AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11161 Del Skrevet 6. desember 2012 Og jeg mener at det ikke er noe å skryte av at man mener at andres liv ikke er noe å skryte av. Det er nedrig, ondskapsfullt og smålig. Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f Vel, det var jeg som skrev innlegget, og jeg kan gjerne skrive under det med nick. Jeg skryter ikke i innlegget (lær deg definisjonen av ordet), men jeg påpeker, på helt saklig grunnlag, på bakgrunn av alt dama skriver, at hun fremstiller seg selv i et ikke helt heldig lys. Jeg skjønner at det er frustrerende å ha lesere som kritiserer en, men å svare med en kommentarer som inneholder den ene løgnen etter den andre, er for meg dessverre ikke spesielt mye å skryte av. Da burde hun heller latt være å svare. Dessuten er det Caroline selv som i flere av sine innlegg har påpekt at hun er opptatt av mote og interiør - vel; de fleste interiørtrendene hun følger ble utdatert på begynnelsen av 2000-tallet. Ikke at det er noe galt i det, men hvis hun vil fremstå som en oppdatert ekspert, bør hun kanskje fremstå som det. Hun ble jo ganske irritert da hun ikke ble kåret til årets moteblogg av Vixen. Altså - hun mener selv at hun skal være oppdatert. Jeg har selv over gjennomsnittet kunnskap innen begge områder, og mener at hun ikke har det. Og før du kommenterer at jeg er feit, stygg, og ikke har suksess; det er feil. Jeg har et veldig bra liv, med en jobb jeg elsker, jeg fikk jobb etter endte studier, og tjener i dag like bra som Caroline på god journalistikk. Siden dette innlegget er såpas identifiserende signerer jeg bare med K. Men jeg kommenterer gjerne innspill slik at du vet hvem jeg er i form av bokstaven;) Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11162 Del Skrevet 6. desember 2012 Vel, det var jeg som skrev innlegget, og jeg kan gjerne skrive under det med nick. Jeg skryter ikke i innlegget (lær deg definisjonen av ordet), men jeg påpeker, på helt saklig grunnlag, på bakgrunn av alt dama skriver, at hun fremstiller seg selv i et ikke helt heldig lys. Jeg skjønner at det er frustrerende å ha lesere som kritiserer en, men å svare med en kommentarer som inneholder den ene løgnen etter den andre, er for meg dessverre ikke spesielt mye å skryte av. Da burde hun heller latt være å svare. Dessuten er det Caroline selv som i flere av sine innlegg har påpekt at hun er opptatt av mote og interiør - vel; de fleste interiørtrendene hun følger ble utdatert på begynnelsen av 2000-tallet. Ikke at det er noe galt i det, men hvis hun vil fremstå som en oppdatert ekspert, bør hun kanskje fremstå som det. Hun ble jo ganske irritert da hun ikke ble kåret til årets moteblogg av Vixen. Altså - hun mener selv at hun skal være oppdatert. Jeg har selv over gjennomsnittet kunnskap innen begge områder, og mener at hun ikke har det. Og før du kommenterer at jeg er feit, stygg, og ikke har suksess; det er feil. Jeg har et veldig bra liv, med en jobb jeg elsker, jeg fikk jobb etter endte studier, og tjener i dag like bra som Caroline på god journalistikk. Siden dette innlegget er såpas identifiserende signerer jeg bare med K. Men jeg kommenterer gjerne innspill slik at du vet hvem jeg er i form av bokstaven;) Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 Bare for å presisere: Jeg tenkte å signere med nick først, men da jeg hadde skrevet ferdig, var det så utleverende (personinfo om meg) at jeg droppet det. Men jeg har ingen problemer med å stå fram med kritikk av Caroline under nick, og har gjort det flere ganger i tråden allerede. Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 6. desember 2012 #11163 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg tror mye av problemet ligger i at du blander deg inn som en moralsk overdommer i en debatt uten at du egentlig setter deg inn i hvorfor debatten har oppstått. FF sier en ting og gjør noe annet. FF prøver å fremstå som om hun er interessert i og besitter kunnskap om mat og vin. Mulig interessen er der på et eller annet nivå, men da stjeler man ikke andres oppskrifter og man serverer ikke Blue Nun i bryllluoet sitt. Beklager. Samme med trening. Hun trener styrke uten rett teknikk. Hun sulter seg til en lav fettprosent og kurrer når noen kommenterer at hun «er så muskuløs». Hun restituerer seg dårlig og når det