Gå til innhold

Den store Fotballfruetråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo noe som heter objektivitet.

Og du er ikke veldig objektiv. Du er (fremstår) gjennomsyret at hat mot FF.

Anonym poster: 09d5d6132cdaf1bc1b8b4a6203d4ca9b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha!

Sterke ord. Hater ingen. Det er fort gjort i denne tråden å begynne med Janteloven-motsvar eller "du er sikkert feit selv"-svar.

Er det virkelig ingen som skjønner (tatt hat eller kjærlighet ut av betraktning) at hun ikke kan sammenliknes med en VS-modell?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Sterke ord. Hater ingen. Det er fort gjort i denne tråden å begynne med Janteloven-motsvar eller "du er sikkert feit selv"-svar.

Er det virkelig ingen som skjønner (tatt hat eller kjærlighet ut av betraktning) at hun ikke kan sammenliknes med en VS-modell?

Helt greit at du ( og sikkert flere synes det) men det virker som om du mener alle bør ha samme oppfatning og ikke minst ff selv.

Det er der jeg iallefall får litt trøbbel med å godta kommentarene dine.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igjen objektivitet.

La meg gjøre dette enklere(teskjemetoden):

1. Hun er ikke høy nok.

2. Hun har ikke pent nok ansikt. Vurderes raskt ved å sammenlikne med VS-modellene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Nei, ok så er hun ikke Miranda Kerr eller Adriana Lima, men en vakker jente er hun uansett. Og jeg tror ikke hun selv noensinne har sammenlignet seg med en VS modell, hun har skrevet at hun er blodfan av dem og at hun inspireres av dem (når det gjelder trening) .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke et kompliment som "du kunne vært en VS-modell" går spesifikt på høyde altså. Og hvor gæærn hadde du ikke blitt om hun hadde svart:

"Åhh *blush* tusen takk, men jeg er ikke høy nok". Da hadde du jo sikkert klikka i vinkel for at hun var så cocky!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som sier at hun ikke er en pen jente. Hun er bare ikke like pen som VS-modellene.

Man trenger ikke å svare som anonym bruker over her. Men man kan være ydmyk i fremtoningen når man takker for komplimentet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som sier at hun ikke er en pen jente. Hun er bare ikke like pen som VS-modellene.

Man trenger ikke å svare som anonym bruker over her. Men man kan være ydmyk i fremtoningen når man takker for komplimentet.

Altså, ser du selv skriver du er over gjennomsnittet pen, men tror du alle som ser på deg syntes det? neppe. Derfor syntes jeg det er lavmål av deg å sitte å skrive at hun ikke er pen nok for det fordi hun har "den og den mangelen" og blablabla. Hadde hun skrevet "neei, jeg er stygg, for bortsettfra at jeg er tynn, mangler jeg "det og det"" Hvordan tror du andre som hadde hatt komplekser for disse tingene hadde følt seg? Det er unge jenter som leser bloggen hennes, og de får neppe bedre selvtillitt av å høre at FF ikke har spessielt pent ansikt, mangler, høyde, har for store føtter, for tynne lepper og alt annet av dritt som hun får høre.

Anonym poster: 60d1fd1cd0931a59537c089fb18b869c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan haddet et ydmykt svar vært på dette komplimente i følge deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ser du selv skriver du er over gjennomsnittet pen, men tror du alle som ser på deg syntes det? neppe. Derfor syntes jeg det er lavmål av deg å sitte å skrive at hun ikke er pen nok for det fordi hun har "den og den mangelen" og blablabla. Hadde hun skrevet "neei, jeg er stygg, for bortsettfra at jeg er tynn, mangler jeg "det og det"" Hvordan tror du andre som hadde hatt komplekser for disse tingene hadde følt seg? Det er unge jenter som leser bloggen hennes, og de får neppe bedre selvtillitt av å høre at FF ikke har spessielt pent ansikt, mangler, høyde, har for store føtter, for tynne lepper og alt annet av dritt som hun får høre.

Anonym poster: 60d1fd1cd0931a59537c089fb18b869c

skjønnhet er objektivt

Anonym poster: 1835023cefe100a1247964ecba26bca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også ff vet at hun er over gjennomsnittet pen. Uten at hun blir angrepet for det. Men hun er ikke automatisk VS-kvalifisert.

Skjønnet er ikke objektivt, som det ironisk anføres over her. Kriteriene for å være modell på et visst nivå derimot er noenlunde objektive.

De unge jentene velger selv å lese bloggen hennes. Hva de skal ta innover seg er deres problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som bør synes at jeg er over gjennomsnittet pen. Men jeg griner meg ikke i søvn om noen sier jeg ikke er det. Og jeg letter ikke fra bakken heller om noen gir meg et kompliment som er i meste laget. Jeg vet veldig godt hvor jeg skal plassere meg selv hen.

Og igjen: Å ha en bra trent kropp alene gjør ikke at du kan bli VS-modell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også ff vet at hun er over gjennomsnittet pen. Uten at hun blir angrepet for det. Men hun er ikke automatisk VS-kvalifisert.

Skjønnet er ikke objektivt, som det ironisk anføres over her. Kriteriene for å være modell på et visst nivå derimot er noenlunde objektive.

De unge jentene velger selv å lese bloggen hennes. Hva de skal ta innover seg er deres problem.

Når ble hun penere enn gjennomsnittet?? :O

Anonym poster: 5631efe08885698d0aec1844082dbdd1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan i allefall være enig om alle sammen at naturlig vakker er hun ikke, falske negler, hairextensions, restylan, spray-tan og en god dose photoshop.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan i allefall være enig om alle sammen at naturlig vakker er hun ikke, falske negler, hairextensions, restylan, spray-tan og en god dose photoshop.

Jeg synes hun er veldig vakker, men hun var helt klart penere før, eller mer naturlig pen da enn nå. Hun var f. eks helt nydelig på den tiden da hun giftet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Izabella

Jeg synes hun er veldig vakker, men hun var helt klart penere før, eller mer naturlig pen da enn nå. Hun var f. eks helt nydelig på den tiden da hun giftet seg :)

Hun er dessverre ikke spesielt pen i dag i mine øyne, men jeg synes hun er pen på gamle bilder. Søt og naturlig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ganske kritisk til fruen og mye av det hun står for, men jeg skjønner ikke hva annet hun kunne gjort annerledes i forhold til den VS-kommentaren. Om hun hadde svart at hun var for stygg/feit eller noe sånt, så kunne jeg forstått at folk hadde reagert.

Men å kritisere fotballfrue for det svaret der blir nesten litt dumt synes jeg. Om du på død og liv må kritisere noen for dette så må det jo nesten bli den som skrev kommentaren.

Jeg er ikke noen skjønnhet selv, men jeg fniser jo og sier takk når samboeren min sier at kunne vært undertøysmodell. Jeg vet jo at dette ikke er sant for resten av verden, men jeg blir jo glad fordi han synes jeg er så fin. Og jeg ser ikke noe galt i det.

Anonym poster: 46f736d12e35ca068a2b0ef19a1a5515

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Nå kjenner jeg at jeg blir oppgitt. Dama fikk et kompliment, hun takket for komplimentet, og mer enn det er det ikke. Det blir så dumt å skulle forlange av andre at de ikke skal få ta i mot komplimenter uten å presisere at de selv ikke er bra nok. Skal hun ikke få lov til å kjenne seg smigret? Jeg er ikke noe fan av henne, og jeg synes også at en del av det hun gjør ikke er bra, men det å pirke på slike ting bare for å ha noe å kritisere støtter jeg ikke.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...