Gå til innhold

Vil ut idag!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært ute i Oslo 1 gang (var edru barnevakt), der ble sjefen min angrepet av 3 gutter, de hoppet på han, sparket og slo mens mannen lå nede.

De ga seg ikke før vi andre kom til...

Så jo, Oslo er en motbydelig by.

Greit, det er ofte slåssing her på bygda også, men da er det som regel to naboer som er uenige om et gjerde :P

Altid morsomt hvordan folk som ikke bor i oslo tror oslo er New York City i 1984.

Oslo har statistisk sett mindre seriøst vold enn resten av norge(altså alvrolige overfalll, voldtekter og mord) Det er mer vinnings kriminalitet, som innbrud, tyverier osv. Men vold er det faktisk mindre av enn i resten av landet,

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gunfreak du kan få låne ballene mine. Du har tydeligvis mistet dine.

Snakk om å kaste stein i glasshus! :ler:

Anonym poster: 500b3a6f33521443100c26b69d7328ac

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å kaste stein i glasshus! :ler:

Anonym poster: 500b3a6f33521443100c26b69d7328ac

Forklar? =)

Skrevet

Noen her i 20årsalderen som faktisk skal ut i oslo idag? :)

Skrevet

Shit jeg hadde helt glemt at noen faktisk hadde et spørsmål i denne tråden, jeg haddet det for gøy med å være tullete.

Jeg er nok for gammel for 20årsalderen desverre.

Skrevet

Ingen er for gammel for den alderen. Bare spør 50-åringene på datingsider!

Skrevet

Shit jeg hadde helt glemt at noen faktisk hadde et spørsmål i denne tråden, jeg haddet det for gøy med å være tullete.

Tenkte meg det ;)

Skrevet

Du er da ikke mange år eldre :). Bli nå med linsina, kanskje dere ender opp med å bli de neste KG-kjærestene :kyss:

Skrevet

Ingen er for gammel for den alderen. Bare spør 50-åringene på datingsider!

Vel jeg er verken på en dateing side, eller 50år, Men jeg er for gammel i kroppen, jeg stønner jo hver gang jeg reiser meg fra stolen.

Skrevet

Noen her i 20-årsalderen som faktisk skal ut i oslo idag? :)

Jeg er nærmere 30 enn 20, men kanskje.

Er litt trøtt i kveld.

:)

Skrevet (endret)

Kvinne på 21 her, jeg skal ut i kveld :D

Endret av Gabler
Skrevet

Er du seriøs nå?

Banna bein!

Altid morsomt hvordan folk som ikke bor i oslo tror oslo er New York City i 1984.

Oslo har statistisk sett mindre seriøst vold enn resten av norge(altså alvrolige overfalll, voldtekter og mord) Det er mer vinnings kriminalitet, som innbrud, tyverier osv. Men vold er det faktisk mindre av enn i resten av landet,

Statistisk sett?

Du mener vel prosentvis?

Det er en vesentlig forskjell på provoserte overfall (bygdeslåssing) og blind vold (byfenomen), men den diskusjonen orker jeg ærlig talt ikke begi meg ut på.

Skrevet

Statistisk sett?

Du mener vel prosentvis?

Det er en vesentlig forskjell på provoserte overfall (bygdeslåssing) og blind vold (byfenomen), men den diskusjonen orker jeg ærlig talt ikke begi meg ut på.

Men du skjønner vel at det ikke er statistisk signifikant hva du har opplevd på en enkelt bytur? Jeg skjønner at en slik opplevelse kan gi avsmak for byen, men det betyr ingenting i den store sammenheng.

Selv har jeg aldri sett et eneste slagsmål siden jeg flyttet hit i januar og jeg er stort sett ute hver eneste helg. To ganger har jeg sett noe som kan ligne på vold og da var jeg indirekte involvert en av gangene (en pakistansk ungdomsgjeng som truet noen jenter).

Jeg vet forøvrig ikke noe om hva statistikkene sier om Oslo, men jeg bare påpeker at en enkelthendelse ikke er nok til å trekke konklusjoner og at mine erfaringer er helt annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Noen her i 20årsalderen som faktisk skal ut i oslo idag? :)

Er du tøff nok til å bli med en kjekk og trivelig ukjent gutt/mann(meg) ut, så skal jeg være så tøff og legge mine planer til siden og ta meg en tur til Oslo ikveld/natt, bor en snau time unna og får nok tak i kyst hjem uten nevneverdige problemer tenker jeg.

Bestem deg kjapt da fristen er kort ;)

Kan bli spennende dette.

Skrevet

Pyse som jeg er tør jeg ikke å møte ukjente og være med de på byen når jeg aldri har møtt de før. Haha, den kvelden her altså :( sukk

Skrevet

Pyse som jeg er tør jeg ikke å møte ukjente og være med de på byen når jeg aldri har møtt de før. Haha, den kvelden her altså :( sukk

Jeg kan sende deg beviser på at jeg har plettfri vandel fra politiet, men politiet er treige så kan ta en stund å få dem til å sende meg beviset.

Skrevet

Jeg kan sende deg beviser på at jeg har plettfri vandel fra politiet, men politiet er treige så kan ta en stund å få dem til å sende meg beviset.

haha ;)

Skrevet

Er fult forståelig det, verden er full av gærninger, kanskje jeg er en av dem, hvem vet? :smoke:

Skrevet

Oslo er en fantastisk by. The end. Hvis du ikke har det morsomt som gjør du det ganske enkelt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...