Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Er du her forsatt? Savner de laaaaaaaaange med gode innleggene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Er ikke hun på ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Er ikke hun på ferie da? Hadde ikke hun en nedtellingstråd til Afrika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Jo det var det jeg også mente, men jeg vet ikke hvor lenge hun skulle være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Oki- Takk jenter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. februar 2004 #6 Del Skrevet 27. februar 2004 afrika-brun og deilig aline er tilbake på plass!! riktignok ikke helt i hundre, da magen begynte å vri seg litt når jeg kom hjem... prøver å holde ut, men har masse å gjøre på jobb nå min første dag etter nesten tre uker vekk fra jobb.... det ligger ENDEL uleste mailer som må gjennomgåes og sjekkes. skriver mer etterhvert. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2004 #7 Del Skrevet 27. februar 2004 Velkommen tilbake. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2004 #8 Del Skrevet 27. februar 2004 KOselig og se deg igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. februar 2004 #9 Del Skrevet 27. februar 2004 Velkommen tilbke, din heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #10 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg har savnet deg :-) Jeg digger det at du sier rett ut det du mener uten å legge to pinner i kors. Go girl, go go!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. mars 2004 #11 Del Skrevet 1. mars 2004 jupp-jupp.... nå er heldiggrisen tilbake!! 8) Har vært deilige dager, og er snart tilbake med aktive diskusjoner på Kg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå