Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Martine says:

December 2, 2012 at 22:38

Åå, Caroline! Så utrolig nydelig du er! Det er du alltid, men her virkelig stråler du om kapp med paljettene :) Lilla er en kledelig farge til deg. Har såå lyst på Cameo-kjolen, men er så usikker på om jeg vil kle den. Du har jo så lange og fine ben! Jeg ønsker deg en god natt og god adventstid, fine deg <3 Stor klem, vakre!! <3

Reply

Fotballfrue says:

December 2, 2012 at 23:03

Du hadde sett helt nydelig ut, det vet jeg :) Og du har jo DE lange beina selv :)

Håper du har det fint, og at du klarer å nyte julen <3

Mange klemmer :)

----------------------------------------------------

Nå har hun endret fra "killer legs" til "lange bein".....

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på prevensjonsdebatten som relevant for baksnakkingen av FF, da den er et eksempel på manglende grensesetting fra hennes side ifht hva hun deler med sine unge lesere.

Dessuten er jeg litt lei av graviditetsdebatten. Om hun har regelmessig menstruasjon kan hun fint si at hun er fruktbar. Det er det man tar utgangspunkt i om det ikke er andre årsaker som kan gjøre noe med fertiliteten.

Hun hakkes så mye på at jeg skjemmes over å ha deltatt i diskusjonen tidligere.

Anonym poster: f1d41d6e50f80b7e3692b2852a90fec7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ærlig talt; Jeg syntes det blir for dumt å kritisere frua for at hun svarer på hvilket prevansjonsmiddel hun bruker. Når folk spør hele tiden, så er det vel bare greit å gi et svar? Hun har på ingen måte ansvar for hva tenåringer bruker.... Når folk spør meg om jeg bruker prevensjonsmiddel, så sier jeg som det er, at jeg ikke bruker det. Om folk vil være som meg å ikke bruke prevensjonsmiddel, deres ansvar...

Og at hun har endret kommentaren til hun jenta fra "killer legs" tils "lange bein" viser jo ivertfall at hun gjør opp for feilene sine...

Endret av miaw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ærlig talt; Jeg syntes det blir for dumt å kritisere frua for at hun svarer på hvilket prevansjonsmiddel hun bruker. Når folk spør hele tiden, så er det vel bare greit å gi et svar? Hun har på ingen måte ansvar for hva tenåringer bruker....

Og at hun har endret kommentaren til hun jenta fra "killer legs" tils "lange bein" viser jo ivertfall at hun gjør opp for feilene sine...

Neida, men nå har folk diskutert om hun kan bli gravid i månedsvis. Hun kan jo bare svare at hun bruker ikke-hormonell prevensjon om det er så viktig å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ærlig talt; Jeg syntes det blir for dumt å kritisere frua for at hun svarer på hvilket prevansjonsmiddel hun bruker. Når folk spør hele tiden, så er det vel bare greit å gi et svar? Hun har på ingen måte ansvar for hva tenåringer bruker.... Når folk spør meg om jeg bruker prevensjonsmiddel, så sier jeg som det er, at jeg ikke bruker det. Om folk vil være som meg å ikke bruke prevensjonsmiddel, deres ansvar...

Enig med deg. Det virker som enkelte mener alle bloggere og kjente personer har ansvar for hva utvitende tenåringsjenter foretar seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Det virker som enkelte mener alle bloggere og kjente personer har ansvar for hva utvitende tenåringsjenter foretar seg.

Nei, men de som utgir bla for tenpringer har etiske retningslinjer de forholder seg til.

Når FF har en leserskare med så lav snittalder og i tillegg er utdannet journalist fremstår det som uhyre merkelig at hun ikke har reflektert angående det hun skriver om i bloggen.

Dette føyer seg inn i rekken av ting hun deler med leserne som hun burde holdt seg fra. Det er disse fjortidene hun tjener pengene sine på. Hvorfor er det så fryktelig galt å forvente at en kvinne som er langt opp i tjueårene tenker mer over egen påvirkningskraft?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er rart at FF sprer mange budskap som ikke er sunne. enig. Lavkarbo er overhode ikke sunnt. man går ned i vekt, men det er ikke sunt. det er mye hun skriver som er direkte feil som ikke er sunt.

Anonym poster: bc9201f39ba67d53a9c593ddbfc561b7

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine says:

December 2, 2012 at 22:38

Åå, Caroline! Så utrolig nydelig du er! Det er du alltid, men her virkelig stråler du om kapp med paljettene :) Lilla er en kledelig farge til deg. Har såå lyst på Cameo-kjolen, men er så usikker på om jeg vil kle den. Du har jo så lange og fine ben! Jeg ønsker deg en god natt og god adventstid, fine deg <3 Stor klem, vakre!! <3

Reply

Fotballfrue says:

December 2, 2012 at 23:03

Du hadde sett helt nydelig ut, det vet jeg :) Og du har jo DE lange beina selv :)

Håper du har det fint, og at du klarer å nyte julen <3

Mange klemmer :)

----------------------------------------------------

Nå har hun endret fra "killer legs" til "lange bein".....

Anonym poster: 8a7551ec9b4d5adf9a5a6fdca2b9639a

Herregud så FLAUT for frua! Akk, hun kan aldri stå for noe hun har sagt/gjort. Blir litt ubekvem på hennes vegne, dette er bare kleint... Tydelig at hun følger denne tråden da, forresten.

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har det vært lenge ;)

Åja, det visste jeg ikke. Har du noen eksempler..? :)

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man like Coverbrands må instagram, legge ut et bilde av seg selv og hashtagge #makeupmomentscoverbrands. Bildet med flest likes vinner et gavekort hos Coverbrands av en verdi på 1500.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, hets og spekluasjoner.

Til etteretning: hvis man har en påstand så bør man også backe dette opp med en link direkte til bloggen, eventuelt andre relevante medier. Det kan være jeg har slettet noe som faktisk er sant i denne tråden, og jeg har latt et par kommentarer stå under tvil, men vi moderatorer har ikke tid til å leke detektiver, og så lenge vi ikke finner noe eksplisitt på nett så er det opp til dere som brukere å "gi bevis". Ubegrunnede påstander som ikke lett kan søkes opp på fotballfrues egen nettside vil derfor bli slettet som spekulasjoner.

Debatten rundt prevansjonsmetoder har også blitt slettet (nesten) i sin helhet. Ønsker man å diskutere dette kan man gjøre dette på egnet forum.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man like Coverbrands må instagram, legge ut et bilde av seg selv og hashtagge #makeupmomentscoverbrands. Bildet med flest likes vinner et gavekort hos Coverbrands av en verdi på 1500.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Anonym poster: 6fd5d641256d81f9850145ce63b11091

Ja, den der var drøy!!! Gratisreklame heter dette. Var litt mer uskyldig de andre dagene, hvor man bare an legge igjen en kommentar eller delta i konkurranse. Dette er jo sikkert Coverbrands sin idé, men synes det er utrolig at FF har gått med på det.

Anonym poster: fbe1a87f4a3c0630fead7500cadf39c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, hva er det neste? Må man lage en heia-video for Coverbrands og legge ut på youtube? Førstemann som får Lady Gaga til å synge om coverbrands vinner? Tattovere coverbrand i panna? This is just to cheap!

Anonym poster: 9de0650080aa7ebf632189c90bc6ac70

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er på ferie. I Mexico. Hva er det første de gjør? Trene. INNENDØRS! Hva med å løpe langs stranda? Få seg litt frisk luft og kose seg med omgivelsene?

Hva er det aller første hun skriver om på dag to? Trening. Hun legger faktisk opp dagen etter treninga.

Blir helt matt av Herr og Fru OCD.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maddie says:

December 5, 2012 at 01:26

hvorfor har du plutselig fått kulerunde bollekinn?

Reply

Oooops, nå blir det vel bare løping resten av ferien!

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maddie says:

December 5, 2012 at 01:26

hvorfor har du plutselig fått kulerunde bollekinn?

Reply

Oooops, nå blir det vel bare løping resten av ferien!

Anonym poster: 15eb3071ca68033587034c73f3ce2add

Nå var den kommentaren hun fikk der veldig unødvendig da. Er det rart hun blir usikker på seg selv?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er på ferie. I Mexico. Hva er det første de gjør? Trene. INNENDØRS! Hva med å løpe langs stranda? Få seg litt frisk luft og kose seg med omgivelsene?

Hva er det aller første hun skriver om på dag to? Trening. Hun legger faktisk opp dagen etter treninga.

Blir helt matt av Herr og Fru OCD.

Jeg liker også å trene når jeg er på ferie men jeg legger ikke opp dagene mine slik at treningen alltid skal komme først.

Anonym poster: 686178ac8df03dce43f1acefe28ba5d6

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER greia med sirup, pannekaker og hvetebakst til dagens første måltid? Greit nok at ferie er ferie, men jeg blir faktsk uvel av bare tanken. I tillegg er jo dette hverdagskost i flere land. Tradisjoner og vaner, I guess. .

-

Neida, FF har et helt normalt forhold til mat.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER greia med sirup, pannekaker og hvetebakst til dagens første måltid? Greit nok at ferie er ferie, men jeg blir faktsk uvel av bare tanken. I tillegg er jo dette hverdagskost i flere land. Tradisjoner og vaner, I guess. .

-

Neida, FF har et helt normalt forhold til mat.

Akkurat den er jeg enig med FF, jeg blir dårlig i magen av hvetebakst og pannekaker, ikke noe kjekt å starte dagen med oppblåst mage og mulig diare. Var nettopp selv ute og reiste, og frokostbufeen bugnet av sånn mat, men jeg holdt meg til yoghurt, frukt, ferskpresset juice... Har og alltid med meg en pakke grove knekkebrød på tur, så bruker jeg ost/skinke som pålegg,

Anonym poster: d69a3ea89afe6c3f1e7df041486b4128

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den er jeg enig med FF, jeg blir dårlig i magen av hvetebakst og pannekaker, ikke noe kjekt å starte dagen med oppblåst mage og mulig diare. Var nettopp selv ute og reiste, og frokostbufeen bugnet av sånn mat, men jeg holdt meg til yoghurt, frukt, ferskpresset juice... Har og alltid med meg en pakke grove knekkebrød på tur, så bruker jeg ost/skinke som pålegg,

Anonym poster: d69a3ea89afe6c3f1e7df041486b4128

Jeg personig synes det blir ganske latterlig å rakke ned på en hotellfrokost, især når halve kritikken bunner i at hun faktisk ikke spiser sukker eller hvete. Det var sikkert nok ost og frukt der til å tilfredsstille en LCHF-er, for å si det slik.

Man spiser ikke søndagsfrokost hver dag, det er ganske selvinnlysende for de fleste.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...