Anglofil Skrevet 15. desember 2012 #11821 Del Skrevet 15. desember 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 15. desember 2012 #11822 Del Skrevet 15. desember 2012 mobbingen fortsetter her på kg ser jeg. snart 600 sider, at det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11823 Del Skrevet 15. desember 2012 mobbingen fortsetter her på kg ser jeg. snart 600 sider, at det går an. Hadde du lest alle de 600 sidene så hadde du lest de saklige innleggene også, men du er jo bare her for å fortelle at fotballfrue har en saftig pulbar kropp, så hva vet vel du. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11824 Del Skrevet 15. desember 2012 CBE har ikke uttalt at hun tjener mer enn hun gjør. Det er den som kommenterer (som forresten har skrevet akkurat samme kommentar her på KG) som kommer med tallet 1,5-2 millioner. CBE tjente 393 000, så kommer minstefradraget som var på 75 150 kr i 2011. Hun har da tjent 468 150 kroner. Hun har tidligere uttalt at hun holder lønningen sin under toppskattnivå. Hun tar ut lønna fra firmaet, så dette har hun full kontroll på selv. Mer interessant å se på hvor mye penger det er i Treasures enn hvor mye CBE tok ut i lønn i fjor. Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231 Jeg skrev kommentaren om lønnen deres. Jeg tok da utgangspunkt i Treasures omsetning, ikke bare deres inntekt. Er selv selvstendig, og vet hvor lite lønn utgjør... Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 15. desember 2012 #11825 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hadde du lest alle de 600 sidene så hadde du lest de saklige innleggene også, men du er jo bare her for å fortelle at fotballfrue har en saftig pulbar kropp, så hva vet vel du. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 heh. har ikke nevnt pulbar. hva vil du at jeg skal si?" ååå så strerk og uavhengig kvinne fotballfrue er", jeg dømmer henne ikke utifra en blogg. halvparten av innleggene rakker jo ned på henne. Endret 15. desember 2012 av anora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11826 Del Skrevet 15. desember 2012 heh. har ikke nevnt pulbar. hva vil du at jeg skal si?" ååå så strerk og uavhengig kvinne fotballfrue er", jeg dømmer henne ikke utifra en blogg. halvparten av innleggene rakker jo ned på henne. Ja, det er stygt å direkte rakke ned på henne for ting hun ikke kan noe for. Har ingen respekt for innlegg som sier "hun ser ut som en sliten hore" eller er stygg, ekkel, teit, sånne ting. Men så har vi de innleggene som peker på at Caroline ikke er ydmyk, aldri innrømmer feil, møter kritiske innlegg med en angripende tone og sarkastisk bruk av smileyer. Typen hennes tror han er ernæringsekspert, han har omtalt Marit Bjørgen som et Støvfnugg i forhold til en idrettsmann som går på lavkarbo. Han er ikke lite frekk til å omtale Marit Bjørgen sånn, hun som både har mer muskler og en bedre trent kropp enn den FF-mannen selv har. Caroline har Norges største blogg, hadde jeg vært henne så hadde jeg vært interessert i å få folk med på laget mitt, ikke alle de blinde fjortissene som sluker hvert hennes ord, men faktisk bli tatt seriøst av folk. Da må hun slutte med å utfordre alle eksperter som uttaler seg, påstå at hun vet best, og påstå at folk legger seg på "barnehagenivå" når de skriver artikler som inkluderer påvirkningskraften hun har. OG SÅ VIDERE...................... Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11827 Del Skrevet 15. desember 2012 CBE har ikke uttalt at hun tjener mer enn hun gjør. Det er den som kommenterer (som forresten har skrevet akkurat samme kommentar her på KG) som kommer med tallet 1,5-2 millioner. CBE tjente 393 000, så kommer minstefradraget som var på 75 150 kr i 2011. Hun har da tjent 468 150 kroner. Hun har tidligere uttalt at hun holder lønningen sin under toppskattnivå. Hun tar ut lønna fra firmaet, så dette har hun full kontroll på selv. Mer interessant å se på hvor mye penger det er i Treasures enn hvor mye CBE tok ut i lønn i fjor. Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231 Jeg skal være enig med CBE i en ting: det er morsomt å se hvordan folk spekulerer i hva hun og LK tjener. For det første: Det er ganske stor prosentvis forskjell på 1,5 til 2 millioner kroner. For det andre: Hvis man skal finne ut hvor mye CBE og LK faktisk tjener krever det en del jobb. Man må først finne ut hvor mye som ble tatt ut av lønn i Treasures ifjor. Det bør ikke være vanskelig, siden tallene er tilgjengelige. Deretter må man finne ut av hvor stort utbytte som ble tatt ut (det har flat skatt på 28 prosent.) Deretter må man finne ut hvor mye LK tjener på sin andre jobb før man kan se hvor mye de har tjent til sammen. For det tredje er det morsomt å se hvordan CBE desperat forsøker å fremstille det som at de tjener mer enn leseren anslår. (Jeg regner med at det er det hun prøver på, ellers ville hun nok ikke hatt innvendinger.) Hun regner da sikkert med gaver, turer etc. som er skattepliktige, og da er nok inntekten hennes ganske høy. Men dette er nok tatt med i hennes og LKs personinntekt, siden de selv må skatte av disse fordelene. Så, man kan nok aldri finne ut nøyaktig hva de to tjener, men det er enkelt å lage seg et bilde. Når jeg ser på driftskostnader kontra driftsresultat, og lønn de tok ut, regner jeg med at de til sammen har tatt ut rundt 2 million i lønn ifjor. Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 15. desember 2012 #11828 Del Skrevet 15. desember 2012 Ja, det er stygt å direkte rakke ned på henne for ting hun ikke kan noe for. Har ingen respekt for innlegg som sier "hun ser ut som en sliten hore" eller er stygg, ekkel, teit, sånne ting. Men så har vi de innleggene som peker på at Caroline ikke er ydmyk, aldri innrømmer feil, møter kritiske innlegg med en angripende tone og sarkastisk bruk av smileyer. Typen hennes tror han er ernæringsekspert, han har omtalt Marit Bjørgen som et Støvfnugg i forhold til en idrettsmann som går på lavkarbo. Han er ikke lite frekk til å omtale Marit Bjørgen sånn, hun som både har mer muskler og en bedre trent kropp enn den FF-mannen selv har. Caroline har Norges største blogg, hadde jeg vært henne så hadde jeg vært interessert i å få folk med på laget mitt, ikke alle de blinde fjortissene som sluker hvert hennes ord, men faktisk bli tatt seriøst av folk. Da må hun slutte med å utfordre alle eksperter som uttaler seg, påstå at hun vet best, og påstå at folk legger seg på "barnehagenivå" når de skriver artikler som inkluderer påvirkningskraften hun har. OG SÅ VIDERE...................... Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 ja, ser den, men hvorfor akkurat caroline? det er jo mange som, leker kostholdeksperter, ikke er ydmyk, sier marit bjørgen ser ut som en mann osv. Det er noe ved henne som provoserer, jeg tror det er mye misunnelse som ligger bak(vakker kropp, mye penger). hun lever det livet mange kvinnfolk drømmer om. folk hauser alt opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11829 Del Skrevet 15. desember 2012 ja, ser den, men hvorfor akkurat caroline? det er jo mange som, leker kostholdeksperter, ikke er ydmyk, sier marit bjørgen ser ut som en mann osv. Det er noe ved henne som provoserer, jeg tror det er mye misunnelse som ligger bak(vakker kropp, mye penger). hun lever det livet mange kvinnfolk drømmer om. folk hauser alt opp Nå kan jeg bare svare for meg selv, men jeg synes ærlig talt ikke at CBE har hverken vakkert utseende eller mye penger. Ikke misunner jeg henne den mannen, heller. Anonym poster: bcaf0304e6d944f2777dbe50360d5e27 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11830 Del Skrevet 15. desember 2012 Sier vel sitt om hva hva denne bloggen gjør med jenter. Anonym poster: 7ce3fa50e96cdb96d7f129f5074e7c8f Anonym poster: 7ce3fa50e96cdb96d7f129f5074e7c8f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 15. desember 2012 #11831 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Sier vel sitt om hva hva denne bloggen gjør med jenter. Anonym poster: 7ce3fa50e96cdb96d7f129f5074e7c8f Anonym poster: 7ce3fa50e96cdb96d7f129f5074e7c8f Trening er en bra ting. alt med måte. er jo ikke noe bedre at jenter poster fest bilder med slutty outfit. er alkohol en bra ting? alt med måte Endret 15. desember 2012 av anora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11832 Del Skrevet 15. desember 2012 Skrev ikke Fotballfrue før de reiste at de fikk reise og opphold, i tillegg til en utflukt sponset av Ving? Har prøvd å bla meg tilbake, og ser ingen innlegg som er merket med sponset - verken oppholdet eller utflukt. Vet hun har skrevet i kommentarfeltet ved et par anledninger at de har fått tur og opphold sponset av Ving, men tviler på at dette er innenfor regelverket. Anonym poster: eca89d7ffb31cf3372f436a097bf74f0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11833 Del Skrevet 15. desember 2012 Blir skuffet hver gang jeg klikker meg inn på den bloggen. Den er så tanketom og full av ansvarsfraskrivelser at jeg blir kvalm. Nei, takke meg til andre voksne blogger som har bedre bilder, bedre innhold og er mer samfunnsbevisst. Anonym poster: 4685c9530a658fd98c7b0bb245d7efce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. desember 2012 #11834 Del Skrevet 15. desember 2012 ja, ser den, men hvorfor akkurat caroline? det er jo mange som, leker kostholdeksperter, ikke er ydmyk, sier marit bjørgen ser ut som en mann osv. Det er noe ved henne som provoserer, jeg tror det er mye misunnelse som ligger bak(vakker kropp, mye penger). hun lever det livet mange kvinnfolk drømmer om. folk hauser alt opp Han har vel aldri sagt at hun ser ut som en mann. Det som provoserer er måtn hun opptrer på. Manglende selvinnsikt, frekk som faen, løgn, ingen evne til å ta selvkritikk and the list goes on. Må si at jeg synes Anette Haga er mye penere, har en flottere kropp og hun er vel etter hva jeg har forstått mye rikere enne FF. Men hun er det ingen som blir så provosert av. Så hvis jeg skulle vært misunnelig på en blogger, hadde det absolutt vært Anette Haga og ikke Caroline. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11835 Del Skrevet 15. desember 2012 Ikke klikk deg inn da Ikke klikket meg inn på 2-3 uker jeg nå *stolt* Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 15. desember 2012 #11836 Del Skrevet 15. desember 2012 Svært hår i suppa, når en mann forviller seg inn her og sier at alle kvinner som debatterer her inne er noen misunnelige utrente drittkjerringer. Jeg velger å trykke på ignore knappen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 15. desember 2012 #11837 Del Skrevet 15. desember 2012 Han har vel aldri sagt at hun ser ut som en mann. Det som provoserer er måtn hun opptrer på. Manglende selvinnsikt, frekk som faen, løgn, ingen evne til å ta selvkritikk and the list goes on. Må si at jeg synes Anette Haga er mye penere, har en flottere kropp og hun er vel etter hva jeg har forstått mye rikere enne FF. Men hun er det ingen som blir så provosert av. Så hvis jeg skulle vært misunnelig på en blogger, hadde det absolutt vært Anette Haga og ikke Caroline. Amen. Ikke klikk deg inn da Ikke klikket meg inn på 2-3 uker jeg nå *stolt* Anonym poster: f6480cdd689c4bda84b737de901486ee Samme her, klikker meg ikke inn der lenger. Det er helt meningsløst å legge igjen penger hos en man misliker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11838 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen av dere som skriver i denne tråden er så grusomt slemme. Det er faktisk helt uvirkelig å sitte her og lese så mye dritt på en og samme plass! (ja, jeg vet det er mitt eget valg å lese tråden og caroline er en offentlig person blablabla whatever) Absolutt ingen fortjener så mange slemme ord mot seg, med mindre de heter Anders Breivik etc. Ingen av dere kjenner Caroline personlig, og hun har ikke gjort noen av dere noe vondt. Dere har aldri pratet med henne. Snakk om å dømme!! Selvfølgelig kjenner dere ikke hele jenta gjennom en overfladisk blogg. Synes dere virkelig det er rart at hun går i forsvarsmodus og enkelte ganger kan være frekk i kommentarfeltet? Tenk å sitte å lese en slik tråd som dette om seg selv med titalls innlegg hver eneste dag, i tillegg til kommentarer på bloggen som er ment å provosere. Hadde ikke dere utviklet en trang til å forsvare dere da? Hadde ikke dere sett sliten ut? Og når enkelte av dere faktisk klarer å innse at de kanskje har det tungt og kanskje Caroline faktisk sliter mye med mat, så finnes det ikke snev av medfølelse hos dere. Det er ikke artig eller teit hvis hun har en spiseforstyrrelse, det er faktisk utrolig synd i henne hvis det er tilfellet. Dere sitter her på deres høye hest (på internett - applaus) og latterliggjør hva dere tror hun spiser til frokost, eller at hun trener 5-6 ganger i uka noe som er helt NORMALT. Jeg skjønner meg virkelig bare ikke på mennesker som klarer å more seg over at andre har det vondt. Eller mennesker som er med på å gjøre at andre får det vondt. Mange av dere mobbere her inne har blant annet sagt at Caroline virket så mye mer positiv, glad og jordnær i starten av bloggingen. Ringer det ikke noen bjeller da, om at kanskje all hetsen som blant annet foregår her inne har påvirket henne i den negative retningen? Hun får jo ikke lov til å bevege seg uten at det er feil. Hun får ikke lov å dra på en gratis, sponset ferie uten at hun gjør det feil. Hun får ikke lov til å ha det ryddig hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å ha bilde av LK på nattbordet uten at det er feil. Hun får ikke lov til å dekorere det som hun vil hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å pynte juletreet hjemme før hun drar på ferie uten at det er feil. Hun får ikke lov til å lese en bok uten at det er feil. Hun før ikke lov til å ha kaffemaskin på soverrommet. Hun får ikke lov til å stå tidlig opp. Hun får ikke lov til å bruke samme veske to dager på hverandre. Men samtidig får hun ikke lov til å kjøpe så mye klær. Altså, det er bare så ufattelig mye ukonstruktivt som blir klaget på! Greit nok at hun har en livsstilsblogg og det er selvfølgelig lov å kommentere antrekk, interiør osv, men det er bare så mye av det som blir sagt som er direkte slemt og unødvending. Og dere sitter på toppen av det hele og håper at hun leser det om seg selv. Jeg vet den er litt oppbrukt og jeg er ikke en stor believer på det her selv, men faktisk så tror jeg mange av de som kommenterer hyppig i denne tråden faktisk er sjalu, kanskje uten å vite det selv. For noen her har iallefall en intens trang til å dra andre ned i grøfta, for å føle seg selv bedre. (Nå virker det som at jeg har generalisert veldig med å skrive "dere", men jeg sikter altså til enkelte, ikke til alle) Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11839 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen av dere som skriver i denne tråden er så grusomt slemme. Det er faktisk helt uvirkelig å sitte her og lese så mye dritt på en og samme plass! (ja, jeg vet det er mitt eget valg å lese tråden og caroline er en offentlig person blablabla whatever) Absolutt ingen fortjener så mange slemme ord mot seg, med mindre de heter Anders Breivik etc. Ingen av dere kjenner Caroline personlig, og hun har ikke gjort noen av dere noe vondt. Dere har aldri pratet med henne. Snakk om å dømme!! Selvfølgelig kjenner dere ikke hele jenta gjennom en overfladisk blogg. Synes dere virkelig det er rart at hun går i forsvarsmodus og enkelte ganger kan være frekk i kommentarfeltet? Tenk å sitte å lese en slik tråd som dette om seg selv med titalls innlegg hver eneste dag, i tillegg til kommentarer på bloggen som er ment å provosere. Hadde ikke dere utviklet en trang til å forsvare dere da? Hadde ikke dere sett sliten ut? Og når enkelte av dere faktisk klarer å innse at de kanskje har det tungt og kanskje Caroline faktisk sliter mye med mat, så finnes det ikke snev av medfølelse hos dere. Det er ikke artig eller teit hvis hun har en spiseforstyrrelse, det er faktisk utrolig synd i henne hvis det er tilfellet. Dere sitter her på deres høye hest (på internett - applaus) og latterliggjør hva dere tror hun spiser til frokost, eller at hun trener 5-6 ganger i uka noe som er helt NORMALT. Jeg skjønner meg virkelig bare ikke på mennesker som klarer å more seg over at andre har det vondt. Eller mennesker som er med på å gjøre at andre får det vondt. Mange av dere mobbere her inne har blant annet sagt at Caroline virket så mye mer positiv, glad og jordnær i starten av bloggingen. Ringer det ikke noen bjeller da, om at kanskje all hetsen som blant annet foregår her inne har påvirket henne i den negative retningen? Hun får jo ikke lov til å bevege seg uten at det er feil. Hun får ikke lov å dra på en gratis, sponset ferie uten at hun gjør det feil. Hun får ikke lov til å ha det ryddig hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å ha bilde av LK på nattbordet uten at det er feil. Hun får ikke lov til å dekorere det som hun vil hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å pynte juletreet hjemme før hun drar på ferie uten at det er feil. Hun får ikke lov til å lese en bok uten at det er feil. Hun før ikke lov til å ha kaffemaskin på soverrommet. Hun får ikke lov til å stå tidlig opp. Hun får ikke lov til å bruke samme veske to dager på hverandre. Men samtidig får hun ikke lov til å kjøpe så mye klær. Altså, det er bare så ufattelig mye ukonstruktivt som blir klaget på! Greit nok at hun har en livsstilsblogg og det er selvfølgelig lov å kommentere antrekk, interiør osv, men det er bare så mye av det som blir sagt som er direkte slemt og unødvending. Og dere sitter på toppen av det hele og håper at hun leser det om seg selv. Jeg vet den er litt oppbrukt og jeg er ikke en stor believer på det her selv, men faktisk så tror jeg mange av de som kommenterer hyppig i denne tråden faktisk er sjalu, kanskje uten å vite det selv. For noen her har iallefall en intens trang til å dra andre ned i grøfta, for å føle seg selv bedre. (Nå virker det som at jeg har generalisert veldig med å skrive "dere", men jeg sikter altså til enkelte, ikke til alle) Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f Da burde du skrevet "enkelte av dere" gjennom hele innlegget i stedenfor "dere". Anonym poster: 09d5d6132cdaf1bc1b8b4a6203d4ca9b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #11840 Del Skrevet 15. desember 2012 Noen av dere som skriver i denne tråden er så grusomt slemme. Det er faktisk helt uvirkelig å sitte her og lese så mye dritt på en og samme plass! (ja, jeg vet det er mitt eget valg å lese tråden og caroline er en offentlig person blablabla whatever) Absolutt ingen fortjener så mange slemme ord mot seg, med mindre de heter Anders Breivik etc. Ingen av dere kjenner Caroline personlig, og hun har ikke gjort noen av dere noe vondt. Dere har aldri pratet med henne. Snakk om å dømme!! Selvfølgelig kjenner dere ikke hele jenta gjennom en overfladisk blogg. Synes dere virkelig det er rart at hun går i forsvarsmodus og enkelte ganger kan være frekk i kommentarfeltet? Tenk å sitte å lese en slik tråd som dette om seg selv med titalls innlegg hver eneste dag, i tillegg til kommentarer på bloggen som er ment å provosere. Hadde ikke dere utviklet en trang til å forsvare dere da? Hadde ikke dere sett sliten ut? Og når enkelte av dere faktisk klarer å innse at de kanskje har det tungt og kanskje Caroline faktisk sliter mye med mat, så finnes det ikke snev av medfølelse hos dere. Det er ikke artig eller teit hvis hun har en spiseforstyrrelse, det er faktisk utrolig synd i henne hvis det er tilfellet. Dere sitter her på deres høye hest (på internett - applaus) og latterliggjør hva dere tror hun spiser til frokost, eller at hun trener 5-6 ganger i uka noe som er helt NORMALT. Jeg skjønner meg virkelig bare ikke på mennesker som klarer å more seg over at andre har det vondt. Eller mennesker som er med på å gjøre at andre får det vondt. Mange av dere mobbere her inne har blant annet sagt at Caroline virket så mye mer positiv, glad og jordnær i starten av bloggingen. Ringer det ikke noen bjeller da, om at kanskje all hetsen som blant annet foregår her inne har påvirket henne i den negative retningen? Hun får jo ikke lov til å bevege seg uten at det er feil. Hun får ikke lov å dra på en gratis, sponset ferie uten at hun gjør det feil. Hun får ikke lov til å ha det ryddig hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å ha bilde av LK på nattbordet uten at det er feil. Hun får ikke lov til å dekorere det som hun vil hjemme uten at det er feil. Hun får ikke lov til å pynte juletreet hjemme før hun drar på ferie uten at det er feil. Hun får ikke lov til å lese en bok uten at det er feil. Hun før ikke lov til å ha kaffemaskin på soverrommet. Hun får ikke lov til å stå tidlig opp. Hun får ikke lov til å bruke samme veske to dager på hverandre. Men samtidig får hun ikke lov til å kjøpe så mye klær. Altså, det er bare så ufattelig mye ukonstruktivt som blir klaget på! Greit nok at hun har en livsstilsblogg og det er selvfølgelig lov å kommentere antrekk, interiør osv, men det er bare så mye av det som blir sagt som er direkte slemt og unødvending. Og dere sitter på toppen av det hele og håper at hun leser det om seg selv. Jeg vet den er litt oppbrukt og jeg er ikke en stor believer på det her selv, men faktisk så tror jeg mange av de som kommenterer hyppig i denne tråden faktisk er sjalu, kanskje uten å vite det selv. For noen her har iallefall en intens trang til å dra andre ned i grøfta, for å føle seg selv bedre. (Nå virker det som at jeg har generalisert veldig med å skrive "dere", men jeg sikter altså til enkelte, ikke til alle) Anonym poster: dad4352205a162feb2d11d0a270a304f Selvsagt får hun dra på sponset ferie, men det blir for dumt når hun ikke merker innleggene med at det faktisk er sponset, før noen dager etter hun er kommet hjem. Samme med en god del av reklameinnleggene. Da merker hun de med at produktet/hendelsen er sponset noen dager etterpå når hun tror at ingen orker å bla tilbake. Anonym poster: 686178ac8df03dce43f1acefe28ba5d6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg