Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det gjør liksom ikke kvinnfolk? Breivik får frierier i fleng.

Og så jævlige dere kvinner er mot hverandre er det jammen bra at gutta er sånn. For hadde det vært fritt vilt for jentene ville hun blitt revet i fillebiter. Det finnes utallige saker om jentegjenger som har gjort horible ting med andre jenter, både psyisk, sexuelt og med vold. Så da er det kanskje ikke så rart daa at gutta må få et slags beskytterinnstinkt når sinteglufsene ser rødt.

Anonym poster: bf8e228c1bcf7547088ffc223eae5189

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er i alle fall overbevist om at visse kvasiintellektuelle bruker her inne får mye støtte fra mannlige brukere pga utseende. Virker som mange blir blendet og tror at penhet = smarthet.

Anonym poster: dd6b3cbac1c0af3c306d67a5abb3108c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg burde jo være sjalu og bitter, men egentlig syns jeg bare det er fortreffelig at folk er pene, siden jeg vet det er kjipt å være fugly. Men kanskje folk er vant til å være sjalu selv og at de derfor tror det er en gjengs greie.

Endret av Silfen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like "morsomt" som "hvordan ser du ut"-tråden. Hele tråden oser av bekreftelsbehov og oppmerksomhetstrang (joda, jeg vet at jeg var slik selv), og der alle roser alle om hvor pene og vakre de er. Til og med de mindre pene får høre hvor utrolig vakre øyne de har osv, men dette kommer kanskje bare fra én samaritan. Neste som poster er uten tvil pen og får dusinvis med komplimenter der den pene svarer "Huff jeg blir nesten flau av alt dette, men tusen takk. Så hyggelig å høre siden jeg selv ikke synes jeg er pen...."

Tragikomisk ja. :D

De trådene der er et pussig fenomen.

Jeg tror alle, i varierende grad, synes det er hyggelig å få bekfretelse og høre at de er attraktive. Og så lenge man får noe ut av det, og alt foregår i hyggelige former, så trenger det ikke nødvendigvis å være noe galt med det.

Det jeg derimot synes er rart, er at noen klikker i vinkel om noen av de litt mer problematiske sidene tas opp. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Kropp og utseende er sårbart. Da følger det naturlig nok også noen problemstillinger i kjølevannet. Jeg ser ikke helt at man vinner noe på å forsøke å feie dem under teppet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal det påstås at man reagerte på trusetråden fordi man var redd for å gå glipp av flere bilder? Så det at hun ble kalt hore, hadde liksom ikke noen betydning...? Jeg gir meg over...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere kvinnfolk vet jo faen ikke å stoppe? Det er derfor gutta reagerer sånn. Fordi dere blir så motbydelige og slemme. det er ikke for å forsvare den pene. Det er for å forsvare a dead woman walking.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva var det nye?

Pene kvinner blir behandlet (stort sett) bedre enn andre - eller i noen tilfeller - behandlet dårlig bare fordi de er pene.

Finnes det jo plenty av forskning på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere kvinnfolk vet jo faen ikke å stoppe? Det er derfor gutta reagerer sånn. Fordi dere blir så motbydelige og slemme. det er ikke for å forsvare den pene. Det er for å forsvare a dead woman walking.

Bullshit. Jeg har sett mer enn ett eksempel her inne på at pene brukere må trøstes og eller forsvares fordi noen er uenige med dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit. Jeg har sett mer enn ett eksempel her inne på at pene brukere må trøstes og eller forsvares fordi noen er uenige med dem.

Eksempel, takk.

Anonym poster: dd6b3cbac1c0af3c306d67a5abb3108c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er like mange jenter som forsvarer dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BS! Jeg har sett bilder av plenty av pene damer her inne. Hvordan de ser ut påvirker ikke hvordan jeg ser på dem som bruker. Jeg forholder meg til det de skriver, for hvordan de ser ut, er egentlig knakende likegyldig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BS! Jeg har sett bilder av plenty av pene damer her inne. Hvordan de ser ut påvirker ikke hvordan jeg ser på dem som bruker. Jeg forholder meg til det de skriver, for hvordan de ser ut, er egentlig knakende likegyldig.

Det du sier her har ingenting med det jeg sier å gjøre. Jeg sier at dere kvinnfolk ikke kan stoppe. At dere blir slemmere og slemmere og flere henger seg på for å mobbe ut den ene personen og at argumentasjonen drukner i personangrep. Da er det naturlig at gutta stepper inn. Også lager dere en ny tråd for å ta dem som vågere å forsvare den dere ikke liker. For å peke ut de "teitingene" som forsvarer henne. Så deres lille sinteklikk kan få fortsette og støte ut alle som er uenige med dere :fnise: ser dere virkelig ikke hvorfor noen går mot dere ? :fnise: det er jo bare hersketeknikker etter hersketeknikker fra dere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene utelukker ikke det andre. Men igjen er det stort sett pene damer som forsvares også i de trådene de får ufortjent hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du sier her har ingenting med det jeg sier å gjøre. Jeg sier at dere kvinnfolk ikke kan stoppe. At dere blir slemmere og slemmere og flere henger seg på for å mobbe ut den ene personen og at argumentasjonen drukner i personangrep. Da er det naturlig at gutta stepper inn. Også lager dere en ny tråd for å ta dem som vågere å forsvare den dere ikke liker. For å peke ut de "teitingene" som forsvarer henne. Så deres lille sinteklikk kan få fortsette og støte ut alle som er uenige med dere :fnise: ser dere virkelig ikke hvorfor noen går mot dere ? :fnise: det er jo bare hersketeknikker etter hersketeknikker fra dere.

Jeg tror i grunn ikke jeg har kommet med personangrep.

Og når det gjelder argumenter, så er nettopp det poenget mitt. Noen av argumentene for hvorfor man skal ignorere tvilsomme faktorer, er såpass elendige, at de bare understreker poenget. Det er helt fair å mene at det er ok å legge ut slike bilder. Det er helt fair å mene at det er ugreit å kalle noen hore. (der skal det sies at jeg ikke er enig i at noen har blitt kalt hore, det har blitt foreslått at fremgangsmåten har fellestrekk med salg av sex. det er en forskjell). Det er også helt greit å være uenig i at det er suspekt. Jeg synes flere av tingene, og da sikter jeg ikke til bildene, var suspekte. Og ingen av de som forsøkte å argumentere i mot det, var i nærheten av å klare å komme opp med en forklaring på hvorfor man ikke bør være litt kritisk. Kanskje ikke så rart, når 90% går på bittertruser, sinteklikker og sjalusi.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge.

Vi er på intenett, man må nesten forvente at en del gutter tror de kan havne i buksa på noen pene jenter om de er hyggelige på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen bør få seg et liv, når en tråd opprettes på et forum om nettopp forumets brukere, så har det gått for langt. Hvorfor diskutere om enkeltbrukere og hva de skriver i trådene, om fenomenene her på kvinneguiden, osv. Who cares? Jeg er her for å diskutere og å lese interessant og ikke fullt så interessante samtaler og debatter, men jeg er ikke her for å lese om ubetydelige og uvesentlige brukere som ikke har noe relevans i det virkelige liv. Boring.

Anonym poster: 38be063598bb6e4adcf1df16d40dbb30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...