Snurre Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Nå er det bare 3 dager igjen til den store dagen og jeg holder på å døøøø. Ikke direkte av spenning, men jeg gruer meg enormt, er kjempe kvalm og føler at jeg vasser i isbiter. Jeg er rett og slett drit redd :hår: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Så morro!!! (at du gifter deg til lørdag altså!) Gleder meg til det er min tur!! Kos dere masse masse på dagen deres!!!!!! Stoooor fra bare lille meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjenner følelsen, jeg satt tre dager før og bare grinte sammen med mine venninner. Lurte fælt på om jeg gjorde det rette og sånn. :o Trøst deg med at det går bra, og etterpå er du verdens lykkeligste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Den følelsen du har, har jeg begynt å få allerede NÅ!!! Hvordan skal dette gå.... Men jeg GLEDER MEG!!!!!!! Lykke til! Det blir garantert den BESTE dagen i ditt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. februar 2004 #5 Del Skrevet 25. februar 2004 Masse lykke til på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 25. februar 2004 #6 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til på Lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 25. februar 2004 #7 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjempemasse lykke til!!!! (er jo litt misunnelig da...jeg må vente i noen mnd til..) Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #8 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til-klem fra meg. Regner med at isbitene forsvinner så fort bryllupet er overstått....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 hva er det du er så redd for da snurre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er vel en naturlig reaksjon Snurre, men jeg er sikker på at dette kommer til å bli den beste dagen i ditt liv. Så lykke til og gratulerer så mye Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 25. februar 2004 hva er det du er så redd for da snurre? Jeg er redd for at jeg gjør noe dumt, at jeg mister identiteten min og selvstendigheten. Å bli gift gjør at jeg føler meg gammel, er redd for at alt gøy i livet på en måte er over. Samboeren min er fantastisk på alle måter, men hvordan vet jeg at dette er den stooore kjærligheten. Tenk om jeg ikke klarer dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 25. februar 2004 #12 Del Skrevet 25. februar 2004 Går så bra så. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 25. februar 2004 #13 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til! Prøv å tenke på at det bare er kjentfolk du eventuelt "dummer deg ut" for. Men alt går sikkert knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 25. februar 2004 #14 Del Skrevet 25. februar 2004 tror de tankene du har nå snurre er HEEELT normale rett før ett bryllup!!Alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. februar 2004 #15 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til! :blomst_opp: Det går helt sikkert kjempe fint, og du har sikkert tatt riktig valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. februar 2004 #16 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til! Det er ti dager igjen for min del. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. februar 2004 #17 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg er redd for at jeg gjør noe dumt, at jeg mister identiteten min og selvstendigheten. Å bli gift gjør at jeg føler meg gammel, er redd for at alt gøy i livet på en måte er over. Samboeren min er fantastisk på alle måter, men hvordan vet jeg at dette er den stooore kjærligheten. Tenk om jeg ikke klarer dette Ikke på den måten jeg er redd da.. Mer nervøs og redd for at alt ikke skal gå som vi vil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. februar 2004 #18 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til, Snurre! Det går helt sikkert bra og de skumløe følelsene blir helt sikkert byttet ut med den mest enorme lykkefølelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 Lykke til og det er helt normale følelser du har nå. De kommer til å gå over når du står der og ser mannen din og hvor mye dere elsker hverandre. Og hvorfor skal du miste friheten din nå? Dere har da vært sammen ei stund før dere gifter dere? Er nok bare nerver skal du se, vennen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2004 #20 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjære Snurre! Lykke til, masse.. Skal også i bryllup på lørdag. Ingen jeg kjenner, men skal smug titte på dem som skal gifte seg i den kirka vi skal gifte oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå