Gå til innhold

Vi skulle møtes idag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk synd på meg nå jeg også. Det er ikke svaret jeg er redd for, for svaret tror jeg at jeg egentlig har skjønt, det er mer det at han sa at han kom til å si ifra selv om når jeg skulle hente ham. Og siden jeg har tatt kontakt de siste to gangene så vil jeg på en måte ikke ta mer kontakt. Føler at jeg går ut av dette med hodet litt mer hevet om jeg ta kontakt. Kanskje dumt tenkt av meg.. men det er sånn jeg føler det.

Jeg ser den, og er dels enig, men hva gjør du da hvis han ikke kommer? Skal du ikke ringe han for en forklaring i det hele tatt?

Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke kommer idag så må du ihvertfall kvitte deg med fyren for godt, TS.

Finnes ingen unnskyldning for en slik oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke kommer idag så må du ihvertfall kvitte deg med fyren for godt, TS.

Det verste er at denne oppførselen tydeligvis er forholdsvis vanlig blandt den mannlige delen av befolkningen. Bare å lese et par tråder her inne på singelforumet det.

TS, føler virkelig med deg! Den klumpen du sitter med i magen nå er forferdelig vond :( Hvis jeg var deg ville jeg ikke ringt eller sendt sms. Ikke for å være slem, men sannsynligvis, når han er av den feige typen der, kommer han ikke hverken til å ta tlf når han ser du ringer, eller svare på sms uansett. Det vil bare føre til mer vondt for deg!

Har du ikke noen venninner du kan være med, eller evt drikke sorgene vekk på byen? Møte andre mennesker, gjøre noe annet enn å sitte hjemme alene og være lei deg?

• Liker 2
Skrevet

Uff synes virkelig synn på deg! Sender en :klem: Du fortjener så mye bedre enn å sitte i usikkerheten! Kjenner den følelsen og den er ikke god.. Du får holde oss oppdatert på hva som skjer. Det minste han kan gjøre er å gi beskjed!

Gjest spavalica
Skrevet

Uff da :/Det å være usikker er den kjipeste følelsen ever.Ring noen venner og kom deg ut,eller gå på fest.Ikke svar på mld eller tlf og prøv å glemme hele fyren.Skjønner ikke hva som feiler enkelte menn!Stor klem :)

Skrevet

Jeg ser den, og er dels enig, men hva gjør du da hvis han ikke kommer? Skal du ikke ringe han for en forklaring i det hele tatt?

Huff, jeg har vært ute å spist med en kompis, har prøvd å ikke tenke på det. Men det går desverre ikke. Kom hjem akkurat, klarte ikke å henge ute å late som ingenting. Jeg kan vel ikke gjøre stort, tror ikke han vil forklare seg, han hadde gjort det hvis han ville. Jeg vet rett og slett ikke, men nå har isåfall flyet hans landet, om han har vært om bord på flyet er jo en annen sak.

Jeg vet at jeg må det. Alt er bare så merkelig nå, en dårlig lørdag :(

TS, føler virkelig med deg! Den klumpen du sitter med i magen nå er forferdelig vond :( Hvis jeg var deg ville jeg ikke ringt eller sendt sms. Ikke for å være slem, men sannsynligvis, når han er av den feige typen der, kommer han ikke hverken til å ta tlf når han ser du ringer, eller svare på sms uansett. Det vil bare føre til mer vondt for deg!

Har du ikke noen venninner du kan være med, eller evt drikke sorgene vekk på byen? Møte andre mennesker, gjøre noe annet enn å sitte hjemme alene og være lei deg?

Nei, jeg kommer nok ikke til å sende en sms eller ringe, føler meg egentlig dum nok allerede. Jeg har løpt litt på trening for å ikke tenke på det, så har jeg vært ute å spist middag med en kompis. Men jeg klarte liksom ikke å kose meg, så jeg har kommet hjem nå. Øynene er våte, og jeg føler egentlig for å gråte. Men prøver å holde meg, prøver å tenke at han er rett og slett ikke verdt det.

Uff synes virkelig synn på deg! Sender en :klem: Du fortjener så mye bedre enn å sitte i usikkerheten! Kjenner den følelsen og den er ikke god.. Du får holde oss oppdatert på hva som skjer. Det minste han kan gjøre er å gi beskjed!

Skal holde dere oppdatert om noe skjer, men det tror jeg ikke.

Takk for :klem:

Dakar, får vondt av deg :(

:klem:

:klem:

Uff da :/Det å være usikker er den kjipeste følelsen ever.Ring noen venner og kom deg ut,eller gå på fest.Ikke svar på mld eller tlf og prøv å glemme hele fyren.Skjønner ikke hva som feiler enkelte menn!Stor klem :)

Takk for klem :klem:

Jeg prøver så hardt jeg kan å glemme, bare litt vanskelig.

Skal ikke det, det hele er ferdig. Men synd at det skjedde på den måten, for jeg trodde egentlig.. Gud, vet hva jeg trodde. Uansett så trodde jeg feil!

Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00

Skrevet

Det er vondt å vente, men håper det ordner seg for deg :klem:

Skrevet

Uff... STOR klem!

Vet sånn cirka hvordan du har det nå, har opplevd lignende ting flere ganger. Det svir like forbannet mye HVER gang, blant annet fordi man så gjerne vil tro bedre om folk, og ikke la dårlige erfaringer med andre farge synet på en potensiell ny partner.

Når dette er sagt, så har nå denne fyren faktisk gjort det han har gjort. Dere hadde en avtale, han brøt den. Han gadd ikke en gang å gi deg beskjed, heller ikke en mer eller mindre ærlig forklaring. Dette er noe han har VALGT å gjøre, sannsynligvis i visshet om at du hadde en berettiget forventning om at han ville gjøre det motsatte. Slik jeg ser det, så er det en 100% ærlig sak å ikke ville møte en person, men da sier man fra om det.

Nå greier denne fyren åpenbart ikke å oppføre seg såpass voksent, og da tenker jeg at han kan bare ha det så godt i lekegrinda sammen med de andre fjortisene. Eller hva? ;o)

Du fortjener en fyr som i alle fall er ærlig mot deg, TS. Håper at du snart vil føle deg bedre. Og jeg ville IKKE ha kastet bort en sms på denne dusten. Han mener tydeligvis at "silent treatment" er en helt kul sak, så da kan han jo få det.

• Liker 3
Skrevet

Har tenkt på deg, og håper det går bra med deg. Har du hørt noe fra han?

• Liker 1
Skrevet

For en stygg og feig måte å giøre ting på, det er ikke slik han skal formidle hva han føler. Feige dritt.

Anonym poster: 8135e318af152bbc4875d251ab5c293d

• Liker 1
Gjest Lenni20
Skrevet

han høres ut som en komplett RÆV

håper det går bedre med deg :klemmer:

Gjest Elissima
Skrevet

For en kuk! Blir helt fascinert over at noen kan oppføre seg så barnslig. Skjønner det er sårt, for all del ikke svar hvis han prøver å ta kontakt.

Skrevet

Kom han? Eller har du hørt noe nå? :klem:

Skrevet (endret)

Lurer jeg og på..

Endret av Siggen!
Skrevet

Takk for stor klem.

Neida, har er ikke verdt det. Men det svir alikevel, jeg likte han jo. Men han gjorde som ha gjorde, så han likte kanskje ikke meg så godt.

Har tenkt på deg, og håper det går bra med deg. Har du hørt noe fra han?

Takk :) Jeg har hatt en helt for j****g helg. Jeg høre fra han igår, han har kommet, men bare dratt til venner uten å si ifra. Han oppfører seg helt merkelig, og jeg har sagt hva jeg mener om oppførselen hans. Han var enig i at han hadde behandlet meg dårlig, men hva hjelper det? Noe mer kontakt med han vil jeg aldri ha igjen.

Kom han? Eller har du hørt noe nå? :klem:

Han kom, men ikke til meg. Han dro til venner, og har egentlig festet hele helgen. Jeg har gråtet hele helgen, men sånn er det. Han kontaktet meg igår, jeg sa rett ut om hva jeg syntes om oppførselen hans, og at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre. Så thats it egentlig. Men det er fortsatt litt vondt, skjønner liksom ikke helt hva som skjedde, om jeg sa eller gjorde noe galt. Det verste er at han er noen år eldre enn meg også, trodde liksom at gutter ble enklere med alderen.

Tusen takk til alle dere andre som har tatt dere tid å skrive til meg, det har vært utrolig godt å lese i denne tråden. Jeg vet at det finnes mange fantastiske personer bak en pc et eller annet sted i Norge.

Sender en klem til hver og en av dere :klem:

• Liker 6
Skrevet

Hurra for deg TS som klarte å fortelle ham hva du mente om oppførselen hans! :5:

Og du, lykke til med framtidige forhold - det finnes en god del bra gutter der ute også vet du!

:klemmer: + :tommelsmil:

• Liker 6
Skrevet

Hurra for deg TS som klarte å fortelle ham hva du mente om oppførselen hans! :5:

Og du, lykke til med framtidige forhold - det finnes en god del bra gutter der ute også vet du!

:klemmer: + :tommelsmil:

Tusen takk :klem:

Jeg måtte jo si ifra, om han ikke ville møte meg så hadde jeg jo respektert det. Men det hadde vært godt å vite det. Han hadde ikke så mye si til det jeg sa, og det skjønner jeg jo. Han har ingenting å si, han kan ikke gi meg en eneste god grunn.

Takk, men tror jeg skal vente litt med gutter. Jeg var egentlig veldig klar for forhold, har vært singel i over fem år. Men dette ødla litt, desverre.

• Liker 1
Skrevet

Huff, ble nesten litt lei meg jeg nå :/ Du hadde virkelig fortjent en melding med en gang han bestemte seg for at han ikke ville mer; noe som ikke var dagen han kom, for å si det sånn!

Og han burde i hvert fall gitt deg en sjanse! Kan tenke meg at han gikk glipp av noe stort ved å velge og feste i stedet ;)

Håper det går bra med deg, TS :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

På vegne av alle hannkjønn vil jeg bare beklage. Feigt og respektløst - ingenting annet å si. Fikk rent vondt i meg av å lese at du satt der pen og pyntet mens han idioten ikke engang har baller nok til å si ifra at han har feiget ut.

Får bare håpe han får noe helt for jævlig med dårlig samvittighet og at du finner deg noen etterhvert som fortjener den type oppmerksomhet som du ga ham og at du får det samme tilbake.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...