AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #841 Skrevet 28. januar 2012 Som mann så synes jeg Karoline Eriksen (Fotballfrue, tror det er det hun heter. Har bare sett henne på fjernsyn) er ganske digg. Hun har perfekt kropp om hun hadde hatt bryster. Hun burde tatt seg en tur til kirurg. Godt trent, fin rumpe og høyst sannsynlig "dum som et brød", men desverre flat som flyndre. Yup. Men litt kjipt at hun er nødt til å vri svai i ryggen og plassere hodet i riktig vinkel for hver gang dere to skulle tatt ett bilde sammen da :D 1
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #842 Skrevet 28. januar 2012 Noen ganger har jeg lurt på hvordan man får solgt str XS på en salgsblogg? En modell er nok en 30-32, men en normal norsk jente? Modellene er som regel ikke 30/32 fordi de som regel er rimelig høye (og dermed ser ekstra tynne ut selv om de er str 36). Jeg anser meg selv som en normal norsk jente, og opplever veldig ofte at 34 blir for stort, spesielt i midjen og lårene. Og ja, jeg handler klær i barnestr når jeg finner noe jeg liker. Trenger absolutt ikke største str der heller, gitt. 3
Rusken Skrevet 28. januar 2012 #843 Skrevet 28. januar 2012 Yup. Men litt kjipt at hun er nødt til å vri svai i ryggen og plassere hodet i riktig vinkel for hver gang dere to skulle tatt ett bilde sammen da :D Haha. Touchè!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #844 Skrevet 28. januar 2012 Modellene er som regel ikke 30/32 fordi de som regel er rimelig høye (og dermed ser ekstra tynne ut selv om de er str 36). Jeg anser meg selv som en normal norsk jente, og opplever veldig ofte at 34 blir for stort, spesielt i midjen og lårene. Og ja, jeg handler klær i barnestr når jeg finner noe jeg liker. Trenger absolutt ikke største str der heller, gitt. Vel.... Det er en kjenngjering at modeller er en xs. Str går mer på bredden enn lengden. Nå vet jeg ikke hvor høy du er eller hvor mye du veier, men barnestørrelse er maks 14 år. Det er ikke helt gjennomsnittet for en person over 20 år vil jeg si. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #845 Skrevet 28. januar 2012 Mange kjøper små klær som thinspiration. For eksempel er det sikkert mange normalvektige fjortenåringer som kjøper Carolines klær så de kan slanke seg inn i dem. 1
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #846 Skrevet 28. januar 2012 Vel.... Det er en kjenngjering at modeller er en xs. Str går mer på bredden enn lengden. Nå vet jeg ikke hvor høy du er eller hvor mye du veier, men barnestørrelse er maks 14 år. Det er ikke helt gjennomsnittet for en person over 20 år vil jeg si. Vel, Siri Tollerød, som er en norsk catwalkmodell (en kjent sådan) bruker size 4 i US-str. Det tilsvarer europeisk 34. Mini Anden, som er en svensk modell som blant annet har vært kampanjemodell for Cubus, er str 36. 30/32 er faktisk ikke normen for modeller på nettbutikker. Jeg er 160 høy, veier ca 48 kg, og går ofte i str 13 år i barnestr (barnestr går forresten opp til 176, som tilsvarer 16 år, eller 176 i høyde). Nei, jeg er langt fra sykelig tynn, men jeg er jævlig glad for at butikkene ikke bare selger gjennomsnittsstørrelser. Det hadde vært ganske dritt for alle oss som ikke er 168 cm og 60 kg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #847 Skrevet 28. januar 2012 modeller har ofte mål på 80-60-80,..
Miah Skrevet 28. januar 2012 #848 Skrevet 28. januar 2012 ^ Ojda, bra jeg ikke er "normalen" da - med mine 167 cm og 60 kg. Må si det er vanskelig å leve opp til denne "perfekte jenten" som så mange streber etter; pupper, rumpe, tynn, trent, velstelt. Kan godt få meg et par pupper jeg, men da må jeg gå opp 10 kg for å få det til. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #849 Skrevet 28. januar 2012 Vel, Siri Tollerød, som er en norsk catwalkmodell (en kjent sådan) bruker size 4 i US-str. Det tilsvarer europeisk 34. Det er ikke sant, Siri er faktisk den mest nevnte på Fashionspot når de diskuterer hvilke modeller som er tynnest. Hun er blitt veldig avmagret de siste årene og er nok rett en Olsen-size nå, særlig fordi hun ikke er så høy. Men bortsett fra eksempelet ditt har du rett. Modeller bruker som oftest 34/36. Sample sizes er ofte en liten 36, som faktisk er lite nok når man er 1,80.
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #850 Skrevet 28. januar 2012 Det er ikke sant, Siri er faktisk den mest nevnte på Fashionspot når de diskuterer hvilke modeller som er tynnest. Hun er blitt veldig avmagret de siste årene og er nok rett en Olsen-size nå, særlig fordi hun ikke er så høy. Men bortsett fra eksempelet ditt har du rett. Modeller bruker som oftest 34/36. Sample sizes er ofte en liten 36, som faktisk er lite nok når man er 1,80. Ja, det kan godt hende siden jeg fant om henne ikke var oppdatert. Jeg har ikke for vane å diskutere modellenes vekt, og får dermed ikke med meg absolutt alt som skjer der i gården
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #851 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg leser gjennom den gamle bloggen til Caroline kjenner jeg ett stikk av savn. Det var den tiden før hun ble skinnhellig. Før da hun la ut tullete bilder av seg selv, ikke var redd for å vise seg i joggebukse og som skeiet ut nå og da, men alikevel gav gode råd innen mat og trening. Nå er hun omgjort til en stivpyntet løgner som sitter å angriper mennesker som er uenig med henne i kommentarfeltene og som må lese og følge med på alle debatter som omhandler seg selv ( referer til alle kommentarene hun har lagt igjen hos dagbladet ). Jeg vet ikke om det er Lk som har forandret henne, eller om det har skjedd fordi "berømmelsen" gikk til hodet, men trist, det er det så absolutt. 4
Gjest Hikken Skrevet 28. januar 2012 #853 Skrevet 28. januar 2012 Er det vanlig å feire navnedag? Vet ikke om det er vanlig, men jeg pleier å gjøre det når jeg husker det 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #854 Skrevet 28. januar 2012 Er det vanlig å feire navnedag? Jeg vil si nei. Det var kun én i min klasse som feiret det, og vi var 25 stk. Det ble feiret ved at hun og søsknene kjøpte en sjokolade til hverandre.
Tropic Skrevet 28. januar 2012 #855 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg leser gjennom den gamle bloggen til Caroline kjenner jeg ett stikk av savn. Det var den tiden før hun ble skinnhellig. Før da hun la ut tullete bilder av seg selv, ikke var redd for å vise seg i joggebukse og som skeiet ut nå og da, men alikevel gav gode råd innen mat og trening. Nå er hun omgjort til en stivpyntet løgner som sitter å angriper mennesker som er uenig med henne i kommentarfeltene og som må lese og følge med på alle debatter som omhandler seg selv ( referer til alle kommentarene hun har lagt igjen hos dagbladet ). Jeg vet ikke om det er Lk som har forandret henne, eller om det har skjedd fordi "berømmelsen" gikk til hodet, men trist, det er det så absolutt. Har du link til denne gamle bloggen hennes?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #856 Skrevet 28. januar 2012 Har du link til denne gamle bloggen hennes? http://fotballfrue.blogg.no/
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #857 Skrevet 28. januar 2012 Her er ett bilde hun aldri ville vist verden idag: http://bloggfiler.no/fotballfrue.blogg.no/images/417543-4-1273410651334.jpg Leken og morsom. Skulle ønske vi fikk se denne Caroline igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #858 Skrevet 28. januar 2012 Noen ganger er hun fantastiske hverdagsantrekk, men når hun skal på fest så er det bare trashy. Ser ut som antrekk fra en horete billig nettbutikk. Beklager, 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #859 Skrevet 28. januar 2012 Vel, Siri Tollerød, som er en norsk catwalkmodell (en kjent sådan) bruker size 4 i US-str. Det tilsvarer europeisk 34. Mini Anden, som er en svensk modell som blant annet har vært kampanjemodell for Cubus, er str 36. 30/32 er faktisk ikke normen for modeller på nettbutikker. Jeg er 160 høy, veier ca 48 kg, og går ofte i str 13 år i barnestr (barnestr går forresten opp til 176, som tilsvarer 16 år, eller 176 i høyde). Nei, jeg er langt fra sykelig tynn, men jeg er jævlig glad for at butikkene ikke bare selger gjennomsnittsstørrelser. Det hadde vært ganske dritt for alle oss som ikke er 168 cm og 60 kg. Tvilr på at du har barnestørrelse med de målene, men barneklær følger jo trendene og så er de billigere. Det som er greia er at de skandinaviske billigkjedene spekulerer i str og man kan faktisk gå in i en str 38 når man egentlig er 40. 1
Moscato Skrevet 28. januar 2012 #860 Skrevet 28. januar 2012 Tvilr på at du har barnestørrelse med de målene, men barneklær følger jo trendene og så er de billigere. Det som er greia er at de skandinaviske billigkjedene spekulerer i str og man kan faktisk gå in i en str 38 når man egentlig er 40. Du har da ikke målene mine, du har høyde og vekt. Jada, det er også en kjennsgjerning at klesstørrelser ikke er entydige. Man har likevel en viss pekepinn. 1
Fremhevede innlegg