Gå til innhold

Jeg har brukt...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt 70 000 kroner siden 20.januar 2012 til og med dagsdato 29.09.2012

jeg bor alene sammen med en liten gutt på 3år..

Disse pengene har jeg brukt på ,mat,interiør,noe jeg har trengt hjemme som vannkoker,kjøpte meg en kamera for ca.4300kr i februar,klær til meg og lillegut,parkering,sko til begge to ,apotek(medisin og handelsvarer),legevakt,mat når vi har vært ute og kost oss med familie og venner,reise med tog(da jeg har betalt med kort)var i sverige i sommer og brukte ca. 3000kr med kortet så den er også med av de 70000kronene..

synes dere det er mye?

eller er det helt passe greit til 2 personer på så langt tid?

spørr for å tenkte til neste gang hva jeg bruker og ikke selv om jeg syntes at jeg hadde god oversikt hver gang jeg kjøpte noe.

men tenker å passe på enda mer når jeg skal handle hvis dere mener det er mye?

Anonym poster: 38990cdaf52f8fad160f8fb81e182087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt 70 000 kroner siden 20.januar 2012 til og med dagsdato 29.09.2012

jeg bor alene sammen med en liten gutt på 3år..

Disse pengene har jeg brukt på ,mat,interiør,noe jeg har trengt hjemme som vannkoker,kjøpte meg en kamera for ca.4300kr i februar,klær til meg og lillegut,parkering,sko til begge to ,apotek(medisin og handelsvarer),legevakt,mat når vi har vært ute og kost oss med familie og venner,reise med tog(da jeg har betalt med kort)var i sverige i sommer og brukte ca. 3000kr med kortet så den er også med av de 70000kronene..

synes dere det er mye?

eller er det helt passe greit til 2 personer på så langt tid?

spørr for å tenkte til neste gang hva jeg bruker og ikke selv om jeg syntes at jeg hadde god oversikt hver gang jeg kjøpte noe.

men tenker å passe på enda mer når jeg skal handle hvis dere mener det er mye?

Det er absolutt ikke mye, syns heller det er lite.

Hvis man ser bort ifra mat, bolig og andre faste avgifter, så tipper jeg at meg og min samboer har brukt rundt 150 000,- siden januar.

Anonym poster: 9f1d5e92f4d5ef79bc1677f87d0c46fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva som er "normalt" å bruke over en så lang periode.. Men for meg hørtes det ikke så ille ut :) Du har jo brukt mye av pengene til livets opphold, og det må jo være lov å kose seg med både ferie og aktiviteter. Å ha barn krever ganske mye penger når man regner over det, og opplevelser er jo viktig at de får med seg mener jeg :)

Så jeg syns det høres ut som at du har brukt pengene fornuftig. Man kan jo alltids prøve å forbedre seg på å gjøre og kjøpe billigere ting, men syns 70 000,- over så mange måneder hørtes helt normalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husleie er ikke med ..det er kun livsoppholdet jeg snakker om ..uten strøm,forsikring,mobil,husleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er mye kommer helt an på inntekten din.

Anonym poster: 2f7395173a4d51cade4ada8443518196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha en inntekt på 270 000 kr. for 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...