Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #21 Skrevet 29. september 2012 Dere bor i Oslo begge to. Hvorfor ikke treffes? Fordi hun vil ha en som kan beskytte henne noe jeg ikke kan, jeg er veldig puslete, og ikke minst pysete, verd første tegn av fare ville jeg bare løpt min vei og hylt som en liten jente.
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2012 #22 Skrevet 29. september 2012 Fordi hun vil ha en som kan beskytte henne noe jeg ikke kan, jeg er veldig puslete, og ikke minst pysete, verd første tegn av fare ville jeg bare løpt min vei og hylt som en liten jente. Det tror jeg ikke på, har da sett bilder av deg. Jeg tenker du har svart belte i judo eller annen kampsport .
Gjest Lurifix Skrevet 29. september 2012 #23 Skrevet 29. september 2012 Fordi hun vil ha en som kan beskytte henne noe jeg ikke kan, jeg er veldig puslete, og ikke minst pysete, verd første tegn av fare ville jeg bare løpt min vei og hylt som en liten jente. Hva slags farer da?
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #24 Skrevet 29. september 2012 Hva slags farer da? Bjørner og krokodiller det man vanlgivis møter i oslos gater.
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2012 #25 Skrevet 29. september 2012 Bjørner og krokodiller det man vanlgivis møter i oslos gater.
Gjest Lurifix Skrevet 29. september 2012 #27 Skrevet 29. september 2012 Bjørner og krokodiller det man vanlgivis møter i oslos gater. Aldri møtt! Kun møtt folk som vil hjelpe meg hjem siden jeg ligger dritings midt på karl johan.
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #28 Skrevet 29. september 2012 Aldri møtt! Kun møtt folk som vil hjelpe meg hjem siden jeg ligger dritings midt på karl johan. Det er fult av krokodiller i akerselva, de lever for det meste av de narkomane som henger der, men innimellom stikker de opp og spise noen fulle ungdomer, Bjørnene pleier å henge i parkene, sofienbergparken og frogerparken. Det er også en enorm tiger utenfor Oslo S, den har ikke rørt seg på mange år, men når man minst venter det, vil den slå til.
Gjest Bud Skrevet 29. september 2012 #30 Skrevet 29. september 2012 Aldri møtt! Kun møtt folk som vil hjelpe meg hjem siden jeg ligger dritings midt på karl johan. Har vært ute i Oslo 1 gang (var edru barnevakt), der ble sjefen min angrepet av 3 gutter, de hoppet på han, sparket og slo mens mannen lå nede. De ga seg ikke før vi andre kom til... Så jo, Oslo er en motbydelig by. Greit, det er ofte slåssing her på bygda også, men da er det som regel to naboer som er uenige om et gjerde
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2012 #31 Skrevet 29. september 2012 Blitt 18 enda? Du da! Bli med på spøken da vel
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. september 2012 #32 Skrevet 29. september 2012 (endret) Fordi hun vil ha en som kan beskytte henne noe jeg ikke kan, jeg er veldig puslete, og ikke minst pysete, verd første tegn av fare ville jeg bare løpt min vei og hylt som en liten jente. Trond? Endret 29. september 2012 av Evilposelos
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #33 Skrevet 29. september 2012 Det tror jeg ikke på, har da sett bilder av deg. Jeg tenker du har svart belte i judo eller annen kampsport . Min judo eksptertise gikk til gult belte, eneste jeg gjorde mens jeg gikk på judo var å trene på forlengs fall teknik, noe som nå er muskel minne, så viss jeg faller fremover pleier jeg ikke skade meg, men det hjelper jo ikke mot skummle men viss jeg skal forsvare en uskyldig dame, greit nok tar de å kaste meg av gårde vil jeg ikke bli skadet, men jeg vil fremdeles ikke kunne banke dem opp og redde henne.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #35 Skrevet 29. september 2012 Har vært ute i Oslo 1 gang (var edru barnevakt), der ble sjefen min angrepet av 3 gutter, de hoppet på han, sparket og slo mens mannen lå nede. De ga seg ikke før vi andre kom til... Så jo, Oslo er en motbydelig by. Greit, det er ofte slåssing her på bygda også, men da er det som regel to naboer som er uenige om et gjerde Å kjære vene... Anonym poster: 22852ced3ca759dcb8fda3c5bcf5e85a 1
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2012 #36 Skrevet 29. september 2012 Min judo eksptertise gikk til gult belte, eneste jeg gjorde mens jeg gikk på judo var å trene på forlengs fall teknik, noe som nå er muskel minne, så viss jeg faller fremover pleier jeg ikke skade meg, men det hjelper jo ikke mot skummle men viss jeg skal forsvare en uskyldig dame, greit nok tar de å kaste meg av gårde vil jeg ikke bli skadet, men jeg vil fremdeles ikke kunne banke dem opp og redde henne. Huff og huff, livet er hardt
Ghostwalker Skrevet 29. september 2012 #37 Skrevet 29. september 2012 Jeg har planer om å være inne i varmen i natt, men nå er jeg heller ikke vanskelig å overtale. Min judo eksptertise gikk til gult belte, eneste jeg gjorde mens jeg gikk på judo var å trene på forlengs fall teknik, noe som nå er muskel minne, så viss jeg faller fremover pleier jeg ikke skade meg, men det hjelper jo ikke mot skummle men viss jeg skal forsvare en uskyldig dame, greit nok tar de å kaste meg av gårde vil jeg ikke bli skadet, men jeg vil fremdeles ikke kunne banke dem opp og redde henne. Du kan ta imot mens jeg gir?
Gjest Lurifix Skrevet 29. september 2012 #38 Skrevet 29. september 2012 Gunfreak du kan få låne ballene mine. Du har tydeligvis mistet dine.
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #39 Skrevet 29. september 2012 Gunfreak du kan få låne ballene mine. Du har tydeligvis mistet dine. Jeg har baller, det er de jeg er redde får skal få seg noen spark. Synd politiet likke lar meg gå med musketten min i byen, den har en 20cm lang bayonett, som ville holdt de fleste skummle menn(og bjørner) På lang avstand.
Gjest Janus Skrevet 29. september 2012 #40 Skrevet 29. september 2012 Har vært ute i Oslo 1 gang (var edru barnevakt), der ble sjefen min angrepet av 3 gutter, de hoppet på han, sparket og slo mens mannen lå nede. De ga seg ikke før vi andre kom til... Så jo, Oslo er en motbydelig by. Greit, det er ofte slåssing her på bygda også, men da er det som regel to naboer som er uenige om et gjerde Er du seriøs nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå