvis det er noe du lurer på/hvis du vil noe angående garantien, eller noe annet - det er litt vanskeligere å ordne med garanti-reklamasjon når det gjelder butikker på nett). Som sagt, de har billig-pcer de også.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #50 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har hatt god erfaring med kjøp på nett altså. Ps.no bl.a. De er fine på service.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #51 Skrevet 2. oktober 2012 Den på cdon takler facebookspill?
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #52 Skrevet 2. oktober 2012 Den på cdon takler facebookspill? Den takler mer enn det. (dette er tatt opp fra en maken maskin)
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #53 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Den på cdon takler facebookspill? Kan aldri tenke meg at facebookspill er så veldig krevende, de kjører via nettlesern, right? Har handlet endel på cdon, men lite elektronikk, mest film. Les om erfaringene med butikken her. (Nå har jeg sortert slik at du ser all kritikken først, snittet på tilbakemeldingene ligger på 8,94 av 10) Endret 2. oktober 2012 av Lutetium 71
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #54 Skrevet 2. oktober 2012 Then I buy. Takk for hjelpen alle sammen.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #55 Skrevet 2. oktober 2012 Then I buy. Takk for hjelpen alle sammen. Så moro! Gratulerer med (snart) ny pc!
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #56 Skrevet 2. oktober 2012 Then I buy. Takk for hjelpen alle sammen. Kjempe. Oppdater oss gjerne. (Fikk nesten litt lyst på ny pc etter det klippet Andreas la ut. )
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #59 Skrevet 2. oktober 2012 (Fikk nesten litt lyst på ny pc etter det klippet Andreas la ut. ) Vent til etter Windows 8 slippes. Jeg vet det er veldig mye negativ ryktespreding og nettfjas om det nå, men det kommer til å bli en hit. Jeg er selv linux-fan og ikke så super-begeistret for Windows ellers. Men Windows 8 har jeg faktisk fått sansen for! Når Win8 kommer ut og hvis du kjøper ny PC så kjøp for all del en med touch-skjerm! Viktig viktig! Ikke et must, men det bringer enda litt mer glede til PC-bruken. Denne har jeg, sikle sikle, veldig lyst på!
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #60 Skrevet 2. oktober 2012 Vent til etter Windows 8 slippes. Jeg vet det er veldig mye negativ ryktespreding og nettfjas om det nå, men det kommer til å bli en hit. Jeg er selv linux-fan og ikke så super-begeistret for Windows ellers. Men Windows 8 har jeg faktisk fått sansen for! Når Win8 kommer ut og hvis du kjøper ny PC så kjøp for all del en med touch-skjerm! Viktig viktig! Ikke et must, men det bringer enda litt mer glede til PC-bruken. Noted. Men jeg har en rimelig pc kjøpt for mindre enn ett år siden, så jeg bør helst prioritere annerledes. Batteriet er jo nesten som nytt! Ser ut som Silfen kan oppgradere ganske rimelig til Win 8. Denne har jeg, sikle sikle, veldig lyst på! I know how you feel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå