AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #761 Skrevet 26. januar 2012 Helt ærlig, hvis folk fleset i Siljan vet hvordan Caroline oppfører seg, så er det vel ikke så rart om de holder seg unna henne. Jeg hadde ikke orket å vært sammen med et menneske som konstant juger og kaller andre folk feite så fort hun føler seg truet. Jeg hadde vært redd konstant for å tråkke feil ett sted.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #762 Skrevet 26. januar 2012 Jeg blir trist på hennes vegne. Samme dagen som gubben drar bort så må mamma og pappa flytte inn hos henne for nesten en uke. Snakk om å være lite selvstendig da. Så mye for å leke voksen dame med forretningsmøter, ekteskap og villa på landet. Har de samme måte å jobbe på som fruen? Med andre ord ikke noe jobb. Siden de plutselig kan bo i skogen med henne en uke? 1
Casall Skrevet 26. januar 2012 #763 Skrevet 26. januar 2012 Står det noe sted at de skal være der en uke? Foreldrene, altså.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #764 Skrevet 26. januar 2012 Så på twitter at enda 100 perlehengere var bestillt. 10000 på kleshengere der altså. ok.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #765 Skrevet 26. januar 2012 Står det noe sted at de skal være der en uke? Foreldrene, altså. Tror det var snakk om en helg...
hilde1 Skrevet 26. januar 2012 #766 Skrevet 26. januar 2012 Så barnslig hun vikrer på twitter...weeeeeee!!!!! 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #767 Skrevet 26. januar 2012 limte linken inn i kommentarfeltet, sa også at hun har forandret seg mye iløpet av et par år:P Spent på om den blir publisert.. hæhæ!! Ble den godkjent?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #768 Skrevet 26. januar 2012 Ble den godkjent? Hun har jo ikke restylane, falske vipper eller løshår der, så mest sannsynlig blir det ikke godkjent
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #769 Skrevet 26. januar 2012 Hvorfor klarer ikke folk her inne å se forskjellen på berettighet, saklig kritikk og drittkasting? 4
Gjest Hikken Skrevet 26. januar 2012 #770 Skrevet 26. januar 2012 Det kan jo være flere grunner til at Caroline ikke liker å være alene. Hun er kanskje husredd. Jeg blir fort redd når jeg er alene i huset. Spesielt hvis det er ett øde sted og om kveldene. Da må jeg ha alle lysene på og snakke med noen via facebook eller SMS.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #771 Skrevet 26. januar 2012 Står det noe sted at de skal være der en uke? Foreldrene, altså. Det står at de skal bo hos henne fra onsdag til søndag fordi hun ikke orker å være alene. Faren reparere vaskemaskiner, hva moren gjør det aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #772 Skrevet 26. januar 2012 Ble den godkjent? kunne ikke finne den nei:P
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #773 Skrevet 26. januar 2012 Foreldrene driver vel eget firma, og har mulighet til å ta seg fri. Jeg skrev inn en kommentar på at det var rart at hun ikke klarte seg alene i to uker, og at jeg hadde brukt tiden på å kose meg i mitt eget selskap. Det kunne hun ikke fatte, med påfølgende kommentarer på at det ikke var rart i det hele tatt, og at de var helt enige med Caroline. Håpløst. Det vitner vel mer om å ikke trives med seg selv enn selve "kjærligheten", som hun refererer til. Det er en kunst og nødvendighet å trives i eget selskap. Hun er alene i to uker, tenk på dem som bor alene eller blir forlatt av ektefellen. Det henger egentlig på greip alt sammen... Det skinner gjennom hvor ukomfortabel hun faktsik er med seg selv og hvor mye bekreftelse hun trenger. Hele tiden. 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #774 Skrevet 26. januar 2012 Foreldrene driver vel eget firma, og har mulighet til å ta seg fri. Jeg skrev inn en kommentar på at det var rart at hun ikke klarte seg alene i to uker, og at jeg hadde brukt tiden på å kose meg i mitt eget selskap. Det kunne hun ikke fatte, med påfølgende kommentarer på at det ikke var rart i det hele tatt, og at de var helt enige med Caroline. Håpløst. Det vitner vel mer om å ikke trives med seg selv enn selve "kjærligheten", som hun refererer til. Det er en kunst og nødvendighet å trives i eget selskap. Hun er alene i to uker, tenk på dem som bor alene eller blir forlatt av ektefellen. Det henger egentlig på greip alt sammen... Det skinner gjennom hvor ukomfortabel hun faktsik er med seg selv og hvor mye bekreftelse hun trenger. Hele tiden. Nettopp! Hav om hun en dag skilles fra LK og ikke får seg kjæreste med en gang. Hva gjør hun da? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #775 Skrevet 26. januar 2012 Det står at de skal bo hos henne fra onsdag til søndag fordi hun ikke orker å være alene. Det er vel også fordi hun har bursdag nå i helgen, og sikkert vil feire med foreldrene sine Kan jo også være at hun skriver at hun ikke er alene et sekund fordi hun ikke vil ha uvedkommende på døra. Er jo ikke så fryktelig lurt å opplyse på en offentlig blogg om at hun er hjemme alene i et hus på landet. 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #776 Skrevet 26. januar 2012 Nettopp! Hav om hun en dag skilles fra LK og ikke får seg kjæreste med en gang. Hva gjør hun da? Da prater hun med psykolog/noen andre som kan sortere tankene hennes, også ordner det seg, og hun går videre i livet. Ta-daa! 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #777 Skrevet 26. januar 2012 Først så bruker hun sikkert over halve dagen på å komme seg til/fra Skien, trening og shopping. Deretter er hun hjemme for å jobbe litt og sier at det er "så viktig med FOKUS nå", for å greie å gjennomføre arbeidsoppgavene. Ja, vi andre starter som regel med FAKTISKE ARBEIDSOPPGAVER kl 08 og holder på hele dagen avbrutt av en lunch. Lurer på når hun oppdager det? 4
-Englefjes- Skrevet 26. januar 2012 #778 Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes det er direkte slemt å spekulere i om hun har mange eller få venner, og harselere med at noen savner kjæresten sin når han nettopp har dratt bort og skal være borte en periode. Når mannen min er borte, synes jeg alltid den første tiden er verst, så er det godt å være litt alene, og deretter kan han ikke komme fort nok hjem igjen. Jeg tror ikke det er så unormalt, og jeg har hverken angst, er redd for å være alene eller er totalt avhengig av mannen min. Men jeg er veldig forelsket i ham. Om hun har få nære venner, hva så? Det er da ikke noe galt med det? Det er faktisk mange som trives med det også. Det er ikke alle som har det enorme sosiale behovet heller. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #779 Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes det er direkte slemt å spekulere i om hun har mange eller få venner, og harselere med at noen savner kjæresten sin når han nettopp har dratt bort og skal være borte en periode. Når mannen min er borte, synes jeg alltid den første tiden er verst, så er det godt å være litt alene, og deretter kan han ikke komme fort nok hjem igjen. Jeg tror ikke det er så unormalt, og jeg har hverken angst, er redd for å være alene eller er totalt avhengig av mannen min. Men jeg er veldig forelsket i ham. Om hun har få nære venner, hva så? Det er da ikke noe galt med det? Det er faktisk mange som trives med det også. Det er ikke alle som har det enorme sosiale behovet heller. Hvis hun ikke har det store sosiale behovet, hva er da greia med at det må være noen rundt henne døgnet rundt når mannen er borte? Hvorfor er det slemt i å diskutere i om hun har få eller mange venner? Mener du det er et tabulagt tema? Det burde kunne diskuteres på lik linje som med alt annet. Det kan være flere grunner i tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #780 Skrevet 26. januar 2012 Selvsagt er ikke foreldrene der. Da hadde hun lagt ut bilder av dem.
Fremhevede innlegg