AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Vi skulle møtes idag, han skulle fly fra sin by til min by. Alt var avtalt, at vi skulle ha tre fantastiske dager sammen. I en uke har han trukket seg litt unna, men vi har hatt sms kontakt. Siste sms ble sendt fra meg på onsdag, jeg fikk svar tilbake. I hele igår ventet jeg på å få beskjed om at han fortsatt ville komme, men telefonen ringte ikke, ei heller tikket det inn sms fra ham. Nå er det jo faktisk lørdag, og han skal liksom være her om noen timer. Jeg har følelsen av at han faktisk ikke er interessert lengre, har hatt denne følelsen i over en uke nå. Men det gjør faktisk litt vondt å sitte her å vente på noe som ikke kommer til å skje. Nei.. dette blir en råtten helg, alt som har blitt kjøpt inn av drikke og mat, jeg har tom. vært å satt inn striper i håret mitt, vokset bikinilinje, fikset også neglene mine selv igår. Det er deilig å føle seg flott, men jeg føler meg bare så dum nå. Jeg forventer ikke at menn skal falle for meg med en gang, eller at de skal erklære sin kjærlighet for meg. Jeg forventer bare litt respekt, kunne han ikke bare ha sagt at han ikke ville komme, jeg hadde ikke klikket. Bare blitt litt trist, men nå er jeg faktisk såret og har det vondt. Før noen av dere ber meg om å sende han en tekstmelding om å spørre om han kommer selv, så kan jeg jeg vel si at det er jeg som har tatt kontakt de siste to gangene, får svar tilbake. Det har også vært noen dagen i mellom, ene gangen skrev han at han ser meg i ********* neste helg, andre gangen så spurte jeg han om han var sikker om han kom som var på onsdag, da skrev han absolutt. Jeg føler ikke for å tekste eller ringe han for å spørre. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Vi skulle møtes idag, han skulle fly fra sin by til min by. Alt var avtalt, at vi skulle ha tre fantastiske dager sammen. I en uke har han trukket seg litt unna, men vi har hatt sms kontakt. Siste sms ble sendt fra meg på onsdag, jeg fikk svar tilbake. I hele igår ventet jeg på å få beskjed om at han fortsatt ville komme, men telefonen ringte ikke, ei heller tikket det inn sms fra ham. Nå er det jo faktisk lørdag, og han skal liksom være her om noen timer. Jeg har følelsen av at han faktisk ikke er interessert lengre, har hatt denne følelsen i over en uke nå. Men det gjør faktisk litt vondt å sitte her å vente på noe som ikke kommer til å skje. Nei.. dette blir en råtten helg, alt som har blitt kjøpt inn av drikke og mat, jeg har tom. vært å satt inn striper i håret mitt, vokset bikinilinje, fikset også neglene mine selv igår. Det er deilig å føle seg flott, men jeg føler meg bare så dum nå. Jeg forventer ikke at menn skal falle for meg med en gang, eller at de skal erklære sin kjærlighet for meg. Jeg forventer bare litt respekt, kunne han ikke bare ha sagt at han ikke ville komme, jeg hadde ikke klikket. Bare blitt litt trist, men nå er jeg faktisk såret og har det vondt. Før noen av dere ber meg om å sende han en tekstmelding om å spørre om han kommer selv, så kan jeg jeg vel si at det er jeg som har tatt kontakt de siste to gangene, får svar tilbake. Det har også vært noen dagen i mellom, ene gangen skrev han at han ser meg i ********* neste helg, andre gangen så spurte jeg han om han var sikker om han kom som var på onsdag, da skrev han absolutt. Jeg føler ikke for å tekste eller ringe han for å spørre. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00 Han skrev til deg på onsdag at han absolutt kommer, mens du sitter hjemme å tar sorgene på forskudd Da er han jo mest sannsynlig på veg. Ring han å spør om han er sulten når han kommer, og om du skal ha middag klar til han Da finner du kjapt ut hvor i løypa han ligger. Hvis det skulle vise seg at han ikke dukker opp, er han en dritt som du klarer deg bedre uten uansett. Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Han skrev til deg på onsdag at han absolutt kommer, mens du sitter hjemme å tar sorgene på forskudd Da er han jo mest sannsynlig på veg. Ring han å spør om han er sulten når han kommer, og om du skal ha middag klar til han Da finner du kjapt ut hvor i løypa han ligger. Hvis det skulle vise seg at han ikke dukker opp, er han en dritt som du klarer deg bedre uten uansett. Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b Jo, men tenkte at han kanskje ville si ifra selv om når han kommer sånn at jeg kunne hente ham fra flyplassen. Han sa selv at han skulle gi meg beskjed om når jeg skulle være på plass. Jeg føler meg kanskje litt dum for å ha gjort dette, men jeg har faktisk sjekket ruter fra byen hans til min by, og enten så sitter han på flytet nå. Eller så kommer han om noen timer. Jeg kan vel gjøre som du sier, men siden han sa at han villle gi meg beskjed så føler jeg at jeg kanskje burde la være å ta kontakt. Jeg har bare en veldig dårlig og vond følelse i magen nå. