AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11561 Del Skrevet 11. desember 2012 Heh ... Er det FF som reiser ofte på ferie eller er timingen til Media-Norge elendig? Dette er ikke første gangen det har kommet noe negativt i media om FF mens hun er på ferie og slik mønsteret har vært før så kommer det et sutreinnlegg i etterkant av dette. Anonym poster: 2b49ddc927a451e40c9fee57fa9bb231 Jeg vil tro det er lettkleddbilder som lager mediestormen. Anonym poster: ef5e5ab676e8dbe73967b05996d0a87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 11. desember 2012 #11562 Del Skrevet 11. desember 2012 Igjen vil jeg dra frem kristina andersen, av bloggene jeg leser så er det henne og FF som er likest.. Igår sto kristina andersen ved julegryta til frelsesarmeen midt i kristiansand sentrum, og ska, også sette sammen en julefeiring for vanskeligstilte (om jeg ikke husker feil) sammen med frelsesarmeen. Jeg stusser stadig vekk på at FF ikke bruker sin påvirkningskraft til slike ting. Greit så samler hun inn en bitteliten sum her og der og donerer 20 kr (satt på spissen) - men med så mange lesere så hadde det også vært fint og sett henne gjøre slike ting som KA gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11563 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg er veldig enig med det du sier! Angående Eriksens A vil jeg tro oppgavene er formulert som redegjøringsoppgaver. Har man pugget godt er det ikke så vanskelig å få A på eksamen. Man trenger jo ikke tenke, bare huske, og skrive ned det man husker. Med forbehold at jeg kan ta feil, det var ikke lett å finne noe på Atlantis' sider (det er vel der han tar nettstudier). Uansett er det typisk at drøftingen kommer senere i utdannelsen. Det blir spennende å se hvordan det går da, når man må argumentere for flere sider av en sak, framfor å drive med misjonering, som, i mine øyne, Eriksen driver med nå. Anonym poster: ef5e5ab676e8dbe73967b05996d0a87a Nei, det er Bjørknes han går på. Bjørknes Høyskole er kjent for å ha et høyt fagnivå. Det er jo riktignok førsteåret bachelor han går på, men et sted må man jo begynne. http://www.bjorkneshoyskole.no/ Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11564 Del Skrevet 11. desember 2012 Igjen vil jeg dra frem kristina andersen, av bloggene jeg leser så er det henne og FF som er likest.. Igår sto kristina andersen ved julegryta til frelsesarmeen midt i kristiansand sentrum, og ska, også sette sammen en julefeiring for vanskeligstilte (om jeg ikke husker feil) sammen med frelsesarmeen. Jeg stusser stadig vekk på at FF ikke bruker sin påvirkningskraft til slike ting. Greit så samler hun inn en bitteliten sum her og der og donerer 20 kr (satt på spissen) - men med så mange lesere så hadde det også vært fint og sett henne gjøre slike ting som KA gjør.. De ga vel nylig 20 000 til barneavdelingen på Rikshospitalet. Mer enn noen andre bloggere jeg kjenner til i hvert fall. http://fotballfrue.no/2012/11/19/emmas-minnefond/ Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11565 Del Skrevet 11. desember 2012 Nei, det er Bjørknes han går på. Bjørknes Høyskole er kjent for å ha et høyt fagnivå. Det er jo riktignok førsteåret bachelor han går på, men et sted må man jo begynne. http://www.bjorkneshoyskole.no/ Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Bjørknes er kjent for en ting; lett å få gode karakterer og det holder absolutt ikke mål sammenlignet med masterstudiet på UiO. Han tar jo et kvakkelakkstudium sammenlignet med mye annet. Alle som vil inn på medisin eller tannlege betaler et år på Bjørknes ( og vips Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11566 Del Skrevet 11. desember 2012 Bjørknes er kjent for en ting; lett å få gode karakterer og det holder absolutt ikke mål sammenlignet med masterstudiet på UiO. Han tar jo et kvakkelakkstudium sammenlignet med mye annet. Alle som vil inn på medisin eller tannlege betaler et år på Bjørknes ( og vips Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Nei, selvfølgelig kan du ikke sammenligne førsteåret bachelor med master på UiO, men er du sikker på at førsteåret på bachelor ernæringsfysiologi ved UiO skiller seg radikalt fra førsteåret i samme fag på Bjørnes Høyskole? Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #11567 Del Skrevet 11. desember 2012 Det blir helt feil å konkludere med at FF har donert 20`til Emmas Stiftelse, selskapet Fotballfrue AS har sammen med Coverbrands AS donert penger til veldedighet. Jeg er enig i at hun kunne stått frem som et positivt eksempel ved å ta i et tak, stå ute gryte, gå rundt med en bøsse eller andre ting som står hennes hjerte nært. Det krever lite å stå oppstillt med et par skyhøye pums med en diger sjekk. Tenk om FF hadde brukt en time ved en gryte i Skien en desemberettermiddag - det hadde vært kaldt og og surt, men det hadde satt et signal om at alle kan gjøre noe, og de små tingene er like viktige som de store. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11568 Del Skrevet 11. desember 2012 Det blir helt feil å konkludere med at FF har donert 20`til Emmas Stiftelse, selskapet Fotballfrue AS har sammen med Coverbrands AS donert penger til veldedighet. Jeg er enig i at hun kunne stått frem som et positivt eksempel ved å ta i et tak, stå ute gryte, gå rundt med en bøsse eller andre ting som står hennes hjerte nært. Det krever lite å stå oppstillt med et par skyhøye pums med en diger sjekk. Tenk om FF hadde brukt en time ved en gryte i Skien en desemberettermiddag - det hadde vært kaldt og og surt, men det hadde satt et signal om at alle kan gjøre noe, og de små tingene er like viktige som de store. Jeg tror vel at å gi 10 000 fra egen lomme (hvis man tenker at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver) svir litt mer enn å står ute å ringe med en bjelle i en time. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hedgepig Skrevet 11. desember 2012 #11569 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) De ga vel nylig 20 000 til barneavdelingen på Rikshospitalet. Mer enn noen andre bloggere jeg kjenner til i hvert fall. http://fotballfrue.no/2012/11/19/emmas-minnefond/ Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Og hvem er de? FF eller Coverbrands? Poenget til LadyAntebellum er vel også at FF drar igang en innsamling og gir la oss si kr 200,- selv, og så er det leserne som donorer tusenvis av kroner tilsammen. Endret 11. desember 2012 av hedgepig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11570 Del Skrevet 11. desember 2012 Og hvem er de? FF eller Coverbrands? Poenget til LadyAntebellum er vel også at FF drar igang en innsamling og gir la oss si kr 200,- selv, og så er det leserne som donorer tusenvis av kroner tilsammen. Som jeg skrev litt lenger opp, så kjennes det for de fleste å gi 10 000 fra sin egen inntekt. (Da antar jeg at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver.) For øvrig synes jeg det er litt rart at blogger Kristina Andersens time (altså ikke en hel ettermiddag f.eks) blir fremsatt som en bedre gjerning enn FFs. Ærlig talt; å stå ute, godt påkledd, i en time klarer de fleste! Hvis det hadde vært omvendt er jeg sikker på at FFs gjerning fremdeles ville blitt omtalt som den minst gode i denne tråden. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #11571 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Jeg tror vel at å gi 10 000 fra egen lomme (hvis man tenker at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver) svir litt mer enn å står ute å ringe med en bjelle i en time. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Det har ingenting med hva som svir og ikke svir. Det er holdningen og mangelen på vilje til å gå utenfor sin egen komfortsone for å vise et poeng. Jeg synes det er en fryktelig uting å kun skryte av hva du gir og ikke vise at man bryr seg også som medmenneske. Det gir mye å ha en fast sum hver mnd som går til SOS, men det gir meg mye mer å gi han som spurte meg om en hundrelapp utenfor butikken så han kunne kjøpe =Oslo og få seg noe varmt og drikke i denne kulda. Det er flott å donerere penger når man har anledning og mulighet, men å være et genuint medmenneske og ikke rygge unna fordi det er kaldt eller man ikke nødvendigvis kan ta bilder av hver sekund man bidrar. Dette er ting som ikke kan ikke kjøpes for penger. Endret 11. desember 2012 av kiara_pusen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11572 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er jo åpenbart at Fotballfrua kun bidrar for å redde sitt eget skinn, og for å ha noe å "slå i bordet med" hver gang hun for kritikk for forbruket sitt, osv. Hun fremstår jo ikke akkurat som Mor Theresa? Ser for meg hennes reaksjon til tiggere -- hyyyyl, vik fra meg din skitne hund! Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 11. desember 2012 #11573 Del Skrevet 11. desember 2012 haha fy flate det er mange bitre, uvitende og misunnelige mennesker her. fotballfrue er et deilig kvinnemenneske med vakker kropp og ansikt. dette er jo regelrett mobbing, "ser ikke ut som en 25 åring" "anorektisk"..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11574 Del Skrevet 11. desember 2012 Som jeg skrev litt lenger opp, så kjennes det for de fleste å gi 10 000 fra sin egen inntekt. (Da antar jeg at Treasures og Coverbrands ga halvparten hver.) For øvrig synes jeg det er litt rart at blogger Kristina Andersens time (altså ikke en hel ettermiddag f.eks) blir fremsatt som en bedre gjerning enn FFs. Ærlig talt; å stå ute, godt påkledd, i en time klarer de fleste! Hvis det hadde vært omvendt er jeg sikker på at FFs gjerning fremdeles ville blitt omtalt som den minst gode i denne tråden. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 Det meste av såkalt godhet er påtatt. Begge bloggernes forsøk er like ille, da de selger inn sine "gode gjerninger" på en blogg som har ett mål; tjene penger og bade i sin egen narsissisme. Ingen gode gjerninger er gode, sett med moralske øyne, om du skryter av dem (øker egen sosial status og anseelse), tjener penger på det etc. Alle handlinger som utspringer fra et mål og etterfølgende effekt kan strykes som gode handlinger. Hvis man gir penger helt anonymt til et formål uten å "offentliggjøre det" (i vår tids målestokk) kan man snakke om en god gjerning. Folk flest er opptatte av å svømme i andres elendighet og late som om man er så snille - f eks denne kampanjen på vg om å invitere enslige hjem i julen. Man gjør stor sett ikke annet enn å skape en illusjon om at det å sitte alene på juleaften (som enkelte faktisk velger) er tragisk og man må følgelig være et enormt offer. FFs verden er så full av illusjoner og forskrudde forventninger at man ikke helt vet hvor man skal begynne. Men samarbeidet med coverbrands kom jo rett før denne massive kampanjen hun har gående nå, så det var betimelig planlagt mht tidspunkt iallefall. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11575 Del Skrevet 11. desember 2012 Det meste av såkalt godhet er påtatt. Begge bloggernes forsøk er like ille, da de selger inn sine "gode gjerninger" på en blogg som har ett mål; tjene penger og bade i sin egen narsissisme. Ingen gode gjerninger er gode, sett med moralske øyne, om du skryter av dem (øker egen sosial status og anseelse), tjener penger på det etc. Alle handlinger som utspringer fra et mål og etterfølgende effekt kan strykes som gode handlinger. Hvis man gir penger helt anonymt til et formål uten å "offentliggjøre det" (i vår tids målestokk) kan man snakke om en god gjerning. Folk flest er opptatte av å svømme i andres elendighet og late som om man er så snille - f eks denne kampanjen på vg om å invitere enslige hjem i julen. Man gjør stor sett ikke annet enn å skape en illusjon om at det å sitte alene på juleaften (som enkelte faktisk velger) er tragisk og man må følgelig være et enormt offer. FFs verden er så full av illusjoner og forskrudde forventninger at man ikke helt vet hvor man skal begynne. Men samarbeidet med coverbrands kom jo rett før denne massive kampanjen hun har gående nå, så det var betimelig planlagt mht tidspunkt iallefall. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Akkurat dette, uavhengig av hva som står i resten av innlegget, er jeg faktisk 100 % enig i. For øvrig kan det jo diskuteres om hvorvidt målet i disse tilfellene helliger middelet. Ja, FF og KA (i dette tilfellet) tjener på den positive oppmerksomheten, men det endrer jo ikke det faktum at Emmas minnefond får 20 000 til sin disposisjon eller at Frelsesarmeen tjener penger på at KA står ute å ringer med bjella en times tid. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11576 Del Skrevet 11. desember 2012 For øvrig kan det jo diskuteres om hvorvidt målet i disse tilfellene helliger middelet. Anonym poster: 49aa14fc3a6bcf7f1a7617db3bdc6176 For de som har lest moralfilosofi; nei. Gi pengene uten at noen vet det, og hold kjeft om det. Tenk på din egen karma og selvrespekt fremfor økonomisk vinning og kommentarboost på egen selvtillit. Man må jobbe med seg selv innenfra. Paret Eriksen har stått frem som et av landets minst sympatiske, og de latterliggjør seg selv så ofte at man av og til lar seg undre om de har mistet alt som heter selvinnsikt. Jeg har drevet litt "undersøkelser" på egenhånd mens folk har vært lettere alkoholpåvirket (da får man ofte høre sannheten), og jeg har nevnt bloggen i sosiale lag. Det første som skjer er at folk ler. Så nevner de LK,og kommer med den ene tabben hans etter den andre. Så diskuteres dette evinnelige kroppsfokuset hennes og hvem som kan være hennes "fans" og aldergruppen dertil. Ser de ikke hva de gjør med seg selv? Og la meg bare påpeke; ingen nevner ord som; stygg, hun ser gammel ut, bla bla... Det går utelukkende på de bakomliggende potensielle farene ved å utlevere seg som hun gjør og hvilke følger det har for barn. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. desember 2012 #11577 Del Skrevet 11. desember 2012 Når Lasse påstår av 90% av kommentarene er positive. Vel.... Det er 95% positive som går gjennom sensuren, så sper de på med 5% negative for å vise at det skal være et representative gruppe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11578 Del Skrevet 11. desember 2012 haha fy flate det er mange bitre, uvitende og misunnelige mennesker her. fotballfrue er et deilig kvinnemenneske med vakker kropp og ansikt. dette er jo regelrett mobbing, "ser ikke ut som en 25 åring" "anorektisk"..... Det er vel ingen som har sagt at hun er anorektisk? Spiseforstyrrelser er mer enn anoreksi, og i denne tråden blir det uttrykt bekymring for at hun er ortorektisk (altså er så besatt av trening at det ikke lenger er sunt) og at ingen rundt henne tar til handling. Ingen her som vet om hun er det, men mye hun ytrer tyder på at treningen, kosthold og vekt har gått fra noe positivt og sunt til negativt og usunt. Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11579 Del Skrevet 11. desember 2012 For de som har lest moralfilosofi; nei. Gi pengene uten at noen vet det, og hold kjeft om det. Tenk på din egen karma og selvrespekt fremfor økonomisk vinning og kommentarboost på egen selvtillit. Man må jobbe med seg selv innenfra. Paret Eriksen har stått frem som et av landets minst sympatiske, og de latterliggjør seg selv så ofte at man av og til lar seg undre om de har mistet alt som heter selvinnsikt. Jeg har drevet litt "undersøkelser" på egenhånd mens folk har vært lettere alkoholpåvirket (da får man ofte høre sannheten), og jeg har nevnt bloggen i sosiale lag. Det første som skjer er at folk ler. Så nevner de LK,og kommer med den ene tabben hans etter den andre. Så diskuteres dette evinnelige kroppsfokuset hennes og hvem som kan være hennes "fans" og aldergruppen dertil. Ser de ikke hva de gjør med seg selv? Og la meg bare påpeke; ingen nevner ord som; stygg, hun ser gammel ut, bla bla... Det går utelukkende på de bakomliggende potensielle farene ved å utlevere seg som hun gjør og hvilke følger det har for barn. Anonym poster: 09e7f876acb5c33617a83079a76f5eb6 Det inntrykket jeg sitter igjen med er at de eneste som er positive til bloggen/paret er fjortiser og barn som er såpass naive (selvfølgelig, de er jo barn) at de svelger alt paret sier og gjør, jenter som leter etter fôr til spiseforstyrrelsen sin, samt en og annen rævslikker. De fleste oppegående, voksne mennesker klarer å se at bloggen er basert på en jente som er så usikker at hun hele tiden fisker etter positive kommentarer på kropp og livsstil. For ikke å snakke om økonomisk vinninge og pengegriskheten, der de ikke står tilbake for å komme med skjult reklame (den mangelfulle/trege merkingen av annonseinnlegg) rettet mot svært unge fans! Anonym poster: 5c004d539cbf4672a6c4d19ccd911e60 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #11580 Del Skrevet 11. desember 2012 Bare så det er sagt, fotballfrue er ikke stygg. Hun er tvert om ganske pen jente, som kunne med hell sminket seg mye mindre enn hun gjør, så fin uten sminke, eller med mindre sminke. Og hun trenger ikke å trene seg i hel, hun er slank og fin kropp. Veeeldig slank kropp, og med den treningen, det kostholdet, den kroppen, er det ikke rart folk lurer på om hun er anorektisk, spesielt når hun baserer bloggen på trening, kosthold, reklame. Det er veldig få her som har sagt stygge ting om Caorline, som jeg har sett, mulig det har blitt rydda, men de fleste kommentarene går på at de lyver, de lurer, de sniker seg unna, de redigerer og sletter innlegg i kommentarfeltet, de sporer opp folk via email og henger de ut, de har en "ovenfra og ned tone" med sarkastiske smileyer, de har et bekreftelsesbehov uten like, de har et behov for alltid å ha ret. Lars Kristian gikk ut og kalte MARIT BJØRGEN et støvfnugg i forhold til en eller annen sportsmann som da gikk på lavkarbo, og fordi han gikk på lavkarbo var han myyyyyye bedre enn Marit Bjørgen, må vite. Og dette er bare noen av tingene jeg nevner som feiler Paret Eriksen. Men for all del, det er lettere å si at vi alle er misunnelige, feite, ekle, stygge, og sjalu enn å faktisk innrømme at de to er konge og dronning på haugen. - Av møkk. Anonym poster: c8228907d3d73dcf5514b045fa25f976 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg