Gå til innhold

Masete "kjede-mailer"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Siden alle her gjør som meg, og ikke sender videre, hvor er det alle disse duste kjedemailene kommer fra?

Gidder IKKE sende noen videre, heller ikke SMS.

Får forøvrig ikke kjedemail fra andre enn denne venninnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mailen går i søplehaugen, og avsender får en skarp beskjed om at dette er spam, spam og spam, og at hvis vedkommende setter pris på mitt vennskap mer enn min epostadresse, så bør vedkommende slutte å sende sånt møl.

Innimellom får jeg også sånne morsomme "10 ting du ikke visste om verden", og de hender det jeg sender videre til en eller to likesinnede.

Fikk faktisk et ordentlig kjedebrev i posten her om dagen. Det var HELT nystartet, og "ikke et kjedebrev, men et forsøk på å muntre opp andre". Respekten for vedkommende som sendte dette sank et par hakk ja. Og nei, jeg sendte ikke brev til 10 venner og heller ikke "premie" tilbake til forrige på lista. Trodde man hadde sluttet med sånt!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle her gjør som meg, og ikke sender videre, hvor er det alle disse duste kjedemailene kommer fra?

Søsteren min.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk et ordentlig kjedebrev i posten her om dagen. Det var HELT nystartet, og "ikke et kjedebrev, men et forsøk på å muntre opp andre". Respekten for vedkommende som sendte dette sank et par hakk ja. Og nei, jeg sendte ikke brev til 10 venner og heller ikke "premie" tilbake til forrige på lista. Trodde man hadde sluttet med sånt!

Catzy

Dette har hendt meg et par ganger de siste to månedene, og jeg ble pinlig berørt på vegne av de (oppegående) venninnene mine som hadde sendt meg dette. Brevet begynte også med: "Dette er ikke noe kjedebrev", men man skulle jo sende videre til seks venner og Flax-lodd til noen på listen. (HALLO??? Er ikke dette kjedebrev, så vet ikke jeg) Det lå vet et Flax-lodd i brevet jeg fikk, og da hadde jeg ikke annet å gjøre enn å sende tilbake til avsender og si SORRY, dette vil jeg ikke være med på. Jeg ble litt matt. Trodde ikke kjedebrev ble sendt til noen over 12 år, jeg. (Og jeg er snart 30!!!)

Når det gjelder kjede-mail, sletter jeg dem øyeblikkelig, uten å lese mer enn en setning. Ingenting fælt har skjedd meg, og lykken har smilt til meg likevel, den! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender ikke videre kjedemail unntagen de som jeg synes er søte og sier noe positivt. Da sletter jeg gjerne de linjene som indikerer at det opprinnelig var en kjedemail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  

Virgo da, du er ikke slem som ikke sender videre.

Prøv en gang, og se om du faktisk BLIR dumpa av kjæresten,  

:tunge1:

OI !!! :o

Det skjedde jo !!! da stemmer det kanskje likevel da jo :o

:-? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...