påpekes i denne tråden dukker det kjapt opp innlegg om at hun i dag tok seg treningsfri, for restitusjon er så viktig (...). Saken er at damen formidler et treningsregime som er usunt og tvangspreget. Hadde kunnskap om trening vært i forsetet og ikke den evige jakten på en tynn kropp ville hun for det første spist mer og for det andre ikke snakket febrilsk om inspirasjon til trening, samvittighetsgnål for å misse løping en dag eller dette evige maset om at hun trener for å være sunn. FF trener for å være tynn, punktum. Så til hennes mote- og stilsans ... Hele huset ser ut som et ungpikerom. Det finnes ingenting i innredningen som tilsier at vi er i noe annet enn et dukkehus. Dama skal forestille å være snart 25. Klærne hun går med er helt greie, men sammensetninger og overmatchingen hennes gjør at hun ser blodharry ut til enhver tid. Nei, mote dreier seg ikke om å matche alt fra øredobber til sko og lesse på med så mye tilbehør at hele antrekket drukner i dem. Det er et evig kaos av øredobber, armbånd, halskjeder, solbriller og sko. FF er ute av stand til å se hvor ille det blir med for mye av alt. Sminken. Monsterbrynene hun tegner på seg er ikke flatterende for henne. Å være fullstendig dekket av brunkrem og annet til enhver tid er aldrende. Årsaken til «ser førti år ut»-kommentarene ligger mye her. Dama sminker seg dramatisk for å gå på butikken og handle dopapir. Det blir så malplassert, hva/hvem er det hun pynter seg for? Hun går jo i grunnen bare hjemme og passer på hunder og lager mat til mannen sin. Knallrød leppestift hver dag er for horer eller forretningskvinner. FF er husmor. Hun er i det store og hele en gigantisk posør. Man kan si hva man vil om livsstilsvalg, men å rakke ned på andres kosthold og (fravør av) treningsvaner til enhver tid er å betrate som uhøflig. Og det gjør FF konstant. Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7 Fenomenet FF og denne tråden fascinerer meg såpass at jeg føler jeg kan si med sikkerhet at jeg har "satt meg inn" i diskusjonene rundt henne. At jeg ikke er enig med det dere holder på med, er en annen sak. Argumentet "du forstår ikke hva du snakker om", er sjelden positivt i diskusjoner uansett. Nok en gang; jeg har bare en annen virkelighetsoppfatning. At hun har dårlig smak er det jo lov å mene. Men jeg opplever fortsatt ikke å ha fått konkrete eksempler på at FF mener hun er "høykulturell". At hun sier hun er interessert i mote og interiør og synes de tingene hun kjøper er fine, er ikke det samme som å si at man er høykulturell. At hun har sagt at hun bestitter kunnskap om vin, har jeg ikke fått med meg. Det eneste jeg har fått med meg, er at hun skriver om ting hun liker og synes er fine. Og selvsagt synes hun selv at hun har god smak - ingen går vel rundt og tenker om seg selv "Jeg har så elendig smak". Men jeg har ikke fått noe inntrykk av at hun tror hun tilhører en eller annen "høyere kulturell sfære" enn andre. Ingen har vist meg noe hun har skrevet som tyder på det - det eneste dere sier er at det "gjennomsyrer" hele bloggen hennes. Nok en gang et spørsmål om tolkning. Og nok en gang: FF rakker langt mindre ned på andres smak og vaner enn hva dere her inne gjør. PS "Knallrød leppestift hver dag er for horer eller forretningskvinner." Ha ha, det var en spøk, ja? Ingen andre "moralske overdommere" her, nei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 6. desember 2012 #11164 Del Skrevet 6. desember 2012 HVORFOR må Caroline fortelle alle hva hun har og ikke har, det blir liksom litt påtatt, om dere skjønner? De som har noe, eier noe, og er noe, trenger sjelden å fortelle det. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 fordi hun kompenserer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2012 #11165 Del Skrevet 6. desember 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 6. desember 2012 #11166 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg ser hvertfall ikke ned på folk som spiser pannekaker til frokost på ferie. De kunne spist godteri 24/7 uten at jeg så mye som hadde hevet et øyenbryn. Hvorfor i all verden skal jeg bry meg om hva folk spiser? Jeg tenker bare at du ikke kan ha det særlig bra med deg selv og kroppen din,i likehet med Caroline. Tror hun har jævlig lyst på den pannekaka jeg, det er nok , i mangel på et bedre ord/forklaring , et lite stikk av sjalusi - samme med når en jente kaller en annen for hore bare fordi gutten hun liker snakker med henne. Kan bare ikke forstå dette behovet med det svaret hun ga, ingenting annet enn at hun vil fremstå som perfekt som spiser supersunt til å med på ferie å rakker ned på folk som ,tenk deg det, TAR EN PANNEKAKE TIL FROKOST, FEITE IDIOTER. Håper hun skjuler godt hva hun mener i matsalen å ikke stirrer på folk, hadde hvertfall fått en lite hyggelig hilsen fra meg Dette er nettopp det jeg mener med ulik virkelighetsoppfatning: Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å dra så mange konklusjoner ut av så lite. FF og jeg skriver at vi ikke kan fatte at folk liker pannekaker med sirup til frokost. Ut fra dette konkluderer du: - Ingen av oss har det godt med oss selv og kroppene våre. - FF sier dette bare for å fremstå som perfekt og supersunn. - Hun tenker at folk er feite idioter som spiser pannekaker til frokost. - Hun har et behov for å stirre med avsky på folk i matsalen fordi de spiser slikt. Storm i et vannglass blir nesten et litt for svakt utrykk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11167 Del Skrevet 6. desember 2012 Hun trillet hjem i går også. Hvis det norske teater skal sette opp ''pannekaka'', så er vel Caroline gullkandidat til hovedrollen. ''Pannekaka som trillet hjem'' Anonym poster: fa0e521c65fb0a104f28f0566d4933b5 :skratte: :skratte: Er det bare jeg som får opp mange reklameinnlegg på rekke og rad på FFs blogg i dag? Jeg bruker google reader av prinsipp - for å ikke gi henne klikk på bloggen. Kan det være noe feil der? Når jeg gikk inn på bloggen via google reader i stad, var det lagt mange, mange sponsa innlegg om blant annet julegavetips osv. Alt fra smykker og parfyme til veldig sexy undertøy.. Det stod at admin, Hanne og Mariya hadde postet disse innleggene. Hva ER det? Er det bare jeg som ser dette? Hæ, hun får vel klikk selv om man oppsøker bloggen via google? Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. desember 2012 #11168 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg får også opp "gale" innlegg i google reader, både på fotballfrue og ida wulff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11169 Del Skrevet 6. desember 2012 :skratte: :skratte: Hæ, hun får vel klikk selv om man oppsøker bloggen via google? Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 Google reader, ikke google. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11170 Del Skrevet 6. desember 2012 Skal si det er aktivitet her. Flere som er våknet opp av rosaverden til FF rakner. Ikke søren om jeg er inne på bloggen mer, sponse henne med shopping og legge negler. Nei, da får hun heller få seg en annen jobb. Prøve jobbe 8-16 i butikk, skole, barnehage, sykehus, sykehjem, kontor, gå med avisen What so ever, bare hun prøver en skikkelig jobb. Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. desember 2012 #11171 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvis FF hadde vært trygg på seg selv, hadde hun ikke moderert bloggen sin etter hvilke meninger og oppfatninger mange har her på KG. Virker som vi har indirekte endel innflytelse selv om hun nesten konsekvent blokker oss utfra kommentarfeltet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11172 Del Skrevet 6. desember 2012 Siden jeg ikke har kompetanse på dette, så får jeg spørre her.. Tiril spør i kommentarfeltet ang retusjering av det siste bildet (tror jeg) i innlegget Margarita. Er det retusjering eller ikke? Tiril says: December 6, 2012 at 16:59 hvorfor har du retusjert armhulen din caroline? man ser det veldig tydelig altså ReplyFotballfrue says: December 6, 2012 at 17:01 Hva? Tror det bare er skygge? Jeg har i hvert fall ikke retusjert noe - C Tiril says: December 6, 2012 at 17:28 Jeg tror fremdeles du har retusjert, det veldig tydelig at det ikke er en skygge. Det er akkurat sånn det blir når man bruker den i iphoto (pleier å bruke den selv). Ikke at det er noe galt i det altså, lurte bare på hvorfor ReplyFotballfrue says: December 6, 2012 at 17:29 Hadde ikke hatt noe problem med å innrømme det, men jeg har faktisk ikke gjort det. Leit at du ikke tror på meg, men det får være din sak - C Anonym poster: eca89d7ffb31cf3372f436a097bf74f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11173 Del Skrevet 6. desember 2012 En sprøytenarkoman hadde drept for de hendene.Så tydelige blodårer har jeg ikke sett på folk under 80 Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2012 #11174 Del Skrevet 6. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2012 #11175 Del Skrevet 6. desember 2012 Så ikke tegn til redigering av den armhulen jeg, overrasker meg at de drikker margaritas. De er de mest kcalori rike drinkene som finnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 6. desember 2012 #11176 Del Skrevet 6. desember 2012 Så ikke tegn til redigering av den armhulen jeg, overrasker meg at de drikker margaritas. De er de mest kcalori kaloririke drinkene som finnes. Ikke jeg heller. Det som overrasker meg mest er at folk faktisk gransker bildene så nøye! Da har man mye å ta seg til Beklager at jeg pirket, men jeg klarte ikke å la være. Jeg ser så mange som skriver det slik 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11177 Del Skrevet 6. desember 2012 Fotballfrue says: December 6, 2012 at 17:04 Denne gangen har jeg vært så fornuftig, har pakket skopar som kan brukes om igjen til flere enn et antrekk, så endte opp med 7 høyhælte :D Klem! Herrefred. Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add Til varme strøk pakker jeg med ett par sko; flip-flops.... For et tragisk skue det der er. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 6. desember 2012 #11178 Del Skrevet 6. desember 2012 Dette er nettopp det jeg mener med ulik virkelighetsoppfatning: Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å dra så mange konklusjoner ut av så lite. FF og jeg skriver at vi ikke kan fatte at folk liker pannekaker med sirup til frokost. Ut fra dette konkluderer du: - Ingen av oss har det godt med oss selv og kroppene våre. - FF sier dette bare for å fremstå som perfekt og supersunn. - Hun tenker at folk er feite idioter som spiser pannekaker til frokost. - Hun har et behov for å stirre med avsky på folk i matsalen fordi de spiser slikt. Storm i et vannglass blir nesten et litt for svakt utrykk. Ja, jeg gjør det. Tenk hvis det eneste jeg skrev på facebook var: - Han ved siden av meg har spist 5 boller..herregud, at folk klarer å spise sånnt piss - Jeg skjønner ikke folk som ikke trener på ferie! Selv om man er på ferie så betyr det ikke at man skal drite i kroppen sin! -Jeg så nettopp en som spiste pannekaker til frokost, hva skjer med verden? - Æææ jeg fikk ikke trent 2 timer idag,må ta det igjen på kvelden før jeg legger meg! Hadde du ikke tenkt "hva faen feiler den jenta"? Det hadde hvertfall jeg Jeg syns ikke det er "å dra så mange konklusjoner ut av så lite" Ja,hun kommer med sånne små stikk ,men når de kommer et par ganger i mnd, da blir ting plutselig ikke så små lengre. Å det er fryktelig mange eksempler å ta frem her. Jeg ønsker henne alt godt, men det er vanskelig å tro at hun har det godt , selv om hun prøver hardt. Litt for hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 6. desember 2012 #11179 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, jeg gjør det. Tenk hvis det eneste jeg skrev på facebook var: - Han ved siden av meg har spist 5 boller..herregud, at folk klarer å spise sånnt piss - Jeg skjønner ikke folk som ikke trener på ferie! Selv om man er på ferie så betyr det ikke at man skal drite i kroppen sin! -Jeg så nettopp en som spiste pannekaker til frokost, hva skjer med verden? - Æææ jeg fikk ikke trent 2 timer idag,må ta det igjen på kvelden før jeg legger meg! Hadde du ikke tenkt "hva faen feiler den jenta"? Det hadde hvertfall jeg Jeg syns ikke det er "å dra så mange konklusjoner ut av så lite" Ja,hun kommer med sånne små stikk ,men når de kommer et par ganger i mnd, da blir ting plutselig ikke så små lengre. Å det er fryktelig mange eksempler å ta frem her. Jeg ønsker henne alt godt, men det er vanskelig å tro at hun har det godt , selv om hun prøver hardt. Litt for hardt Poenget mitt er uansett at hun absolutt ikke har skrevet noen av de tingene du nevner. Det er bare hva du tolker ut fra det hun skrev. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #11180 Del Skrevet 6. desember 2012 Kom til å tenke på Nivea-reklamen hvor hun dama er så bekymra for hva kjæresten syns om armhulene hennes.....MUST.BE.PERFECT Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg