Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe til besteforeldre som har alt se trenger?


lell

Anbefalte innlegg

Mine besteforeldre bor nesten på den andre siden av landet, og vi ser dem sjeldent! De er veldig snille og sender alltid gaver til mine barn.

Vi har sendt dem bildegaver og sånt i årene før, men jeg har lyst å gi noe annet.

De har nedbetalt hus og har det de trenger. Klær blir vanskelig!! Såå, noen som kan hjelpe meg med tips..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å gi en kurv med diverse forbruksvarer. Lys, servietter, kaffe, te, sjokolade, og bok/sudoku/kryssord. Det slår an som bare det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode forslag! De er snart 80 år. Og bestefar orker ikke flere lange turer har han sagt! Jeg må tenke litt porto også, at det ikke blir flere hundre kroner bare det. Er ikke den rikeste, men ønsker å gi dem noe. Bilder sender jeg hvert år så tenkte ikke å gi det i år. Mulig en bok til bestemor? Hvilken? Hva da med bestefar, Han leser nok ikke. De gjør ikke så veldig mye nu mere, mor strikker og far kjører daglig og tar en kaffe på kafeen med kjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har butikken "Enklere liv" i nærheten så har de mye fine hjelpemidler der. Jeg skal dit å se om jeg finner noe til min bestemor på 80 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morfar var blitt en ordentlig frossenpinn i den alderen, og satte oppriktig pris på gode kvalitetsprodukter i ull, som sokker, tøfler, pene gensere/vester osv.

Min mormor får ofte sjal eller lekre hansker, hun liker Cecilia Samartin sine bøker, blad-abbonementer, gode håndkremer, fotobøker o.l. Produkter fra Snella og Petronella har også vært en hit, og hun er over 90!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morfar var blitt en ordentlig frossenpinn i den alderen, og satte oppriktig pris på gode kvalitetsprodukter i ull, som sokker, tøfler, pene gensere/vester osv.

Min mormor får ofte sjal eller lekre hansker, hun liker Cecilia Samartin sine bøker, blad-abbonementer, gode håndkremer, fotobøker o.l. Produkter fra Snella og Petronella har også vært en hit, og hun er over 90!:)

Snella og petronella?? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav mine besteforeldre en boks med høreapparat batteri til jul et år. De hadde absolutt alt de trengte, og bestefar som var veldig praktisk av seg satte i alle fall pris på det :) Til bestemor brukte jeg alltid å kjøpe en årbok for byen hun bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Jeg pleier å gi en kurv med diverse forbruksvarer. Lys, servietter, kaffe, te, sjokolade, og bok/sudoku/kryssord. Det slår an som bare det :)

Samme her, til besteforeldre og til foreldrene mine.

Hva jeg putter oppi avhenger litt av hvem som får kurven. Kan være alt fra øl og spekemat til duftlys og kremer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tenker å gi mine besteforeldre et gavekort på matbutikken de bruker å handle i. Fordi de har ALT, og ønsker seg ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det litt dyrt å sende en kurv med div. Ullsokker strikker bestemor selv. Tenkte på en bok, noen som kan foreslå en bok som eldre kan like??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yellow Taxi

For min del blir det litt dyrt å sende en kurv med div. Ullsokker strikker bestemor selv. Tenkte på en bok, noen som kan foreslå en bok som eldre kan like??

Denne må da være midt i blinken:

OneMoreBookCoverJPG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...