Gå til innhold

Gutter og pene jenter på kåge

Silfen

Anbefalte innlegg

Det er litt morsomt dette fenomenet, med at gutter her inne automatisk forsvarer jenter som de syns er pene. Enten kropp, ansikt eller begge.

Det spiller egentlig ingen rolle om de er tett i pappen eller totalt på bærtur, det er alltid enkelte menn som kommer siklende til unnsetning. Uansett.

Nå, før dere drar sjalusikortet, glem det. Ikke gjeldende. Kg unner alle pene mennesker å være pene, men det går fint an å observere trender uten at det kun er dette, nettopp en observasjon.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller som en annen bruker skrev, sånn ca: han kunne ikke krangle med de han hadde sett bilder av. Muligens er dette i samme sjanger. Og siden stort sett alle som legger ut bilder her inne er pene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen særlig bilder jeg.... ligger de ikke på aktuellt forumet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen særlig bilder jeg.... ligger de ikke på aktuellt forumet ?

De ligger på snikk snakk!

Edit: Så nå at du sikkert var ironisk, beklager! Men er i alle fall en bildetråd der ;)

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gjelder dette mener du?

Anonym poster: dd6b3cbac1c0af3c306d67a5abb3108c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke deg, men jeg ville forsvaret deg til min siste pust.

Bring it on KG! =)

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke deg, men jeg ville forsvaret deg til min siste pust.

Bring it on KG! =)

????

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det finnes ihvertfall en og annen tråd, som kan tyde på at bilder av en pen kropp, gjør at enkelte totalt mister gangsynet. Man er, tilsynelatende, villig til å ignorere en del tvilsomme faktorer, om premien er bilder av en pen kropp.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må jeg betale deg for det? :skeptisk:

Er du sikker på at vil inn i en avtale med en bruker med det brukernavnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at vil inn i en avtale med en bruker med det brukernavnet ?

Så lenge jeg betaler i tide er jeg vel safe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. det finnes ihvertfall en og annen tråd, som kan tyde på at bilder av en pen kropp, gjør at enkelte totalt mister gangsynet. Man er, tilsynelatende, villig til å ignorere en del tvilsomme faktorer, om premien er bilder av en pen kropp.

Hehe, ja. Jeg har mer enn en gang fnist i skjegget over sikling og beskytterinstinktet som raser frem som gnuer i vill flukt når det gjelder pene jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig i at det er så utrolig morsomt. Ikke er det særlig interessant eller banebrytende heller.

Joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig i at det er så utrolig morsomt. Ikke er det særlig interessant eller banebrytende heller.

På en generell basis er jeg enig Men i den famøse trusetråden her inne, så er det -nesten- litt morsomt. Sånn tragikomisk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

På en generell basis er jeg enig Men i den famøse trusetråden her inne, så er det -nesten- litt morsomt. Sånn tragikomisk.

Det er like "morsomt" som "hvordan ser du ut"-tråden. Hele tråden oser av bekreftelsbehov og oppmerksomhetstrang (joda, jeg vet at jeg var slik selv), og der alle roser alle om hvor pene og vakre de er. Til og med de mindre pene får høre hvor utrolig vakre øyne de har osv, men dette kommer kanskje bare fra én samaritan. Neste som poster er uten tvil pen og får dusinvis med komplimenter der den pene svarer "Huff jeg blir nesten flau av alt dette, men tusen takk. Så hyggelig å høre siden jeg selv ikke synes jeg er pen...."

Tragikomisk ja. :D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusetråd....?

Herregud, jeg går glipp av alt mulig, bare den teite politikken hele tiden....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusetråd....?

Herregud, jeg går glipp av alt mulig, bare den teite politikken hele tiden....

Du har virkelig gåt glipp av noe. Det jeg har lært, er at det er helt normalt å opprette en bruker på KG, ene og alene for å legge ut bilder av rumpa si i hipster og string, for å be om råd for å finne ut hvilken truse man kler best, slik at man kan være selvsikker foran typen. I tillegg må man følge opp med å legge ut mailadressen sin i profilen, bumpe tråden opp med noen minutters mellomrom for å be om flere råd, for det ER vanskelig å bestemme seg for hva slags truse man skal bruke. Alle vet jo at et feilskjær der betyr at typen mister all tenning og dumper deg på flekken.

Det interessante der er hvordan noen glatt er villig til å ignorere de litt pussige omstendighetene, for å få flere lekre rumpebilder. Og bare for å ha sagt det, at man må ha x antall sider med bekreftelse på hvilken truse man skal bruke, betyr at man er selvsikker.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...