-Jiinxs- Skrevet 2. oktober 2012 #21 Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor velger du egentlig Chrome som OS? Er det pga du synes at det er eneste mulighet for å få deg en billigst mulig laptop? Jeg hadde aldri valgt Chrome som OS, men så bruker jeg kanskje pcen på en annen måte enn deg.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #22 Skrevet 2. oktober 2012 Hvorfor ikke finn? Fordi jeg har ikke peil nok til å vite hva jeg får. Med ny har man garanti. Leon- av de jeg har sett på så er det den som passer kriteriene mine best.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Hva du får? Du får en billigst mulig PC. Jeg trodde det var hele poenget? Hvorfor hater du meg, silfen?
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #24 Skrevet 2. oktober 2012 Hæ? Har du mansen? Billigst betyr vel ikke at man tar skit som er brukt og kanskje ikke virker bra. Og siden jeg ikke kan så mye så kan jo folk lure meg.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 Du er klar over at jeg prøver å hjelpe deg med å finne en løsning på å få tak i en brukbar pc til en billig penge? Hvis du er usikker så hvorfor ikke finne en maskin på finn.no som du synes ser grei ut og spørre her om den er det?
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg skal iallfall ikke gjøre noenting. Jeg skal ha en liten og billigst mulig pc, og da er Jeg happy. Om du klarer deg med en 10" skjerm, kan du skvise prisen enda litt til. Nå er vel dette rimelig skrapa maskiner, men de funker nok greit til facebookspill.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #27 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har sett på finn. Det er ingenting der i bergen som jeg vil ha. Og selv om jeg ville ha en, så vil jeg ha pc med garanti. Det er ikke snakk om å ikke ville ha hjelp. Jeg stilte et spørsmål som jeg ønsket svar på. Jeg forklarer hvorfor jeg ikke vil ha fra finn og plutselig tar du det negativt? Jeg skjønner ingenting.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #28 Skrevet 2. oktober 2012 Om du klarer deg med en 10" skjerm, kan du skvise prisen enda litt til. Nå er vel dette rimelig skrapa maskiner, men de funker nok greit til facebookspill. jeg skal ikke ha under 11 og ikke over 13.
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #29 Skrevet 2. oktober 2012 jeg skal ikke ha under 11 og ikke over 13. Den du har blinket deg ut ligger på ca 2700? Fant to stk på prisjakt som er billigere.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #30 Skrevet 2. oktober 2012 Til tre hundrelapper mer får du en pc på din lokale elkjøp-butikk. http://www.elkjop.no...-pc-ao722-c62kk Den har da både garanti og USB-porter, vanlig Windows, Office, og alt mulig annet som du kan trenge i en maskin. Evt. har du noen til rundt samme pris hos Expert (klikk på "Sortere etter: *Pris" i den listen så blir det lettere å se hvilke som er billigst og hvilke som er i den prisklassen du vil ha). http://www.expert.no...Data:Bærbar PC
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #31 Skrevet 2. oktober 2012 Den du har blinket deg ut ligger på ca 2700? Fant to stk på prisjakt som er billigere. Veldig bra, L! Den øverste der (som er inne) ser helt klart "best" ut i forhold til hardware og pris. http://cdon.no/elektronikk/netbook_acer_d722_c60_4gb_320_11%2c6_hd_w7h_hd_6290_black-21366895?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #32 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Til tre hundrelapper mer får du en pc på din lokale elkjøp-butikk. http://www.elkjop.no...-pc-ao722-c62kk Den har da både garanti og USB-porter, vanlig Windows, Office, og alt mulig annet som du kan trenge i en maskin. De har en til bare 2500 også, men der er visst skjermen for stor. Veldig bra, L! Den øverste der (som er inne) ser helt klart "best" ut i forhold til hardware og pris. http://cdon.no/elekt...ign=prisjakt_no Edit: Hvordan er de AMD C-60 prosessorene? Sirup? Endret 2. oktober 2012 av Lutetium 71
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #33 Skrevet 2. oktober 2012 Tsk. Slutt å mobb størrelsen min! Jeg sliter litt med den prisjaktsiden på mobilen. Hva er forskjellen på de du linker til og den jeg nevner?
Gjest Snoken- Skrevet 2. oktober 2012 #34 Skrevet 2. oktober 2012 Til tre hundrelapper mer får du en pc på din lokale elkjøp-butikk. http://www.elkjop.no...-pc-ao722-c62kk Den har da både garanti og USB-porter, vanlig Windows, Office, og alt mulig annet som du kan trenge i en maskin. Evt. har du noen til rundt samme pris hos Expert (klikk på "Sortere etter: *Pris" i den listen så blir det lettere å se hvilke som er billigst og hvilke som er i den prisklassen du vil ha). http://www.expert.no...Data:Bærbar PC Windows OS + billige laptop = Kjempe treg, dårlig idè. Chrome OS + billig laptop = Rask og enkel. Så lenge Chrome OS utfyller hennes krav vil det helt være den beste løsningen. Da hun vil få både rask og billig laptop.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #35 Skrevet 2. oktober 2012 Edit: Hvordan er de AMD C-60 prosessorene? Sirup? Mja, greie nok til den prisen så. Men de blir varme. Helt ekstremt varme.
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #36 Skrevet 2. oktober 2012 Tsk. Slutt å mobb størrelsen min! Jeg sliter litt med den prisjaktsiden på mobilen. Hva er forskjellen på de du linker til og den jeg nevner? Den du nevner har en Celeron prosessor, de to billigste 11 tommerne på prisjakt har begge en AMD C-60 og ett (sikkert ikke råbra) Radeon skjermkort. Også har de windauge 7 da. Det er vel stort sett det som er forskjellene.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #37 Skrevet 2. oktober 2012 Det er vel stort sett det som er forskjellene. Det og USB.
Silfen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #38 Skrevet 2. oktober 2012 Men det sier meg ikke så mye. De kunne hett per og pål for min del.
Lutetium 71 Skrevet 2. oktober 2012 #39 Skrevet 2. oktober 2012 Det og USB. Ingen USB på den chromepesen? Men det sier meg ikke så mye. De kunne hett per og pål for min del. Snoken har ett poeng med windows på undermotoriserte laptoper, som disse pcene nok er. Men det går nok an å legge inn en eller annen linux-disto på den, om den viser seg å være sirup. Det kan sikkert Andreas hjelpe deg med.
Andreas8 Skrevet 2. oktober 2012 #40 Skrevet 2. oktober 2012 Ingen USB på den chromepesen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761940#extra Men den har SD-kort-leser... Kjøper hun en Win7-maskin nå så får hun oppgradering til windows 8 til en billig penge. http://www.dinside.no/898944/acer-tilbyr-gratis-oppgradering-til-windows-8 Windows 8 kjører faktisk ganske greit, selv på en treg billig-maskin. http://www.dinside.no/902470/installasjon-av-windows-8-paa-billig-pc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå