Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei ! Kjærsten min har enkelte ganger sex med en pute.(Dete er en spesielt utvalgt pute til dette formålet.)Hun legger den mellom bena og bukter seg opp og ned.Dette er tydligvis en veldig fin metode for hun nytter dette stort.Når hun gjør dette kan hun få orgasme raskt.Har aldri vært sammen med noen som gjør dette. Er et noen andre damer som gjør dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg gjør det!! Trodde jeg var den eneste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei igjen ! Det trodde dama mi også.Der kan du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Har jeg aldri hørt om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Gjør jeg også, trodde det var helt vanlig jeg. Vet bestevenninna mi også gjør/gjorde det. Vil tro de fleste har prøvd dette E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. mai 2002 #6 Del Skrevet 30. mai 2002 Eh, det var det alle de store kosebamsene mine ble brukt til i tenårene Pute ble for mykt. Nå har jeg enn mann og åtte dildoer, det holder 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mai 2002 #7 Del Skrevet 30. mai 2002 Hørtes ut som en film "En mann og 8 dildoer" "Snehvit og de 7 dvergene" "Mormor og de 8 ungene" "tre bryllup og en gravferd" Poetisk i dag, Vinga Har aldri prøvd pute, forresten. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. mai 2002 #8 Del Skrevet 30. mai 2002 Etter nærmere opptelling så har jeg bare seks stykker Det hadde blitt en kul filmtittel, kanskje om en jente som satte navn på alle dildoene sine og sa når hun var sur på typen; "Nå går jeg og ligger med *dildoens navn*! Ha det så godt!" (plystre, plystre ) Det er jo litt morsomt da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mai 2002 #9 Del Skrevet 30. mai 2002 Kjempeide!! "Hvis du så mye som VÅGER å se nedi utringningen til den bimboen ved baren, så går jeg hjem og kn*ller Kurt!" Hah. Power!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #10 Del Skrevet 30. mai 2002 *ler og ler* av de "ondskapsfulle* damene Var nå snille piker da..... Hilsen en Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. mai 2002 #11 Del Skrevet 30. mai 2002 *ler så hun rister* He he Maiken; ser for meg de forskrekkede blikkene fra de andre i lokalet da!! De må jo tro han er en skikkelig dott "Jeg kjeder meg. Bare bli her du kjære, jeg går hjem og hygger meg i senga med Kurt så lenge." Hi hi hiiiii Skikkelig power ja Opps sorry hvis vi sporet av tråden litt her 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå