Gå til innhold

Leger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg må dele min begeistring for mannlige leger her inne. Er det kun jeg som finner legere ufattelig deilige?

En helt vanlig fyr, som viser seg å være lege, kan virkelig blir forvandlet til DEN deilige og sexy mannen på et blunk. Ha-ha. Leger i uniform, som arbeider og viser at de er faglig dyktige.. ååh.

Er det noen andre som er enige?

Hilsen 2. års sykepleierstudent.

:fnise:

Anonym poster: 1434cf907c7dee9c740c6cca84091090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke menn som jobber innen helse er så tiltrekkende, menn som jobber som sivilingeiør f.eks, de syns jeg er hotte, og så er det morsomt å diskutere med dem.

Anonym poster: dfe44198786301cf0f33294675b4e4b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke menn som jobber innen helse er så tiltrekkende, menn som jobber som sivilingeiør f.eks, de syns jeg er hotte, og så er det morsomt å diskutere med dem.

Anonym poster: dfe44198786301cf0f33294675b4e4b8

Ah så enig! Va på fest med en gjeng på rundt 30 som alle var sivilingeniører fra NTNU :nigo: de kunne snakke for seg! ;)

men det er noe med leger ja... så er enig med deg TS! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir MINDRE interessert hvis han er lege. De er altfor opptatt av jobben og jobber for mye.

Anonym poster: a621eeebefd354703996b081c9b02b2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stille vann

Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen av visse yrkesgrupper. Hva er det dere blir tent av da? Inntekten deres? Status? Har ei venninde som er opphengt i piloter. Hun var sammen med en av de, han dengte henne stadigvekk men hun var like kry...var sammen med en pilot, liksom....

Det er mange flotte leger der ute, men sikkert like mange flotte snekkere eller bilmekanikere. At en mann er intelligent er helt klart et stort pluss, men akkurat hvilket yrke han har? Nei....

For meg har ikke yrket noe å si.

Endret av Stille vann
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke denne fascinasjonen av visse yrkesgrupper. Hva er det dere blir tent av da? Inntekten deres? Status? Har ei venninde som er opphengt i piloter. Hun var sammen med en av de, han dengte henne stadigvekk men hun var like kry...var sammen med en pilot, liksom....

Det er mange flotte leger der ute, men sikkert like mange flotte snekkere eller bilmekanikere. At en mann er intelligent er helt klart et stort pluss, men akkurat hvilket yrke han har? Nei....

For meg har ikke yrket noe å si.

menn i håndverker -klær...... *sukk* ...DET er hot DET :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke selve jobben, heller hva de kan. De med høyere utdanning har gjerne en annen måte å føre samtaler på. og de har mer til felles med meg. Jeg tiltrekkes stort sett av de karene som har en eller annen form for realfag i utdannelsen sin. Kan være leger, ingeniører, fysikere osv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det ikke selve jobben, heller hva de kan. De med høyere utdanning har gjerne en annen måte å føre samtaler på. og de har mer til felles med meg. Jeg tiltrekkes stort sett av de karene som har en eller annen form for realfag i utdannelsen sin. Kan være leger, ingeniører, fysikere osv :)

Så da diskuterer dere kvantefysikk? Forstår ingenting, trodde folk likte morsomme samtaler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en lege. Høy, mørk og sporty er han også.

For meg har det ikke noe å si om han er lege eller lærer, eller noe annet for den saks skyld... Men jeg har observert og hørt at diverse sykepleiere har ett annet syn på det. Jeg har sett ganske (kremt) nedverdigende atferd selv om jeg er i nærheten. Nå er mannens holdning at de fleste sykepleiere er dumme som brød, så jeg føler meg heldigvis ikke så veldig truet. Som flere poengeter over her - det har noe med å fremstå moden og smart, og å kunne føre en samtale. De fleste forventer det samme i en partner.

Anonym poster: b4a1a1926c8dc82dce239129dff7bcd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her.

Okay, mange forskjellige meninger her. Jeg må poengtere litt det jeg mente: jeg synes leger er ganske tiltrekkende, ikke nødvendigvis pga. selve yrket - men mest pga. den faglige sikkerheten der har; mange leger kan så godt jobben sin, og de har mye kunnskap. Jeg synes det er sexy når en person er sikker på seg selv, og det han driver med - og at man ser at han (i mitt tilfelle) kan det han gjør. Det er jo selvsagt et pluss med uniform og stetoskop også. :fnise:

Btw: jeg kjenner mange sykepleiere, og ingen av dem er dumme som brød :)

Anonym poster: 2ca98abb2eb962408bb5c2ac5d21c8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da diskuterer dere kvantefysikk? Forstår ingenting, trodde folk likte morsomme samtaler.

det går mer i diverse fra jobbsituasjonen ;) selv om jeg datet en lege snakket vi ikke masse om sykdommer. ;) mye morro med disse karriæremennene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går mer i diverse fra jobbsituasjonen ;) selv om jeg datet en lege snakket vi ikke masse om sykdommer. ;) mye morro med disse karriæremennene :nigo:

Det var ikke ment spydig, er bare at de på singelforumet alltid sier ikkke snakk om jobb for det er kjedelig/jobbintervjufølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...