Gå til innhold

Leger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg må dele min begeistring for mannlige leger her inne. Er det kun jeg som finner legere ufattelig deilige?

En helt vanlig fyr, som viser seg å være lege, kan virkelig blir forvandlet til DEN deilige og sexy mannen på et blunk. Ha-ha. Leger i uniform, som arbeider og viser at de er faglig dyktige.. ååh.

Er det noen andre som er enige?

Hilsen 2. års sykepleierstudent.

:fnise:

Anonym poster: 1434cf907c7dee9c740c6cca84091090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke menn som jobber innen helse er så tiltrekkende, menn som jobber som sivilingeiør f.eks, de syns jeg er hotte, og så er det morsomt å diskutere med dem.

Anonym poster: dfe44198786301cf0f33294675b4e4b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke menn som jobber innen helse er så tiltrekkende, menn som jobber som sivilingeiør f.eks, de syns jeg er hotte, og så er det morsomt å diskutere med dem.

Anonym poster: dfe44198786301cf0f33294675b4e4b8

Ah så enig! Va på fest med en gjeng på rundt 30 som alle var sivilingeniører fra NTNU :nigo: de kunne snakke for seg! ;)

men det er noe med leger ja... så er enig med deg TS! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir MINDRE interessert hvis han er lege. De er altfor opptatt av jobben og jobber for mye.

Anonym poster: a621eeebefd354703996b081c9b02b2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stille vann

Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen av visse yrkesgrupper. Hva er det dere blir tent av da? Inntekten deres? Status? Har ei venninde som er opphengt i piloter. Hun var sammen med en av de, han dengte henne stadigvekk men hun var like kry...var sammen med en pilot, liksom....

Det er mange flotte leger der ute, men sikkert like mange flotte snekkere eller bilmekanikere. At en mann er intelligent er helt klart et stort pluss, men akkurat hvilket yrke han har? Nei....

For meg har ikke yrket noe å si.