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Jo, men tenkte at han kanskje ville si ifra selv om når han kommer sånn at jeg kunne hente ham fra flyplassen. Han sa selv at han skulle gi meg beskjed om når jeg skulle være på plass. Jeg føler meg kanskje litt dum for å ha gjort dette, men jeg har faktisk sjekket ruter fra byen hans til min by, og enten så sitter han på flytet nå. Eller så kommer han om noen timer. Jeg kan vel gjøre som du sier, men siden han sa at han villle gi meg beskjed så føler jeg at jeg kanskje burde la være å ta kontakt. Jeg har bare en veldig dårlig og vond følelse i magen nå. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00 Det er forferdelig å sitte med en slik vond magefølelse. Desverre er det jo slik at magefølelsen ofte stemmer, men kan det være at du bare er "paranoid"? Jeg tenker på om du har opplevd kjipe menn før og leter etter tegn på at han skal svikte deg? Enig i at det er rart at han ikke holder deg oppdatert om når flyet går o.s.v Du må jo velge selv hva du vil gjøre, men jeg hadde garantert ringt han - ikke for å mase på han, men rett og slett slik at du slipper å sitte å vente. Da har du også mulighet for å finne på noe annet i kveld, hvis du vet om han kommer eller ikke. Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b 1
Steinar40 Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Hvis han sier han skal komme, og så ikke kommer uten å gi beskjed, så må fyren være totalt psyko. Og isåfall skal du være veldig glad for at du blir kvitt han. Men jeg syns også at det er mildt sagt merkelig at han ikke gir deg beskjed om at han er på vei i dag. Han burde selvfølgelig også kontaktet deg i går. 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Det er forferdelig å sitte med en slik vond magefølelse. Desverre er det jo slik at magefølelsen ofte stemmer, men kan det være at du bare er "paranoid"? Jeg tenker på om du har opplevd kjipe menn før og leter etter tegn på at han skal svikte deg? Enig i at det er rart at han ikke holder deg oppdatert om når flyet går o.s.v Du må jo velge selv hva du vil gjøre, men jeg hadde garantert ringt han - ikke for å mase på han, men rett og slett slik at du slipper å sitte å vente. Da har du også mulighet for å finne på noe annet i kveld, hvis du vet om han kommer eller ikke. Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b Desverre tror jeg magefølelsen min har rett denne gangen også. Hadde han ikke vært en person som tekstet og ringte hver dag til å plutselig trekke seg unna så hadde jeg kanskje ikke følt det sånn som jeg gjør nå. Skjønner egentlig ikke det heller, for det var egentlig han som var interessert, han som tok kontakt med meg og overtalte meg på date. Vi møtte hverandre for litt over en måned siden, og han fløy hit for å kunne ta meg med på en ordentlig date, jeg ble jo sjarmert da. Så har har vi hatt jevnlig kontakt siden, og denne helga skulle liksom være vår helg sammen. Jeg tror jeg venter med å ta kontakt, men kan hende jeg ikke klarer å holde ut lengre og plutselig ringer ham. Om han ikke kommer så tror jeg helgen er ødelagt for min del. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Sounds fishy.. very fishy Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
Gjest Miranda2011 Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 very fishy Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00 send ei melding og spør når flyet lander, bedre det enn å sitte å vente
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 Hvis han sier han skal komme, og så ikke kommer uten å gi beskjed, så må fyren være totalt psyko. Og isåfall skal du være veldig glad for at du blir kvitt han. Men jeg syns også at det er mildt sagt merkelig at han ikke gir deg beskjed om at han er på vei i dag. Han burde selvfølgelig også kontaktet deg i går. Jeg ventet selv på at han skulle ta kontakt igår, det skjedde ikke. Hvis han ikke kommer, og ikke gir beskjed så er han jo ikke interessert, greit nok det. Men det er jo trist, jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg nå. Jeg vet ikke.... kanskje jeg skal sjekke inn i et kloster eller noe. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
Gjest tarandus Skrevet 29. september 2012 #11 Skrevet 29. september 2012 Han kommer nok ikke. Utrolig feigt å ikke bare si det som det er, at han ikke kan/vil. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #12 Skrevet 29. september 2012 send ei melding og spør når flyet lander, bedre det enn å sitte å vente Jeg gir det litt mer tid, vet ikke hvor lenge jeg klarer å la være egentlig. Han kommer nok ikke. Utrolig feigt å ikke bare si det som det er, at han ikke kan/vil. Nei, det ser desverre sånn ut Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #13 Skrevet 29. september 2012 Hvor lenge må du sitte å vente før du vet? Altså ca når klokken burde han være hos deg med det siste flyet? Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #14 Skrevet 29. september 2012 Hvor lenge må du sitte å vente før du vet? Altså ca når klokken burde han være hos deg med det siste flyet? Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b Kl. 21, om han kommer med siste fly. Bilitten ble kjøpt for noen uker siden, men det jeg tenker er at han kanskje kommer til å bruke biletten til å besøke kompisene sine som bor her i byen. Men om jeg ikke hører fra han etter kl. 21, så er isåfall vår avtale over. Jeg er egentlig forberedt, men det er bare følelsen jeg får av det hele som plager meg. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #15 Skrevet 29. september 2012 Stakkars deg, skal du sitte å vente så mange timer med denne dårlige magefølelsen. Men hvorfor vil du ikke ringe han egentlig? Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #16 Skrevet 29. september 2012 Jeg synes du skal ringe eller sende ei melding nå, det er lørdag, han har vel fri idag, så får du vite. Du kan ikke sitte å vente i fem timer på noe som mest sannsynlig ikke skjer. Anonym poster: dee39e7b0c2a87b3abf3c027d36d1b7f 1
Gjest Skrevet 29. september 2012 #17 Skrevet 29. september 2012 Kl. 21, om han kommer med siste fly. Bilitten ble kjøpt for noen uker siden, men det jeg tenker er at han kanskje kommer til å bruke biletten til å besøke kompisene sine som bor her i byen. Men om jeg ikke hører fra han etter kl. 21, så er isåfall vår avtale over. Jeg er egentlig forberedt, men det er bare følelsen jeg får av det hele som plager meg. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00 Jeg syns du burde ringe han jeg Mye bedre for deg enn å vente å ha det vondt nå. Så ring han du, eller send melding, om han sitter på flyet nå kan han jo uansett ikke ta telefonen. Om han forteller deg at han ikke kommer så vet du hvert fall hvor du har han, selv om det så klart ikke er koselig å høre, og om han sier han er på vei slipper du å sitte å vente med den kjipe følelsen du har nå. Når det er sagt så må jeg si at jeg uansett syntes det er tåpelig av han å ikke ta kontakt, enten om han kommer eller ikke. Jeg hadde hvert fall revurdert hva jeg ville videre med personen fordi jeg egentlig syntes det viser veldig lite respekt å forsvinne helt på den måten når dere har avtalt å møtes slik dere skal. Nå antar jeg altså at han er på vei i den siste setningen. En til deg hvert fall, og håper alt ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #18 Skrevet 29. september 2012 Synes veldig synd på deg nå og mener ikke å være ekkel med å si at mest sannsynlig kommer han ikke. Synes jeg kjenner hvordan du har det, er det fordi du er redd for svaret du ikke vil ring han ? Anonym poster: dee39e7b0c2a87b3abf3c027d36d1b7f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #19 Skrevet 29. september 2012 Hvis du skulle bestemme deg for å kontakte han, så ring ikke send sms. Da kan han bare late som om han ikke ser smsen og la være å svare (evt at han ikke later som, men faktisk ikke får det med seg). Hvis du ringer så hører du hvertfall om telefonen er av eller på, og da vet du at han hører det når det ringer. Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #20 Skrevet 29. september 2012 Stakkars deg, skal du sitte å vente så mange timer med denne dårlige magefølelsen. Men hvorfor vil du ikke ringe han egentlig? Anonym poster: 60fabe85508f3c416737bddeec57e93b Jeg har egentlig hatt det vondt hele uka, men selvfølgelig så er det en verre følelse nå. Er tårer i øynene hele tiden, og jeg vet jo på en måte utfallet. Siden jeg har tatt kontakt de siste to gangene, og han sa selv at han skulle si ifra så føler jeg det blir dumt å ta kontakt. Jeg får jo uansett svaret mitt kl. 21 idag, har jo ventet noen dager nå, så hva er noen timer til. Når det er sagt så må jeg si at jeg uansett syntes det er tåpelig av han å ikke ta kontakt, enten om han kommer eller ikke. Jeg hadde hvert fall revurdert hva jeg ville videre med personen fordi jeg egentlig syntes det viser veldig lite respekt å forsvinne helt på den måten når dere har avtalt å møtes slik dere skal. Nå antar jeg altså at han er på vei i den siste setningen. En til deg hvert fall, og håper alt ordner seg for deg Det er jo respektløs, men du vet hvordan vi jenter blir når vi liker noen. Men jeg har jo på en måte skjønt at han ikke er så interessert som han utga seg for å være, og at dette på en måte er over. Jeg tror han kommer, men at han kanskje drar til venner. Takk for Synes veldig synd på deg nå og mener ikke å være ekkel med å si at mest sannsynlig kommer han ikke. Synes jeg kjenner hvordan du har det, er det fordi du er redd for svaret du ikke vil ring han ? Anonym poster: dee39e7b0c2a87b3abf3c027d36d1b7f Jeg synes faktisk synd på meg nå jeg også. Det er ikke svaret jeg er redd for, for svaret tror jeg at jeg egentlig har skjønt, det er mer det at han sa at han kom til å si ifra selv om når jeg skulle hente ham. Og siden jeg har tatt kontakt de siste to gangene så vil jeg på en måte ikke ta mer kontakt. Føler at jeg går ut av dette med hodet litt mer hevet om jeg ta kontakt. Kanskje dumt tenkt av meg.. men det er sånn jeg føler det. Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00 Anonym poster: 077d2f1c6085389a758f4ee08923ad00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå