Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke det at det er kjedelig som er problemet. Probelemt er at det gir ingenting til debatten.

Veldig mye viktige temaer har blitt veldig godt belyst og diskutert, men for meg er KG bare ikke en "forelesning", men et "friminutt" også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mye viktige temaer har blitt veldig godt belyst og diskutert, men for meg er KG bare ikke en "forelesning", men et "friminutt" også.

Så ditt behov for friminutt går fremfor ts sitt ønske for tråden? Med andre ord, å respektere hva denne tråden skal handle om, det er glemt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strategi; hvordan få mer blest om et klesplagg, smykker, vesker etc? Lag først et innlegg og ikke nevn noe om det i det hele tatt. Så kommer et sponsorinnlegg like etterpå. Rakettforskning. Er kvinner virkelig så dumme?

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

Denne tråden har over 11.000 innlegg. Nei, kvinner er virkelig ikke så dumme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Som jeg skrev litt lenger opp, så kjennes det for de fleste å gi 10 000 fra sin egen inntekt. (Da antar jeg at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver.) For øvrig synes jeg det er litt rart at blogger Kristina Andersens time (altså ikke en hel ettermiddag f.eks) blir fremsatt som en bedre gjerning enn FFs. Ærlig talt; å stå ute, godt påkledd, i en time klarer de fleste! Hvis det hadde vært omvendt er jeg sikker på at FFs gjerning fremdeles ville blitt omtalt som den minst gode i denne tråden.

Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176

Nei, men nå var vel kanskje ikke poenget heller den timen hun sto ute ved gryta, men at KA generelt bruker mer tid på veldedighetsrelaterte ting.. KA var også tidligere i år i sørafrika eller hvor det var også og drev veldedig arbeid.. Syns jeg ser FF gjøre noe sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ditt behov for friminutt går fremfor ts sitt ønske for tråden? Med andre ord, å respektere hva denne tråden skal handle om, det er glemt?

Give me a break dette er for dumt. Skal eieskap av en tråd som har pågått i månedsvis være et tema også? På et forum som dette deler alle sine meninger.

Alt i alt så er det mye god diskusjon her, men det vil bli umulig og ikke ønskelig for mange å holde en ensrettet type diskusjon.

MEN, jeg er enig om at vi bør holde oss for gode for hets.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på hvor denne tråden skal ende jeg..altså, hva er formålet med denne tråden, er det noen som vil ha noe ut av det eller?

Jeg mener, hvor mange ganger skal man kommentere om hvor stygg hun er, hvor lite sans for stil hun har, hvor fryktelig påståelig og bedreviter både hun og han er, hvor kjedelig huset/interiøret hennes er, hva de bør gjøre på ferie, hvor lite selvinnsikt de har, hvor lite opplyst han er med tanke på fagene han tar, om hun virkelig har venninner eller ikke, om hvor unødevndig det er med alle skoene og klærne, om hun har lagt på seg eller ei, hvor mye hun trener, hva som egentlig er vekta hennes ut ifra bilder, hvor kjedelig hun poserer på bilder, at hun skriver HYYYL, at siden det er søndag så kommer det sikkert et annonse innlegg, at han alltid bruker palme t-sjorte på ferie, at hun har et kjedelig språk, at hun nå igjen har lekt med språket, at hun hele tiden skriver trille hjem, at sminken hennes ser forferdelig ut, at hun burde gjøre slik og slik og ikke sånn, at hun burde gjøre som andre bloggere and so on..

Kommer dere frem til noe med alle disse kommentarene? Eller er det bare meningsløst pjatt som ikke fører til noe kontruktiv debatt? Hvilken verdi har slike kommentarer for en såkalt konstruktiv debatt?

Edit; vil legge til; innimellom så dukker det utrolig nok opp noen konstruktive innlegg med kritikk slik at man kanskje kan ha en fornuftig debatt. Ja takk til flere! Nei takk til pjatt!

Veldig godt innlegg.

Det "morsomme" med denne tråden er jo alle som kommenterer hvor lite oppfinnsom fruen er selv, at hun alltid skriver om det samme - igjen og igjen. Og da MÅ de bare inn her og skrive om det - igjen og igjen.. Det er en evig runddans..

Anonym poster: cd4ba8c91846f7277776085ee7ddff1e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt innlegg.

Det "morsomme" med denne tråden er jo alle som kommenterer hvor lite oppfinnsom fruen er selv, at hun alltid skriver om det samme - igjen og igjen. Og da MÅ de bare inn her og skrive om det - igjen og igjen.. Det er en evig runddans..

Hehe og vi får ikke engang betalt for å gjenta oss selv. Damn!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt innlegg.

Folk kommer inn her hver gang FF driter seg ut, mente du vel å skrive. Hadde vi kun repetert fjorårets synder hadde det vært noe annet, men FF har daglig innlegg hvor hun «glemmer» å merke. Hver eneste gang dukker rett merking opp noen dager etter. Den dama bryter det meste hun kan av regler for markedsføring og «Vær Varsom»-plakaten tror jeg aldri hun har hørt om.

Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strategi; hvordan få mer blest om et klesplagg, smykker, vesker etc? Lag først et innlegg og ikke nevn noe om det i det hele tatt. Så kommer et sponsorinnlegg like etterpå. Rakettforskning. Er kvinner virkelig så dumme?

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

neiii. du tar feil :ler:

legg ved en link til et innlegg om toppen. "GLEM" Å markedsføre det. der etter så står det om deg i vg. at du "glemte dette". så må man krype til korset og si at treddje innlegg under her er en gave jeg fikk når jeg la ut en link til XXx.

SÅÅÅÅ starter du rabalder pga en bælstygg topp og markedsfører bare toppen for å skjule det andre hun markedsfører. hahaa. bustet. men ja. du skjønner tegnninga i allefall ;)

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun har lagt ut foto av seg og LK i siste innlegg. Så forelsket de ser ut. Jeg vil også bli så forelsket en gang, de er så perfekte.lovelovelove

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kommer inn her hver gang FF driter seg ut, mente du vel å skrive. Hadde vi kun repetert fjorårets synder hadde det vært noe annet, men FF har daglig innlegg hvor hun «glemmer» å merke. Hver eneste gang dukker rett merking opp noen dager etter. Den dama bryter det meste hun kan av regler for markedsføring og «Vær Varsom»-plakaten tror jeg aldri hun har hørt om.

Som sagt; slike ting er helt greit og det er konstruktiv kritikk som omhandler noe viktig. Men er det så viktig å bemerke skoene, brynene, øreringene eller hva det måtte være av overfladiske ting? Ting som vi VET vi alle har ulike meninger om? Det ser ikke ut til at dette er så nødvendig å få ut av seg når det kommer til andre mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rimelig stor kontrast mellom feriebloggingen til FF og NetteNestea må jeg si... Hehehe. En er litt mer avslappet på ferie;) men, hver sin lyst:)

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Give me a break dette er for dumt. Skal eieskap av en tråd som har pågått i månedsvis være et tema også? På et forum som dette deler alle sine meninger.

Alt i alt så er det mye god diskusjon her, men det vil bli umulig og ikke ønskelig for mange å holde en ensrettet type diskusjon.

MEN, jeg er enig om at vi bør holde oss for gode for hets.

Greit, vi ser ut til å ha helt ulike syn. Jeg mener at det er så mange viktige punkter i denne debatten angående bloggere og deres påvirkning og synes det er utrolig trist at mye av den blir ødelagt og glemt fordi man føler man har gått tom for argumenter ( eller holder en ensrettet type diskusjon) Så da griper man det letteste strået for å holde tråden i live, begynner å slarve om personen istedet. Denne tråden er jo helt unik på det punktet ( bare se på antall sider og treff..), og det forundrer meg at folk tydeligvis har et så enormt behov for det. Mulig jeg ikke ser på dette som humor eller opplysende og er for gammel ( og da mener jeg bokstavelig talt for gammel, ikke som i hersketeknikk)

Endret av Ratata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt; slike ting er helt greit og det er konstruktiv kritikk som omhandler noe viktig. Men er det så viktig å bemerke skoene, brynene, øreringene eller hva det måtte være av overfladiske ting? Ting som vi VET vi alle har ulike meninger om? Det ser ikke ut til at dette er så nødvendig å få ut av seg når det kommer til andre mennesker.

Nei viktig er det nok ikke, men så lenge fotballfrue.no i så stor grad handler om skjønnhetsprodukter og mote med tips og råd, er det helt i orden.

Husk at CBE er kjøpt og betalt fra både Coverbrands, Bubbleroom, Cameo og andre leverandører.

Det samme gjelder interiøret hennes. Hun var tidligere sponset av Kremmerhuset.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rimelig stor kontrast mellom feriebloggingen til FF og NetteNestea må jeg si... Hehehe. En er litt mer avslappet på ferie;) men, hver sin lyst:)

Anonym poster: a5e186c10430611f8e6a8d352d7d9459

Er så mye mer befriende lesning! Godt å se noen som virkelig tør å slappe av i ferien sin, uten å føle et jag etter å tjene penger hvert eneste sekund.

Endret av hippyskippy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Guds skyld Caroline, hva med å SLAPPE AV LITT? Sitte oppe halve natta og skrive innlegg, lage reklameinnlegg, godkjenne kommentarer.... Tipper hun sitter halve dagen med den bloggen når hun er på "ferie" også. En ferie som egentlig ikke er ferie engang, siden hun må sitte og skrive hotellanmeldelser dagen lang....... :rolleyes:

Hva med å legge seg inn på en cabana på stranda i Tulum og nyte det virkelige Mexico? Å bo på et resort i turisthølet Playa del Carmen gir deg ikke særlig mye følelse av Mexico... Gikk forbi det hotellet hun bor på et par ganger, og det var stort sett gamle amerikanske pensjonister der. Virkelig spennende valg av hotell.

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Guds skyld Caroline, hva med å SLAPPE AV LITT? Sitte oppe halve natta og skrive innlegg, lage reklameinnlegg, godkjenne kommentarer.... Tipper hun sitter halve dagen med den bloggen når hun er på "ferie" også. En ferie som egentlig ikke er ferie engang, siden hun må sitte og skrive hotellanmeldelser dagen lang....... :rolleyes:

Hva med å legge seg inn på en cabana på stranda i Tulum og nyte det virkelige Mexico? Å bo på et resort i turisthølet Playa del Carmen gir deg ikke særlig mye følelse av Mexico... Gikk forbi det hotellet hun bor på et par ganger, og det var stort sett gamle amerikanske pensjonister der. Virkelig spennende valg av hotell.

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

Hun har jo ikke valgt verken Isla Mujeres eller Playa Del Carmen selv.

Det er Ving som har sponset dem fordi de satser på Mexico som reisemål.

Å bo på all inclusive-hotell i områder spesielt tilrettelagt for turisme er noe av det kjedeligste man kan gjøre uansett hvor man reiser i verden. Jeg har bodd på flere slike verden over - når man bor slik spiller det egentlig ingen rolle hvor man er hen i verden. Man opplever lite som har med landets egenart og kultur å gjøre, på tross av noen sombreroer i matsalen og et live-band som spiller om kvelden.

CBE promoterer charterferie. Uansett hvor stor leiligheten man bor i er er man på hotellferie. Playa Del Carmen ER et turiststed. 50 k for to uker er mye når alt man gjør er å spise på hotellet og sole seg. Hadde du gitt meg tilsvarende sum penger skulle jeg snekret sammen en bedre tur til Mexico - men når CBE er kjøpt og betalt må hun reklamere for produktet, og produktet er CHARTERFERIE.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...