Gå til innhold

Vi skulle møtes idag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, ble nesten litt lei meg jeg nå :/ Du hadde virkelig fortjent en melding med en gang han bestemte seg for at han ikke ville mer; noe som ikke var dagen han kom, for å si det sånn!

Og han burde i hvert fall gitt deg en sjanse! Kan tenke meg at han gikk glipp av noe stort ved å velge og feste i stedet ;)

Håper det går bra med deg, TS :klemmer:

Takk for medfølelse, hyggelig å vite at det finnes flotte mennesker der ute. Han gjorde som han gjorde, jeg klarer ikke forstå det. Ikke at han ikke ville ha meg, men måten han gjorde det på.

Det går så bra det kan gå, jeg fikk nesten ikke sove i helgen. Men jeg sov godt i natt, og har laget god mat. Jeg har det faktisk mye bedre i dag :)

På vegne av alle hannkjønn vil jeg bare beklage. Feigt og respektløst - ingenting annet å si. Fikk rent vondt i meg av å lese at du satt der pen og pyntet mens han idioten ikke engang har baller nok til å si ifra at han har feiget ut.

Får bare håpe han får noe helt for jævlig med dårlig samvittighet og at du finner deg noen etterhvert som fortjener den type oppmerksomhet som du ga ham og at du får det samme tilbake.

Tusen takk Guybrush, veldig hyggelig å lese kommentaren din :)

Jeg vet ikke om han har noe som heter samvittighet i kroppen, men håper han forstår at det han har gjort er feil. For min del spiller det ingen rolle lenger, han skal ikke eksistere i min verden. Det har vært en tøff helg, men ting har gått mye bedre idag.

Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært en tøff helg, men ting har gått mye bedre idag.

Veldig hyggelig å høre den siste delen av setningen :) Å klare å se fremover er det viktigste steget.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

På vegne av alle hannkjønn vil jeg bare beklage. Feigt og respektløst - ingenting annet å si. Fikk rent vondt i meg av å lese at du satt der pen og pyntet mens han idioten ikke engang har baller nok til å si ifra at han har feiget ut.

Får bare håpe han får noe helt for jævlig med dårlig samvittighet og at du finner deg noen etterhvert som fortjener den type oppmerksomhet som du ga ham og at du får det samme tilbake.

einig!

Skrevet

Æsj, for en dritt. Veldig leit å høre at det ble slik.

Hva sa han om at han ikke kom eller kontaktet deg på løragen?

Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b

Skrevet

Æsj, for en dritt. Veldig leit å høre at det ble slik.

Hva sa han om at han ikke kom eller kontaktet deg på løragen?

Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b

Han sa ikke så mye, han hadde ikke noe å si. Jeg fortalte han om hva jeg syntes om oppførselen hans, og hvordan jeg følte det. Han ba om unskyldning, sa at jeg hadde rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...