AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11661 Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Et-sunt-forbilde-7067071.html " Caroline er en sterk jente som jobber hardt for å nå langt. Blogging, møter med sponsorer, outfit-bilder og sminketips er Carolines jobb. Akkurat som Caroline løper fra sponsor til sponsor, løper jeg fra møte til møte med leverandører. Etter at arbeidsdagen er over, prøver jeg å få inn en økt på Elixia og lage en sunn middag, for da blir JEG mer opplagt. Caroline er sunn. " Omg Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11662 Del Skrevet 13. desember 2012 Er vel en del fjortiser som kommer til å bli flaue om noen år. Caroline som forbilde, heh. Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. desember 2012 #11663 Del Skrevet 13. desember 2012 Nå har ikke jeg satt med inn i de påståtte utsagnene om at FF gjennom Coverbrands yter til veldedighet. Er ikke det = at FF linker rabattkoder for dem slik at tenåringsjenter skal handle mer? I mine øyene er ikke det direkte å grave i egen lomme. MEN, uansett synes det er veldig positivt at store bedrifter gjør noen ekstra tilbake, men kanskje på en annen måte?.. Det som er så patetisk er at Berg og Eriksen drar hvor generøse de er så fort de blir kritisert. Er det noe annet en huset og bilen de har kjøpt, alt annet virket som sponset....? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11664 Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.aftenpost...de-7067071.html " Caroline er en sterk jente som jobber hardt for å nå langt. Blogging, møter med sponsorer, outfit-bilder og sminketips er Carolines jobb. Akkurat som Caroline løper fra sponsor til sponsor, løper jeg fra møte til møte med leverandører. Etter at arbeidsdagen er over, prøver jeg å få inn en økt på Elixia og lage en sunn middag, for da blir JEG mer opplagt. Caroline er sunn. " Lol. Herren har vært innom der også og kommentert litt med sine hersketeknikker... Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11665 Del Skrevet 13. desember 2012 Lol. Herren har vært innom der også og kommentert litt med sine hersketeknikker... Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091 Flaut, flaut, flaut. Hvorfor gjør han dette? Hadde jeg ikke visst bedre (dette er IKKE ment som spekulasjoner) kunne dette leserinnlegget vært forfattet av herr Eriksen selv. Det har så lite substans at det virker lite troverdig og fremstår som ren reklame for fotballfruen. Og at innleggsforfatteren trener på samme treningsstudio som fotballfruen er sponset av? Tilfeldig? Anonym poster: 5c004d539cbf4672a6c4d19ccd911e60 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11666 Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Et-sunt-forbilde-7067071.html " Caroline er en sterk jente som jobber hardt for å nå langt. Blogging, møter med sponsorer, outfit-bilder og sminketips er Carolines jobb. Akkurat som Caroline løper fra sponsor til sponsor, løper jeg fra møte til møte med leverandører. Etter at arbeidsdagen er over, prøver jeg å få inn en økt på Elixia og lage en sunn middag, for da blir JEG mer opplagt. Caroline er sunn. " Og jeg trodde hverdagenh min var tung. Puuuuuh. Anonym poster: 7827e4ded7a3f2e06f544d0f3104a495 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. desember 2012 #11667 Del Skrevet 13. desember 2012 Huff. Egenlig burde jeg ikke bli flau over FF og supermannen hennes, men denne ferien er en eneste stor turistfelle. Hadde jeg reist så langt som til Mexico, hadde jeg utforsket ekte kultur og historie, men har en følelse av at de ikke er noe særlig opptatt av det. fair enough(hvis ikke Ving har en finger med i spillet da). Da de var på Maldivene ( 2 ganger), var de ikke utenfor "døra" Vil tro at de nordmenn har penger til å spytte nesten 50.000 i en ferie er interessert litt mer en et show på hotellet? Her er det basseng contra strand, sombrero i souvenir butikk et steinkast ved hotellet, shows a la danskebåten og maten er garantert god, men hvor det autentiske mexikanske opp i det hele? Synes bare det er litt merkelig at sponsoren Ving ikke legger opp til litt mer enn det, For meg er dette ikke god reklame. Jeg blir verken ikke fristet eller ønsker å løse bort penger på en sånn ferie. Ja jeg vet de er sponset, men, jeg vil aldri bestille den reisen fra Ving. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11668 Del Skrevet 13. desember 2012 Huff. Egenlig burde jeg ikke bli flau over FF og supermannen hennes, men denne ferien er en eneste stor turistfelle. Hadde jeg reist så langt som til Mexico, hadde jeg utforsket ekte kultur og historie, men har en følelse av at de ikke er noe særlig opptatt av det. fair enough(hvis ikke Ving har en finger med i spillet da). Da de var på Maldivene ( 2 ganger), var de ikke utenfor "døra" Vil tro at de nordmenn har penger til å spytte nesten 50.000 i en ferie er interessert litt mer en et show på hotellet? Her er det basseng contra strand, sombrero i souvenir butikk et steinkast ved hotellet, shows a la danskebåten og maten er garantert god, men hvor det autentiske mexikanske opp i det hele? Synes bare det er litt merkelig at sponsoren Ving ikke legger opp til litt mer enn det, For meg er dette ikke god reklame. Jeg blir verken ikke fristet eller ønsker å løse bort penger på en sånn ferie. Ja jeg vet de er sponset, men, jeg vil aldri bestille den reisen fra Ving. Det er jeg helt enig i, hvis vi tar utgangspunkt i at VING som sponser denne turen har instruert paret Eriksen til hvordan hotell, atmosfære og turen skal fremstilles, så er det Ving som har driti kraftig på draget. Å besøke et pent hotell, stikke innom souvenirsjappe, bade på strand eller hotell, kan gjøres på andre steder enn i Mexico, og dette kunne egentlig vært et hvilket som helst hotell i et eller annet sydenland. 50.000 for en hotellopplevelse av dette slaget er ikke verdt pengene. Når jeg er ute og reiser så har hotellet lavest prioritet, så lenge jeg får et OK hotellrom med dusj, uten romkamerater i form av kakkerlakker osv, så er det bare for å sove der, ellers er jeg stort sett ute og nyter natur, folk og kultur. Ving burde fokusere mer på å vise frem mexico, når det først skal være så dyrt å reise dit. Jeg så i denne tråden at det ene høydepunktet var at de oppgraderte til Master Suite med walk in og egen bar? Hallo, de er på ferie i MEXICO, så skal det hovedsaklig handle om dette luksushotellet? Da kunne de vel like godt reist på Grand Hotel i Oslo, bortsett fra sola og stranda hadde de vel hatt all luksus der og. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2012 #11669 Del Skrevet 13. desember 2012 Føler at flere som svarer i denne tråden ikke har satt seg helt inn i tingenes tilstand i Mexico. Jeg sier IKKE at FF&co burde ha "låst" seg inne på hotellet slik de etter sigende har gjort, men det er ikke bare-bare å farte rundt på oppdagelsesferd/eventyr i Mexico. En mellomting ville med andre ord vært bedre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11670 Del Skrevet 13. desember 2012 Føler at flere som svarer i denne tråden ikke har satt seg helt inn i tingenes tilstand i Mexico. Jeg sier IKKE at FF&co burde ha "låst" seg inne på hotellet slik de etter sigende har gjort, men det er ikke bare-bare å farte rundt på oppdagelsesferd/eventyr i Mexico. En mellomting ville med andre ord vært bedre. veldig enig! Anonym poster: 603743144a1ee19ad1c8e7baef7f55a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11671 Del Skrevet 13. desember 2012 Føler at flere som svarer i denne tråden ikke har satt seg helt inn i tingenes tilstand i Mexico. Jeg sier IKKE at FF&co burde ha "låst" seg inne på hotellet slik de etter sigende har gjort, men det er ikke bare-bare å farte rundt på oppdagelsesferd/eventyr i Mexico. En mellomting ville med andre ord vært bedre. Nei, selvsagt, men en liten tur ut i kultur og opplevelser burde være mulig å få til? Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2012 #11672 Del Skrevet 13. desember 2012 Nei, selvsagt, men en liten tur ut i kultur og opplevelser burde være mulig å få til? Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 "En mellomting ville med andre ord vært bedre." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11673 Del Skrevet 13. desember 2012 "En mellomting ville med andre ord vært bedre." ja En annen ting er at hun kanskje skulle hatt litt mer fokus på det i bloggen, i stede for å hylle hotellet og skrive så mye om det, kanskje ta for seg litt av mexico og eventuellt hvorfor det ikke ble noen utflukter. Men hun kunne veil ikke skrive "ving betaler, så vi må sitte her". Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11674 Del Skrevet 13. desember 2012 "En mellomting ville med andre ord vært bedre." I Yucatan er det ikke mye kriminalitet. Jeg loffa selv rundt nedover kysten der med ei venninne (ja, 2 "lettlurte" blondiner), vi tok rutebusser, taxier, bevegde oss ute på kveldstid - gjorde rett og slett det meste vi ville. Denne kriminalitetsbølgen i Mexico må du lenger nord for å finne. Som oftest er det linka til narkotika... Så, nei, man blir ikke kidnappet og drept så fort man beveger seg utenfor resortveggene. Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2012 #11675 Del Skrevet 13. desember 2012 I Yucatan er det ikke mye kriminalitet. Jeg loffa selv rundt nedover kysten der med ei venninne (ja, 2 "lettlurte" blondiner), vi tok rutebusser, taxier, bevegde oss ute på kveldstid - gjorde rett og slett det meste vi ville. Denne kriminalitetsbølgen i Mexico må du lenger nord for å finne. Som oftest er det linka til narkotika... Så, nei, man blir ikke kidnappet og drept så fort man beveger seg utenfor resortveggene. Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add Hvor har jeg skrevet at man blir kidnappet og drept så fort man beveger seg på utsiden av resortveggene? Jeg skrev derimot at et mellomting hadde vært bedre. Jeg er altså FOR utforsking, men med forholdsregler og en viss forsiktighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. desember 2012 #11676 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg er helt uenig med Chloe. Reiseselskapet kunne sydd sammen pakken på en helt annen og mer variert måte enn et hotell show hvis du skjønner. Så lenge man ivaretar sikkerheten så tror jeg mye annet er mulig. Da er det greit at man kjører gruppeturer. Man betaler tross alt 25.000 per hode for den turen. Et uttrykk sier, man får det man betaler for. BS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 13. desember 2012 #11677 Del Skrevet 13. desember 2012 Er det ingen som forstår hva som menes med "en mellomting"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11678 Del Skrevet 13. desember 2012 Høres IKKE fristende ut i det hele tatt. Her driter VING seg totalt ut. Makan. Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11679 Del Skrevet 13. desember 2012 HVORFOR bryr dere dere så innmari mye om hva Caroline gjør på ferie? Tenk hvis dere skulle rakke ned på hver eneste nordmann som drar på en typisk "turistferie", la nå dama gjøre som hun vil! Det er faktisk helt latterlig at det er kommentert så mye om hva hun burde og ikke burde gjøre på ferie... Hun er på en sponset ferie til flere tusenvis av kroner, jeg tror hun er fornøyd! Selv om det innebærer at hun må reklamere mye for hotellet, resturanten på hotellet, utflukter til ving osv. Jeg hadde gjerne gjort det om jeg fikk det gratis :-) Tror dere må ta et tak i dere selv og starte å bekryme dere om deres eget liv i steden for Carolines. Det sier litt om dere når dere finner feil med henne uansett hva hun gjør, og til og med sitter her i kalde Norge og rakker ned på hva hun gjør i Mexico at the moment. Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #11680 Del Skrevet 13. desember 2012 HVORFOR bryr dere dere så innmari mye om hva Caroline gjør på ferie? Tenk hvis dere skulle rakke ned på hver eneste nordmann som drar på en typisk "turistferie", la nå dama gjøre som hun vil! Det er faktisk helt latterlig at det er kommentert så mye om hva hun burde og ikke burde gjøre på ferie... Hun er på en sponset ferie til flere tusenvis av kroner, jeg tror hun er fornøyd! Selv om det innebærer at hun må reklamere mye for hotellet, resturanten på hotellet, utflukter til ving osv. Jeg hadde gjerne gjort det om jeg fikk det gratis :-) Tror dere må ta et tak i dere selv og starte å bekryme dere om deres eget liv i steden for Carolines. Det sier litt om dere når dere finner feil med henne uansett hva hun gjør, og til og med sitter her i kalde Norge og rakker ned på hva hun gjør i Mexico at the moment. Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f Kanskje du også skal bry deg om ditt eget liv? Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg