Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe vits å mase mer om fruens flyskrekk? Jeg helt frisk, ikke kontrollfreak og ikke er jeg anorektisk. Jeg har óg, tro det eller ei, flyskrekk! Dette resulterer i lite reising, og i alle fall ikke alene. Hadde jeg drukket en flaske hadde jeg nok blitt alt for full, men noen glass - ja, takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe vits å mase mer om fruens flyskrekk? Jeg helt frisk, ikke kontrollfreak og ikke er jeg anorektisk. Jeg har óg, tro det eller ei, flyskrekk! Dette resulterer i lite reising, og i alle fall ikke alene. Hadde jeg drukket en flaske hadde jeg nok blitt alt for full, men noen glass - ja, takk!

Mitt poeng var ikke kun flysrekket isolert, det kan alle ha en eller annen fobi, men omfanget av fobier, ekstrem flyskrekk, sprøyteskrekk, redsel for å være alene hjemme som 25 åring. For meg henger dette sammen med et høyt behov for kontroll, en overlevelses mekanisme.

Anonym poster: 59d3ead4ee8847467adea57eae23be56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Mitt poeng var ikke kun flysrekket isolert, det kan alle ha en eller annen fobi, men omfanget av fobier, ekstrem flyskrekk, sprøyteskrekk, redsel for å være alene hjemme som 25 åring. For meg henger dette sammen med et høyt behov for kontroll, en overlevelses mekanisme.

Hvis du ser det på den måten, så har jo alle med fobier et høyt kontrollbehov. For det er jo litt av det fobier handler om, å ikke ha kontroll over det man er redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun er redd for å være alene hjemme slik som folk tydeligvis hater henne...

Men skjønner hva du mener. Alikevell syns jeg det blir feil å trekke paralleller til blant annet anoreksi på en så bastant måte som i noen av innleggene på forrige side.

Anonym poster: 91413fce4ab45b1d9f1672642c5381fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun er redd for å være alene hjemme slik som folk tydeligvis hater henne...

Men skjønner hva du mener. Alikevell syns jeg det blir feil å trekke paralleller til blant annet anoreksi på en så bastant måte som i noen av innleggene på forrige side.

Anonym poster: 91413fce4ab45b1d9f1672642c5381fd

Nå var det ikke meg som skrev om anoreksi, men nå har denne damen blogget i noen år og man trenger ikke være Einstein for å skjønne at hun er undervektig. Arm og muskler som et barn er ganske sjokkerende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at hun ikke vet hva smokey eyes er. Smokey eyes er ikke masse øyenskygge med eyeliner under, men øyenskygge under vippekanten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hedgepig

Camilla says:

November 30, 2012 at 18:18

Spurte om dette i et annet innlegg man finner ikke kommentaren igjen:P

Hva er LK utdannet som? Før han begynte på MED1 altså;)

Reply

Fotballfrue says:

November 30, 2012 at 19:02

Lars-Kristian er fotballspiller i Tippeligaen :)

Reply

Haha

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Nå var det ikke meg som skrev om anoreksi, men nå har denne damen blogget i noen år og man trenger ikke være Einstein for å skjønne at hun er undervektig. Arm og muskler som et barn er ganske sjokkerende.

Er det mer "lovlig" å være overvektig enn undervektig?

Hvis du går tilbake og ser på tidligere bilder av Caroline så ser du at hun alltid har vært tynn.

Kaller du overvektige folks utseende også for sjokkerende?

Sier du sånn rett ut til folk eller er det bare på nettet det er en akseptert måte å beskrive andre mennesker på?

Det jeg synes er sjokkerende i denne tråden er den ufyselige måten dere beskriver et menneske dere ikke kjenner.

Endel av dere skriver her fordi dere er redde for den negative innvirkningen Caroline har på unge jenter. Har det noensinne slått dere at uttalelsene deres i denne tråden er det samme som skoler, foreldre og styresmaktene prøver å sette en stopper for? Mobbing på nett er blitt et stort og alvorlig samfunnsproblem. Gjør et søk på mobbing på nett og selvmord - les det dere får fram og i det minste prøv å ta det innover dere.

Jeg vet at endel av dere faktisk er voksne kvinner, noen endatil mødre til tenåringsjenter ... det gjør det hele ekstra tragisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du her? FF blogger da på det høyeste nivået, hun er faktisk norges største blogger!

Anonym poster: fcfeb6ae73b08f36a94cc9f310f91324

det finnes bloggere som er høyere enn FF her i norge men de markedsfører seg ikke ved å f.x vise alt de har i hjemmet og lignende. camilla pihl f.x. hun er på et enda høyere nivå enn FF. det samme er hippehippemilkshake, ulrikke lund og stine lita. disse syntes bare på en annen måte i de sosiale mediene.

Pihl ser man i kataloger og i reklamefilmer. Bildene til pihl og disse andre er mer proffe, stilrene og har litt mer klasse. Jeg sier ikke at FFs bilder er dårlige. de er helt ok, men det er forskjell på bloggerne og bloggmiljøet. dette kommer nok an på øyet som ser men hvis man bruker pihl som eksempel så mener jeg hun er en bloggere som er på et høyere nivå pga oppdragene hun tar, sponsorene hun får og tar. det hele gøres mer profesjonelt og er ofte mer ærlig og mer tenkt igjennom.

jeg vet ikke om jeg gjorde meg forstått? :)

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

Ja dette må du gjerne si. du skulle bare visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både FF og TCMN har mange flere lesere enn f.eks. Camilla Pihl, men jeg syns likevel at hun blogger på et helt annet nivå enn de to førstnevnte.

ja. fordi Pihl er mer profesjonell. Pihl markedsfører seg i reklamer og lignende. hun tar ikke alle som sponsorer. hun har integritet mener jeg. FF og TCMN må markedføre seg på en helt annen måte. en relativt skitten måte som de har fått påpakk for for hundrede gang. de snapper opp av andre blogger. FF og de fleste på side2. jeg ser de tar i fra camilla pihl, hippehippemilkshake og stine lita. og slik må de holde på, fordi de blogger på denne måten som jeg mener er skitten.

jeg har en stødig utdannelse innen markedsføring. side2 bloggerne holder seg gående ved å ta alt i fra andres innlegg. ideer, historier kopierer de og gjør om en del ord så klart og generelt sett så er de veldig på kanten av hva loven sier er greit. Pihl er en større blogger for en god og stor blogg handler ikke om lesertallene men om hvem som leser bloggen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl har jo nesten aldri annonser på bloggen sin. Hun driver jo en meget lukrativ forretning utenom, og bruker nok minimalt med tid på fjåseri sammenlignet med FF. Jeg har sett henne mange ganger i Oslo, og hun er laidbackheten selv. Og kvinner er ofte vakrest slik. FF har jo nesten bare annonser, treningsbilder eller matbilder. Og hvis hun har annonser pakker hun det gjerne inn i en "historie" fra dagen; hei, jeg har trent, har ikke tid til å dusje, jeg har fett hår! Men VET DERE HVA?? Catzy har en FANTASTISK tørrshampo.Jaaaddda. Camilla Pihl er i en heeelt annen liga.

Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6

helt enig. derfor digger jeg slike bloggere som Pihl. Du vet de er ærlige, de kan ofte det de gjør og de LIKER det de gjør. mange av side2 bloggerne gir tydelig uttrykk for at de er drittlei blogging. ikke så rart når de holder på som de gjør.

Pihl og lignende blogger ligger ikke på topplisten og det er sjeldent intensjonen til disse bloggerne heller. som jeg har nevnt flere ganger her nå så liker jeg måten ting blir markedsført på via pihl og lignende blogger fordi hvis noe der er reklame så vet man at de i det minste går god for det.

når man ser kristine andersen, FF, idawulff og lignende da blir de "små" i forhold til Pihl og lignende bloggere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla says:

November 30, 2012 at 18:18

Spurte om dette i et annet innlegg man finner ikke kommentaren igjen:P

Hva er LK utdannet som? Før han begynte på MED1 altså;)

Reply

Fotballfrue says:

November 30, 2012 at 19:02

Lars-Kristian er fotballspiller i Tippeligaen :)

Reply

Haha

Han er jo det. Ikke akkurat "utdannet som", men dog.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michelle says:

December 1, 2012 at 08:49

ååh, lilla glitterkjole <3 gleder meg til å se =) kjempe koselig leiligheten deres har blitt, de nye bildene var kjempe fine :)

Reply

Fotballfrue says:

December 1, 2012 at 08:57

Tusen takk :D Tipper du mener huset ;)

Mange klemmer :)

Reply

Anonym poster: 4894b00515ada0d720b2456588fc00ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Michelle says:

December 1, 2012 at 08:49

ååh, lilla glitterkjole <3 gleder meg til å se =) kjempe koselig leiligheten deres har blitt, de nye bildene var kjempe fine :)

Reply

Fotballfrue says:

December 1, 2012 at 08:57

Tusen takk :D Tipper du mener huset ;)

Mange klemmer :)

Reply

Hva var det som var galt her? Jeg har lest gjennom det du har skrevet flere ganger, men klarer ikke å finne noe å pirke på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke. For meg virker det som om Fotballfrue har et ideelt liv. Et perfekt liv om jeg tør si det. Kan noen forklare meg hva som er galt med livet hennes?

Anonym poster: 477a4d063b74de8a3e146e840de67519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som var galt her? Jeg har lest gjennom det du har skrevet flere ganger, men klarer ikke å finne noe å pirke på.

Hun MÅ konstatere at hun bor i hus, ikke leilighet. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun MÅ konstatere at hun bor i hus, ikke leilighet. ;)

Jeg synes ikke hun konstanterer noe som helst, jeg ville også påpekt at det var et hus om jeg var henne, fordi det er jo det, det er! :)

Endret av julielis
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...