AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11061 Del Skrevet 5. desember 2012 Mja, når jeg tenker på hva jeg har fått på mine siste langturreiser så er det faktisk ikke så veldig mange kalorier igjen i boksen hvis man fjerner ris/pasta, desserten som ofte er kake/kjeks samt rundstykkene man får. Kommer såklart an på hva som er på menyen den dagen. Anonym poster: 4032d3f981b23d451154ebc7b30abc17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11062 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva i all verden skal liksom dette være? Legger man ut treningsbilder, bør man være nøye med hvilke man velger. Her har hun null i teknikk, og dette skal leserne lære av? å hærregud. det der så bare ikke bra ut. det ser ut som hun aldri har gjort strak markløft i det hele tatt. hun MÅ kødde. ja jeg tror det .. Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11063 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette er vel mer riktig teknikk eller? http://gfx.dagbladet.no/labrador/167/167409/16740975/jpg/active/729x.jpg Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. desember 2012 #11064 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva i all verden skal liksom dette være? Legger man ut treningsbilder, bør man være nøye med hvilke man velger. Her har hun null i teknikk, og dette skal leserne lære av? Jeg får vondt i ryggen bare av å se bildet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. desember 2012 #11065 Del Skrevet 5. desember 2012 Fotballfrue says: December 5, 2012 at 14:27 Hehe, du er så søt! Tusen takk :D Nei, vi har aldri med egen mat. På flyet spiser jeg alt jeg får, bortsett fra karbohydratene fra kjeks og rundstykker, ris og den type ting Ber heller om nøtter, de har som regel det ombord Iskrem unner jeg meg lett på ferie dersom jeg har lyst på Klem! Så fruen spiser alt hun får servert, sånn bortsett fra... alt. Utenom nøtter, da. Anonym poster: 2041e694de3a25c945790f432013c281 Det der med å unne seg sier alt når man er så mager som FF... Unne sg for FF er å spise og få dårlig samvittig. Etter min mening er ikke dette normale for en som tynn person 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 5. desember 2012 #11066 Del Skrevet 5. desember 2012 Når jeg "unner" meg noe ekstra så tar jeg to kakestykker istedenfor ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 5. desember 2012 #11067 Del Skrevet 5. desember 2012 Herremin for en storm i et vannglass over en liten fillekommentar om at hun ikke liker frokoster med pannekaker, sirup og hvetebakst. Det er en typisk kommentar som mange nordmenn, inkludert meg selv, gjerne slenger om frokoster i andre land. Du trenger ikke ha verken spiseforstyrrelser eller et unaturlig oppheng i low carb for å føle motstand mot de søte og næringsfattige frokostene du får mange steder. Jeg skeier gjerne ut på ferie, men for meg betyr det i så fall å drikke mye øl og spise mye is. Pannekaker og croissanter til frokost er jeg faktisk ikke det spor interessert i - jeg vil starte dagen med skikkelig mat og ha næring å gå på utover dagen. Mange som tenker sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. desember 2012 #11068 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva i all verden skal liksom dette være? Legger man ut treningsbilder, bør man være nøye med hvilke man velger. Her har hun null i teknikk, og dette skal leserne lære av? Håper det der ikke skal forestille strake markløft..! Men med en manual? Hun skal vel bare trille den bort til LK eller noe. Dette er vel mer riktig teknikk eller? http://gfx.dagbladet...active/729x.jpg Anonym poster: 8440a66a5e0c6475cb0596eb5b0501db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11069 Del Skrevet 5. desember 2012 Herremin for en storm i et vannglass over en liten fillekommentar om at hun ikke liker frokoster med pannekaker, sirup og hvetebakst. Det er en typisk kommentar som mange nordmenn, inkludert meg selv, gjerne slenger om frokoster i andre land. Du trenger ikke ha verken spiseforstyrrelser eller et unaturlig oppheng i low carb for å føle motstand mot de søte og næringsfattige frokostene du får mange steder. Jeg skeier gjerne ut på ferie, men for meg betyr det i så fall å drikke mye øl og spise mye is. Pannekaker og croissanter til frokost er jeg faktisk ikke det spor interessert i - jeg vil starte dagen med skikkelig mat og ha næring å gå på utover dagen. Mange som tenker sånn. Men det er jo et personlig valg. Jeg ser ikke ned på folk som velger lyst brød, jeg undrer meg kanskje bare over hvordan de klarer å holde seg mette og fulle av energi. Jeg ville ikke sagt 'det verste er at folk kaster innpå annen mat enn meg' når jeg er på ferie, jeg ville passet mine egne saker. Jeg spiser kun havregrøt eller grovbrød og tar ikke i pannekaker til frokost med ildtang engang, men jeg sitter da søren meg ikke og baksnakker andre folk ved frokostbordet av den grunn. Hun begynner å få utrolig mange av disse 'fillekommentarene', kun to dager etter at hun har kommentert de beina. Anonym poster: 4032d3f981b23d451154ebc7b30abc17 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11070 Del Skrevet 5. desember 2012 Men det er jo et personlig valg. Jeg ser ikke ned på folk som velger lyst brød, jeg undrer meg kanskje bare over hvordan de klarer å holde seg mette og fulle av energi. Jeg ville ikke sagt 'det verste er at folk kaster innpå annen mat enn meg' når jeg er på ferie, jeg ville passet mine egne saker. Jeg spiser kun havregrøt eller grovbrød og tar ikke i pannekaker til frokost med ildtang engang, men jeg sitter da søren meg ikke og baksnakker andre folk ved frokostbordet av den grunn. Hun begynner å få utrolig mange av disse 'fillekommentarene', kun to dager etter at hun har kommentert de beina. Anonym poster: 4032d3f981b23d451154ebc7b30abc17 Hvem faen bryr seg...Om man spiser pannekaker til frokost og havregrøt til middag, det er vel det store bildet som er viktigst? Og pannekaker er da vesentlig bedre enn en svær pose med godteri? Når jeg er på ferie i Italia spiser jeg italiensk is til frokost, og jeg går ikke opp i vekt av det. Man har ikke alltid like mye matlyst i varmen. Det jeg er spent på, er hvordan fruen og hennes mann, skal nekte eventelle barn å spise pannekaker og slike ting som barn synes er aller mest gøyalt (og ikke minst best)! Selv på ferie! Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 5. desember 2012 #11071 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Men det er jo et personlig valg. Jeg ser ikke ned på folk som velger lyst brød, jeg undrer meg kanskje bare over hvordan de klarer å holde seg mette og fulle av energi. Jeg ville ikke sagt 'det verste er at folk kaster innpå annen mat enn meg' når jeg er på ferie, jeg ville passet mine egne saker. Jeg spiser kun havregrøt eller grovbrød og tar ikke i pannekaker til frokost med ildtang engang, men jeg sitter da søren meg ikke og baksnakker andre folk ved frokostbordet av den grunn. Hun begynner å få utrolig mange av disse 'fillekommentarene', kun to dager etter at hun har kommentert de beina. Anonym poster: 4032d3f981b23d451154ebc7b30abc17 Det er også et personlig valg å trene på ferie. Og det valget tror jeg heller ikke FF er alene om å ta. Likevel er det mange nok mennesker som dømmer henne for det. Slik de dømmer henne for alt mulig annet. Bare på de siste sidene blir hun dømt for at hun forsøker å være "finere" enn hun egentlig er, for at hun kommer med en uheldig kommentar om beina til en jente, og deretter for at hun endrer på denne uheldige kommentaren. For all del, ikke legg godviljen til og tro at hun endret kommentaren fordi hun innså sitt feilsteg - det var bare for at hun "ikke kan stå for tabbene sine" eller noe sånt. Jeg sier ikke nødvendigvis at disse foregående kommentarerne kommer fra deg, orker ikke sjekke hva du evt har postet tidligere. Men du passer jo alldeles ikke dine egne saker. Du sitter jo her og snakker om FFs saker. Og for meg er det toppen av ironi at FF skal få tyn fordi hun "dømmer" andre som spiser en næringsfattig frokost. En sånn filleting. Når hele denne tråden bare handler om å dømme henne for omtrent alt hun foretar seg. Guess what, jeg også "ser ned på" folk som spiser pannekaker med sirup til frokost. "For noen tosker de er som tror DET er en bra frokost", tenker jeg. Men dere andre, dere ser vel aldri ned på noen for noe, dere? Endret 5. desember 2012 av Zess 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. desember 2012 #11072 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg innrømmer det - Jeg hater utenlandsk frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11073 Del Skrevet 5. desember 2012 For du er liksom høykultur, eller? Som sitter og saumfarer en blogg du misliker for så å slenge dritt om den på KG? Anonym poster: b6a6c6025abaf9d7d9747a890321439f Har da aldri sagt jeg er høykultur..? Men jeg later ikke som heller. Det er det som er poenget. Hva i all verden skal liksom dette være? Legger man ut treningsbilder, bør man være nøye med hvilke man velger. Her har hun null i teknikk, og dette skal leserne lære av? Duh, man velger jo det bildet man ser tynnest ut da! Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11074 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja man blir veldig mett av nøtter...hehe. Kanskje 3 kg ja, men 4-5 nøtter metter ikke. Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 5. desember 2012 #11075 Del Skrevet 5. desember 2012 Har da aldri sagt jeg er høykultur..? Men jeg later ikke som heller. Det er det som er poenget. Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 På hvilken måte er det egentlig FF har latt som hun er høykulturell? Fikk med meg at dere snakket om hvordan hun skriver om reisene med foreldrene i oppveksten, men akkurat hva har hun skrevet for å gi inntrykk av at hun tror hun er så veldig høykulturell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11076 Del Skrevet 5. desember 2012 Endelig et bilde hvor hun ikke snur ansiktet til høyre! Synes bildet var nydelig da, hun er veldig pen naturlig synes jeg, mye penere enn når hun har sminke på.. http://fotballfrue.n...12/DSC04371.jpg Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1 Jeg kjente henne virkelig ikke igjen. Ikke på det bildet og ikke på så mange andre bilder heller etter at hun både sprøytet inn greier i leppene og farget håret med annen farge. Pen var hun på bildet, ja! Anonym poster: 55fe97fb197b3c55846cd3a63d8d521e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 5. desember 2012 #11077 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er også et personlig valg å trene på ferie. Og det valget tror jeg heller ikke FF er alene om å ta. Likevel er det mange nok mennesker som dømmer henne for det. Slik de dømmer henne for alt mulig annet. Bare på de siste sidene blir hun dømt for at hun forsøker å være "finere" enn hun egentlig er, for at hun kommer med en uheldig kommentar om beina til en jente, og deretter for at hun endrer på denne uheldige kommentaren. For all del, ikke legg godviljen til og tro at hun endret kommentaren fordi hun innså sitt feilsteg - det var bare for at hun "ikke kan stå for tabbene sine" eller noe sånt. Jeg sier ikke nødvendigvis at disse foregående kommentarerne kommer fra deg, orker ikke sjekke hva du evt har postet tidligere. Men du passer jo alldeles ikke dine egne saker. Du sitter jo her og snakker om FFs saker. Og for meg er det toppen av ironi at FF skal få tyn fordi hun "dømmer" andre som spiser en næringsfattig frokost. En sånn filleting. Når hele denne tråden bare handler om å dømme henne for omtrent alt hun foretar seg. Guess what, jeg også "ser ned på" folk som spiser pannekaker med sirup til frokost. "For noen tosker de er som tror DET er en bra frokost", tenker jeg. Men dere andre, dere ser vel aldri ned på noen for noe, dere? Det er så godt å lese gode innlegg med gode poeng i midt opp i denne suppa!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11078 Del Skrevet 5. desember 2012 Når hun ikke trener flyr hun rundt på stranda og tar bilder av klokker hun skal reklamere for. LOL? Slapp av med ferie du! Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 5. desember 2012 #11079 Del Skrevet 5. desember 2012 På hvilken måte er det egentlig FF har latt som hun er høykulturell? Fikk med meg at dere snakket om hvordan hun skriver om reisene med foreldrene i oppveksten, men akkurat hva har hun skrevet for å gi inntrykk av at hun tror hun er så veldig høykulturell? Tror det er noe svært vesentlige ting du ikke har fått med deg i tråden eller så har du simpelten ikke skjønt poenget, -ene som har kommet opp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #11080 Del Skrevet 5. desember 2012 Lol, og hun tåler ikke kritikk for sitt kosthold, også driver hun å kritiserer andres på den måten Anonym poster: 686178ac8df03dce43f1acefe28ba5d6 sant. hun holder strengt på dette lavkarboet, fordi hun vet det selger. dessverre for henne så er lavkarbo på vei "ut" nå. lurer på hva hun finner på da? grovkarbo er en annen variant. det er en typisk vanlig norsk og sunn variant med LITT mindre karbohydrater. lavkarbo slik FF bedriver er ekstremt farlig. dette vet jeg. min mann som er lege anbefaler ikke dette. min manns kamerat som er ernæringsfysiolog anbefaler ikke dette som et vanlig kosthold i det hele tatt. de fleste vet at dette er usunt og i den grad som FF markedsfører dette så er det direkte farlig. karbohydrater skal man faktisk ha. det trenger ikke komme i fra hvitt brød, men i fra tregere karber o.l. hun snakker tull og tøys. hvis hun faktisk spiser sånn lavkarbo nhun påstår, så utsetter hun seg for alvorlige sykdommer. derfor vet jeg ikke helt om jeg tror hennen. Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg