Gå til innhold

TV 3 bryllupet....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Embla s

Er det om hun som har alt klart til bryllupp, bortsett fra en mann? Syns det høres utrolig merkelig ut, vet ikke om jeg kommer til å se det. (Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?)

Det vet jeg ikke, jeg bare vet han var på date med henne, med TV3-filmteamet i hælene her om dagen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det om hun som har alt klart til bryllupp' date=' bortsett fra en mann? Syns det høres utrolig merkelig ut, vet ikke om jeg kommer til å se det. (Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?)[/quote']

Høres helt grusomt ut.... og derfor mååå jeg jo bare se det!

Har hørt det er få som har meldt seg på. Meningen er vel at hun skal date omtrent frem til bryllupet, så det er sikkert derfor de enda søker etter nye "offer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har skjønt flytter en og en mann inn hos denne dama. Hun kan selv bestemme hvor lenge han skal bo der, men minst et døgn. Så mens disse mennene bor der dater de dama og planlegger bryllup sammen med henne. Så bryllupet planlegges underveis med x antall forskjellige menn (hvis jeg har skjønt det rett). Slik at en er med for å bestemme blomster, en annen lokale osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo umulig være menn som har meldt seg på med ekteskap som mål..... De fleste av oss vet jo at det ikke er lett å få gubben inn i kirken i utgangspunktet.... :ler:

Tipper det er Ramsey-typer som kun har kjendis-status i tankene.....

Og en og annen fullstenig håpløs fyr som ikke får seg dame på annet vis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feil serie bente4... :wink:

Millionæren du tenker på...

Dette er bryllupet på tv3...

JA, selvfølgelig :oops: :oops: :oops:

Er litt trøtt i dag... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...