Gå til innhold

Gifter meg til lørdag

Snurre

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 3 dager igjen til den store dagen og jeg holder på å døøøø.

Ikke direkte av spenning, men jeg gruer meg enormt, er kjempe kvalm og føler at jeg vasser i isbiter.

Jeg er rett og slett drit redd :hår: :hakeslepp::kvalm: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare lille meg...

Så morro!!! (at du gifter deg til lørdag altså!)

Gleder meg til det er min tur!!

Kos dere masse masse på dagen deres!!!!!!

:bryllup:

Stoooor :klem: fra bare lille meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, jeg satt tre dager før og bare grinte sammen med mine venninner. Lurte fælt på om jeg gjorde det rette og sånn. :o

Trøst deg med at det går bra, og etterpå er du verdens lykkeligste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen du har, har jeg begynt å få allerede NÅ!!! Hvordan skal dette gå.... Men jeg GLEDER MEG!!!!!!!

Lykke til! Det blir garantert den BESTE dagen i ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en naturlig reaksjon Snurre, men jeg er sikker på at dette kommer til å bli den beste dagen i ditt liv.

Så lykke til og gratulerer så mye

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du er så redd for da snurre?

Jeg er redd for at jeg gjør noe dumt, at jeg mister identiteten min og selvstendigheten. Å bli gift gjør at jeg føler meg gammel, er redd for at alt gøy i livet på en måte er over.

Samboeren min er fantastisk på alle måter, men hvordan vet jeg at dette er den stooore kjærligheten. Tenk om jeg ikke klarer dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er redd for at jeg gjør noe dumt, at jeg mister identiteten min og selvstendigheten. Å bli gift gjør at jeg føler meg gammel, er redd for at alt gøy i livet på en måte er over.

Samboeren min er fantastisk på alle måter, men hvordan vet jeg at dette er den stooore kjærligheten. Tenk om jeg ikke klarer dette :(

Ikke på den måten jeg er redd da.. Mer nervøs og redd for at alt ikke skal gå som vi vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Snurre! Det går helt sikkert bra og de skumløe følelsene blir helt sikkert byttet ut med den mest enorme lykkefølelsen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og det er helt normale følelser du har nå. De kommer til å gå over når du står der og ser mannen din og hvor mye dere elsker hverandre.

Og hvorfor skal du miste friheten din nå? Dere har da vært sammen ei stund før dere gifter dere?

Er nok bare nerver skal du se, vennen :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Snurre! Lykke til, masse.. Skal også i bryllup på lørdag. Ingen jeg kjenner, men skal smug titte på dem som skal gifte seg i den kirka vi skal gifte oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...