Gå til innhold

Hva betaler dere for å ha fotograf?

Gjest gjest1

Fotografen vår koster mellom  

1. 1. Fotografen vår koster mellom

• 1000-2000
      4
    • 2000-3000
      1
    • 3000-4000
      4
    • 4000-5000
      5
    • 5000-6000
      4
    • 6000- + + +
      6

Anbefalte innlegg

Her er det bare 1 fotogarf og hum skulle ha 5.000 kr. Synter det var dyrt.. (får 20 farge bilder..)

Hva må dere betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at vi betalte ca 5000 for både sort/hvitt og fagebilder i stort album.

Dyrt kanskje, men absolutt verd det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh.... Vi har undersøkt 3 steder, og alle ligger på over 7 000,-

Endte opp med en pris på 9 700,- for album (20 bilder) og 50 takkekort. Da kommer også fotografen til selskapslokalet for å ta bilder, både sort/hvit og farger.

Mulig dette er mye dyrere i Oslo, for 5 000,- syntes jeg var utrolig billig jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ei fotokyndig venninne skal ta brudebilder av oss og dessuten følge oss gjennom hele dagen.

Regner med å betale henne 1500 kroner for fotograferingen. I tillegg må vi selvfølgelig betale all film og fremkalling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare betale for film og fremkalling, jeg har en fotografkompis som skal følge oss hele dagen. I tillegg skal vi selvsagt gi han en gedigen påskjønnelse, men hva det blir aner vi ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi betaler 3100 for fotograf. Da er hans reiseutgifter inkludert. For det får vi 21 bilder, noen i sort/hvit og flertallet i farger.

Synes det ble en levelig pris. Vi forhørte oss med en annen først og hun skulle ha ca 10000 inkludert reise. Ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare betale for film og fremkalling' date=' jeg har en fotografkompis som skal følge oss hele dagen. I tillegg skal vi selvsagt gi han en gedigen påskjønnelse, men hva det blir aner vi ikke ennå.[/quote']

Samme her. Kjæresten min jobber i en avis hvor det kryr av flinke pressefotografer, så en god venn av han som er fotograf skal ta bilder.

Han skal være med oss hele dagen, fra kirken til festen er over.

Tør ikke tenke på hva det hadde kostet hvis han ikke hadde vært en venn... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 12 000 kroner, men da har vi fått en meget proff fotograf som følger oss hele dagen. Vi får tradisjonelle bilder, sort-hvitt, noen med blåtoner og andre som i bunn er sort-hvitt, men hvorf.eks. blomsterbuketten er fargen.

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på et lite sted hvor fotografen har monopol, tar 5000 for et lite album, men skal vi ha bilder må vi velge han. Ikke tar han spes fine bilder heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også gifte oss på et lite sted. Så lite at fotografen må kjøre en time og ta ferje for å komme seg til oss. For fotografering og kjøring skal han ha mellom 3500-4000 kroner. Han er en svært god fotograf og har flere ganger fått priser for å være Norges beste yrkesfotograf... Er så glad for at det ordnet seg og at han vil komme!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte i underkant av 4000,- for et album med 20 bilder, farge og sort/hvitt. Så kom takkekortene på noen tusenlapper i tillegg. Dette er to år siden så det har vel steget litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal betale 3500 kr. Grunnprisen er 2950 kr, og så må vi betale 500 kr ekstra for å ha barna våre med på noen bilder. Prisen inkluderer album m/20 bilder.

Jeg er veldig fornøyd med prisen for dette er en av de mest anerkjente fotografene i byen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...