Jens Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Inspirert av tråden, skal du ha barn etter du har giftet deg, er det flere, som sier att de vil vente noen måneder før de kaster pillene for å være litt gift først. Det jeg da lurer på, er , hva blir forskjellen egentlig i tilværelsen som samboere etter man er gift, og hva er det dere skal gjøre som nygifte, som gjør att dere ikke vil prøve å få barn før om noen måneder? Og nå snakker jeg såklart om de som sa att ja, vi skal prøve å få barn, men ikke med en gang, men kanskje vente en to tre måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Selv om jeg ikke er en av dem ( ) så skjønner jeg jo at man vil nyte den ene lykkerusen til fulle før man topper med neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg og min kjære er blant de som ikke har bodd sammen før vi gifter oss, og det er flere grunner til at vi venter, blant annet at vi vil finne en større leilighet først og evt få tatt det som må til av opp-pussing først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. februar 2004 #4 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi må vente to tre mnd. (Kanskje mer) Fordi jeg må være ferdig med prøvetiden min i jobb. Vi har bodd sammen i mange år og venter ikke de store forandringene etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå